Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin viikon ssri lääkettä ja haluttomuus alkoi heti. Lopetin lääkkeen eikä haluttomuus lopu.

Vierailija
28.06.2023 |

Tasan tarkkaan olen halunnut seksiä ihan normaalisti ennen tätä ja lääkäri väittää, ettei voi johtua lääkkeestä? No kummasti alkoi päivän/kahden jälkeen aloittamisesta ja jäi päälle.
Nyt on heikko vietti, halu ja orgasmi.
Seksin halukkuus on vähentynyt varmaan 70% ja onnistuminen surkeaa.
Tätäkö tämä nyt on?
Söin lääkettä viikon viime maaliskuussa ja tämä jatkuu vieläkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen jopa hyper seksuaalinen, mutta nyt haluan harvoin ja suoritukseni on huono.

Ap-

Vierailija
2/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisiä lääkkeitä pitää syödä pitkään, vaikutukset näkyvät vasta useamman viikon jälkeen. Alkuun nämä voivat jopa vahvistaa oireita mitä varten ovat määrätty. Alkuun voi tulla myös muita oireita, kuten haluttomuutta, mutta nekin helpottuvat ajan kanssa. Jos eivät, niin keskustelua lääkärin kanssa. Mielialalääkkeitä ei pidä omatoimisesti säädellä tai lopettaa kuin seinään.

Itselläni kokemusta ko. lääkkeistä kymmenen vuoden ajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lääkettä ja samanalaisia kokemuksia.

Nyt ollaan vähä haluisia ja löysiä, vaikka lääke jätetty.

Samalla myös parisuhteen kaipuu hävisi eron jälkeen.

M42

Vierailija
4/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo jäi pysyväksi.

Vierailija
5/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseisiä lääkkeitä pitää syödä pitkään, vaikutukset näkyvät vasta useamman viikon jälkeen. Alkuun nämä voivat jopa vahvistaa oireita mitä varten ovat määrätty. Alkuun voi tulla myös muita oireita, kuten haluttomuutta, mutta nekin helpottuvat ajan kanssa. Jos eivät, niin keskustelua lääkärin kanssa. Mielialalääkkeitä ei pidä omatoimisesti säädellä tai lopettaa kuin seinään.

Itselläni kokemusta ko. lääkkeistä kymmenen vuoden ajalta.

No millä tämä sitten selittyy? Olin masentuneenakin hyvin aktiivinen, mutta tuo lääke kadotti haluni.

Ap-

Vierailija
6/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako noita. Lääkärit syöttää teille noita ja vapautuvat teidän parantamisesta.

Vierailija
7/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssri viha aloitus.

Vierailija
9/9 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen haittavaikutus, ei kannata noita lääkkeitä aloittaa, jos ei halua luopua seksuaalisuudestaan. Niin, ei toki kaikilla vaikuta näin, mutta..... riittävän monella.

Joko palautuu tai ei - aika näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme