Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi vuotaa synnytyksen jälkeen

Vierailija
28.06.2023 |

Mulla kuukuppi ei ole toiminut kunnolla synnytyksen jälkeen. Ennen vaan tungin sen sisään ja olin valmis. Nyt se vuotaa ja joudun tunkemaan sitä sisään ja ulos jopa kymmenen minuuttia, että se avautuisi kunnolla. Kylppäri on niin verinen sen jälkeen, että miehen on parasta toivoa, etten katoa, koska hänet tuomittaisiin syylliseksi murhaan. Ja vaikka se on hyvin auki, kuppi tuntuu silti vuotavan, vaikka se ei olisi edes täynnä. Ostin isomman kupin, mutta se ei auttanut.

Olen kaulaani myöten täynnä menkkoja ja naiseutta. Ei mulla ole aikaa viettää ikuisuutta vessassa tunkien jotain vidun tulppaa sisään samalla kun taapero tekee tuhojaan. Onko kellään vinkkejä, että missä vika on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssiteet on turvallinen ja hygieninen vaihtoehto. Ei kannata olla niin ekologinen, että vaarantaa oman terveytensä ja mukavuutensa, jos ei kuukupit kerran sovi.

Vierailija
2/2 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyssiteet on turvallinen ja hygieninen vaihtoehto. Ei kannata olla niin ekologinen, että vaarantaa oman terveytensä ja mukavuutensa, jos ei kuukupit kerran sovi.

Olisikin vaan ekologinen vaihtoehto, mutta kuukuppi on musta ollut tähän mennessä paras vaihtoehto. Sitä ei tarvi vaihtaa kuin pari kertaa päivässä ja jos ohivuotoa tulee, se menee alkkareille eikä suoraan vaatteille tai reisille. Lisäksi sitä sidettä on ällöttävä katsoa vessareissuilla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi