Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua hyväksymään pienet tissini!

Vierailija
28.06.2023 |

En edes nuorena ajatellut rintojeni kokoa näin paljon/usein kuin nyt nelikymppisenä. Erehdyin pari vuotta sitten ostamaan todella paksusti topatut push upit ja sen jälkeen on tuntunut, että apua, miten koskaan enää kehtaan olla alasti muiden edessä kun tissit onkin sitten kahta kuppikokoa pienemmät. Nolottaa edes mitään muita liivejä saatikaan urheiluliivejä pitää, kun eron huomaa heti. Nyt kesällä bikineissäkin ahdistava olo ja todella tarkkaan piti nekin ostaa tissien takia.
Olen tehnyt tästä itselleni selvästi nyt jonkun suuremman luokan ongelman. Haluaisin päästä eroon puristavista push upeista, mutta sitten kaikki katsovat että mihinkäs tuon tissit on hävinnyt!
Ihailen aina esim. Paris Hiltonia, kun osaa olla ylpeästi pienirintainen. Pienet rinnat näyttää hyvältä muilla, mutta miksi ei itsellä?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tytötellään AINA koska pienet rinnat.

Pienet tarkoittaa kai nuorekasta, sen takia. Olen melkein lauta. Mua on aina sanottu ikäistäni nuoremmaksi ja luultukin. Jos olisi isot rinnat, näyttäisin kai ikäiseltäni. Kertokaa,onko sitten hyvä asia?

Täh? Mistä olet saanut päähäsi että se syy on rintojen koko? 😁

Naispuoliset kuulee tytöttelyä usein iästä ja ulkonäöstä huolimatta.

Onko se sit parempi jos rouvitellaan tai täditellään?

Itselläkin b-kuppi ja oon muutenkin suht pieni, ikää 36 ja mua tytötellään mutta enpä ole ikinä loukkaantunut tai varsinkaan yhdistänyt sitä tissien kokoon. Mitä ihmettä?

Vierailija
82/84 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla avuntarpeet, jos toi on ainoa niin hyvin menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kuppisena olen havainnut nämä hyvät puolet: helppo urheilla, helppo pukeutua, imettäminen julkisella paikalla on huoletonta kun ei ole edes mitään rintoja, jotka voisivat vilahtaa! Mutta maitoa on silti riittänyt. Pinnalliset ulkonäkökeskeiset miehet ovat pysyneet kaukana kun ei ole rintavarustusta ;D Pelkästään hyviä puolia keksin. 

84/84 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin kuvan isoista riippuvista rinnoistani jos voisin.Olen varma .että tämän jälkeen olisit tyytyväinen omiin siroihin rintoihisi

Vau, kuulostat todella kauniilta neitokaiselta! Jos olet sinkku ja iältäsi n. 36-46 vuotta, niin lähtisitkö mökille kanssani poimimaan puskista karviaisia ja ehkäpä treffeille kanssa?