Auttakaa mua hyväksymään pienet tissini!
En edes nuorena ajatellut rintojeni kokoa näin paljon/usein kuin nyt nelikymppisenä. Erehdyin pari vuotta sitten ostamaan todella paksusti topatut push upit ja sen jälkeen on tuntunut, että apua, miten koskaan enää kehtaan olla alasti muiden edessä kun tissit onkin sitten kahta kuppikokoa pienemmät. Nolottaa edes mitään muita liivejä saatikaan urheiluliivejä pitää, kun eron huomaa heti. Nyt kesällä bikineissäkin ahdistava olo ja todella tarkkaan piti nekin ostaa tissien takia.
Olen tehnyt tästä itselleni selvästi nyt jonkun suuremman luokan ongelman. Haluaisin päästä eroon puristavista push upeista, mutta sitten kaikki katsovat että mihinkäs tuon tissit on hävinnyt!
Ihailen aina esim. Paris Hiltonia, kun osaa olla ylpeästi pienirintainen. Pienet rinnat näyttää hyvältä muilla, mutta miksi ei itsellä?
Kommentit (84)
Suuri rintaisena ottaisin pienet tissit hetkessä. Pienet tissit pitää ryhtinsä pidempään ja muutenkin ovat näppärämmät urheillessa. Ei hypi silmille. Niille saa paljon kivoja liivejä. Kyllä sitä kateellisena joskus kattoo kavreita joilla on pienet jämptit tisukat.
Löllerö, ehkä luettelin pieniin rintoihin osuvia kliseitä, mutta mähän olen klisekone!
Pienet tissit on just täydelliset. Eivät roiku niin kuin isotissisten rinnat tekee jo parikymppisiltä. Yleinen olemus on muutenkin timmimpi. Itselläni on varmasti aika keskikokoiset rinnat ja monesti toivoisin pienempiä koska yleisvaikutelma olisi sirompi. Nyt vaikka olenkin hoikka niin silti itsestä tuntuu että näytän rintojen vuoksi isommalta kuin mitä oikeasti olen. Ei ole sellainen kauniin siro vartalo.
Muutama pyyhkäisy päivässä wc-paperilla kasvattaa rintoja huomattavasti.
Olen elämäni aikana ihastunut kolmeen naiseen, joilla ei ole tissejä ollenkaan.
Voitaispa vaihtaa! Saisit isot tissini, kuppikoko E ja minä saisin pienemmät, kevyemmät, helpommat ja viehkeämmät tilalle.
Olen myös nelikymppinen ja tissit ovat sina olleet isot, teini-iästä alkaen.
Olen lisäksi lyhyt, joten isot rinnat, leveät lanteet ja iso takapuoli tekevät minusta noh, ison ja muhkean näköisen, olinpa hoikemassa kunnossa tai sitten en.
Olisi ihanaa olla pitempi, hoikempi, pienirintaisempi, vaaleampi, sinisilmäinen, ja vaikka mitä.
Toisaalta taas, nelikymppisena olen opetellut tietoisesti nauttimaan siitä kuka olen. Ja ehkä vähän kulunutkin juttu, mutta sairaanhoitajana näen ihmisten elämää kamalimmilla hetkillä, elämän lopulla ja elämää lopullisesti muuttavilla hetkillä, yritän nauttia elämästäni, tisseistäni, lyhyt varteni jaksaa tehdä töitä ja liikkua. Mitä sitten jos olenkin lyhyt ja kurvikas, mitä sitten, jos olenkin tummapiirteinen ja tummasilmäinen, mitä sitten jos lantioilla on pari kiloa ylimääräistä.
Ollaan kaikki omanlaisiamme, kaikki yhtä ihania, bikinit ja kesä ovat todellakin meille kaikille!
Olet Ap ihan varmasti kaunis ja ihana, ihan sellaisena kuin olet!
tehtiin osapoisto rintaan ja nyt pidän kevyttä toppausta toisessa rinnassa että pysyy tasapaino.
omat rinnat ovat kasvaneet nipin napin b-kupista c/d-kuppiin 15 vuoden sisällä. olo on suoraan sanottuna epämiellyttävä ja kömpelö. vaikka käytän M-kokoa, törröttävät rinnat pakottavat L-koon yläosiin eivätkä todellakaan näytä tyylikkäiltä. en ymmärrä lainkaan naisia jotka vapaaehtoisesti ottavat täytettä.
Aloita löysillä paidoilla ja siitä pikku hiljaa kireempiä. Jos kes äloma edessä niin sitten töihin uudsilla tisseillä. Ei kukaan tajua. Vanha sananlasku sanoo Hullu ei huomaa ja viisas ei virka mittään :)itse menen loman jälkeen töihin hieman botoxia laitettuna. Koronan ja maskipakon aikana täytin hillitysti huulia
Ehkä ap:n ahdistusta voisi helpottaa, jos ostat vähän kevyemmin topatut liivit. Jos nykyisten kanssa näyttää c-d- kokoisilta, niin osta sellaiset että näyttää selkeästi c:ltä. Pidä niitä joku puolivuotta/vuosi. Sitten taas vähennä toppauksia niin, että näyttää jo siltä omalta b:ltä.
Hitaita muutoksia harvat huomaa. Mutta jos et jaksa odottaa, niin sekin on täysin ok. Voit vaikka heti ostaa täysin toppaamattomat ja kantaa tissit ylpeydellä. Isot tai pienet, molemmat hyvät.
Mun mielestä pienet rinnat on mahtavat. Itselläni siis on hyvin pienet rinnat ja se on ollut mulle aina täysin ok, ja enemmänkin kuin ok. Nautin siitä miten erityisesti ylävartalo on ihanan siro ja pieni ja erityisesti juhlamekoissa, vaikka pidempi kapealinjainen mekko, pienet rinnat näyttävät tosi upealta ja kokonaisuus on siro ja linjakas. Tykkään siitä että urheillessa riittää suht kevyt tuki eikä rinnat ole tiellä missään asennossa. On jotenkin kevyt olo.
Kokeilepa sellaista että suorat suht leveälahkeiset korkeavyötäröiset housut ja niiden kanssa toppi, joka jättää olkapäät paljaaksi ja menee ikäänkuin kaulan ympäriltä tiukasti, mikä sen nimi onkaan. Aivan upea pienillä rinnoilla. Tai vaikka yksihihainen paita tai joku sellainen vähän näyttävämpi mekko, joka korostaa siroa ylävartaloa. Moni vaate istuu tosi hyvin pienten rintojen kanssa. Itse ainakin fanitan ihan täysillä omiani. Mieskin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin arvioidaan.
Tämä. Ilman ollaan vaan yksipuolisen kertomuksen varassa. Nehän voi olla vaikka kuinka upeat mutta jos kertoja on eri mieltä, emme saa oikeaa kuvaa asiasta.
Jos muistan oikein, Keira Knightley esiintyi lehden kannessa yläosa paljaana joten ei tosiaan tarvitse olla isot että voisi käyttää esim. bikinejä.
Tisseli Tasseli
Tisuli Taseli
Simsala Bimpeli Pom
Kuinkas kivat pikku tisut mulla on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AA-kuppinen ikätoverisi tässä terve :) Mitähän tässä pitäisi hävetä... sitäkö että juostessa ei mikään kivuliaasti hölsky, salilla ei oo tissit haitolla missään laitteessa saati vapaalla tangolla, joka tilanteessa pärjää liivittä tai urheilutopilla... eihän tässä ole kuin positiivisia puolia ainakin liikunnalliselle naiselle!
Leuka pystyyn ja bikinit rohkeasti päälle, kesä ja uimaranta kuuluu ihan kaikille kokoon katsomatta 😎
Ehkä mulla suurin ongelma on tuo, että miten yhtäkkiä kehtaa ilmaantua ihmistenilmoille ilman topattuja push uppeja.
Mun koko on 70B, mutta nuo hemmetin liivit saa näyttämään C-D -kupeilta.Ap.
Noh, jos joku niitä sinun tissejäsi on sillä silmällä katsonut niin tokihan on myös ymmärtänyt että sulla on push-upit. Niissähän on tissit hieman hassusti tyrkyllä, ei kukaan luule että sulla on oikeasti sellaiset tissit.
Jos vaatetta on päällä yhtään enemmän ja kaula-aukko ei ole avonainen niin ei push uppeja välttämättä mitenkään tunnista vaan kyllä rintojen koko silloin vaikuttaa isommalta.
Katsopa vaikka Katie Price'a, joka hoikkana tyttönä näyttää 4 vaatekokoa suuremmalta rintojen takia
Siis tuossa iässä pienet rinnat kääntyy sun eduksi. Ne saa sut näyttämään nuoremmalta. Isot alkaa roikkua ja vanhentaa kauheasti. Pienet on kauniimmat, söpöt ja nuorekkaat. Itse heitin jo aikoja sitten pushupit pois. Näyttää paljon paremmalta.
No, se oli varmaan sun tosi hyvä ystävä ja sillä oli paljon kokemusta miesten välisistä asioista.