Auttakaa mua hyväksymään pienet tissini!
En edes nuorena ajatellut rintojeni kokoa näin paljon/usein kuin nyt nelikymppisenä. Erehdyin pari vuotta sitten ostamaan todella paksusti topatut push upit ja sen jälkeen on tuntunut, että apua, miten koskaan enää kehtaan olla alasti muiden edessä kun tissit onkin sitten kahta kuppikokoa pienemmät. Nolottaa edes mitään muita liivejä saatikaan urheiluliivejä pitää, kun eron huomaa heti. Nyt kesällä bikineissäkin ahdistava olo ja todella tarkkaan piti nekin ostaa tissien takia.
Olen tehnyt tästä itselleni selvästi nyt jonkun suuremman luokan ongelman. Haluaisin päästä eroon puristavista push upeista, mutta sitten kaikki katsovat että mihinkäs tuon tissit on hävinnyt!
Ihailen aina esim. Paris Hiltonia, kun osaa olla ylpeästi pienirintainen. Pienet rinnat näyttää hyvältä muilla, mutta miksi ei itsellä?
Kommentit (84)
Pienet tissit joiden nännit terhakasti näkyy paidan läpi, saavat välittömän aikaan jöpötyksen
Vierailija kirjoitti:
AA-kuppinen ikätoverisi tässä terve :) Mitähän tässä pitäisi hävetä... sitäkö että juostessa ei mikään kivuliaasti hölsky, salilla ei oo tissit haitolla missään laitteessa saati vapaalla tangolla, joka tilanteessa pärjää liivittä tai urheilutopilla... eihän tässä ole kuin positiivisia puolia ainakin liikunnalliselle naiselle!
Leuka pystyyn ja bikinit rohkeasti päälle, kesä ja uimaranta kuuluu ihan kaikille kokoon katsomatta 😎
Ehkä mulla suurin ongelma on tuo, että miten yhtäkkiä kehtaa ilmaantua ihmistenilmoille ilman topattuja push uppeja.
Mun koko on 70B, mutta nuo hemmetin liivit saa näyttämään C-D -kupeilta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit joiden nännit terhakasti näkyy paidan läpi, saavat välittömän aikaan jöpötyksen
Niinpä 🥱
Yks kaiffari totes että kun pienitissistä naista panee niin ihanku miestä nussis.
Vierailija kirjoitti:
Yks kaiffari totes että kun pienitissistä naista panee niin ihanku miestä nussis.
No se ei varmaan lähetyssaarnaajassa ketään pysty panemaan
Mä rakastan pieniä itselläni. Oon jopa ajatellut että toivottavasti ei koskaan kasva isoksi :D Helpompi urheillakin. Teininä toki murehdin et miks ne ei kasva, mutta onneksi ei kasvaneetkaan.
Kyllä pienilläkin tisseillä on ihan mukava leikkiä ja ne ryhtyvät vähemmän riippumaan iän kertyessä. Terveisin peräkammarinpoika.
Sporttisella naisella pienet rinnat on söpöt. Tyttömäiset ja nuorekkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AA-kuppinen ikätoverisi tässä terve :) Mitähän tässä pitäisi hävetä... sitäkö että juostessa ei mikään kivuliaasti hölsky, salilla ei oo tissit haitolla missään laitteessa saati vapaalla tangolla, joka tilanteessa pärjää liivittä tai urheilutopilla... eihän tässä ole kuin positiivisia puolia ainakin liikunnalliselle naiselle!
Leuka pystyyn ja bikinit rohkeasti päälle, kesä ja uimaranta kuuluu ihan kaikille kokoon katsomatta 😎
Ehkä mulla suurin ongelma on tuo, että miten yhtäkkiä kehtaa ilmaantua ihmistenilmoille ilman topattuja push uppeja.
Mun koko on 70B, mutta nuo hemmetin liivit saa näyttämään C-D -kupeilta.Ap.
Pukeutumisen suhteen vaihtoehtoja on kaksi:
1. Hyväksyt itsesi (muutkin kyllä hyväksyvät, jos heitä edes kiinnostaa) ja pukeudut mielestäsi sopiviin vaatteisiin.
2. Et hyväksy itseäsi ja jatkat mielestäsi epäsopiviin vaatteisiin pukeutumista.
Jos valitset vaihtoehdon kaksi, niin ajattelitko mennä niin elämäsi loppuun saakka? Helpottuuko "pienirintaiseksi paljastuminen" jos lykkäät sitä vaikka viidellä tai kymmenellä vuodella?
Pienet tissit on ihanat. Tai siis oikeasti kaikenlaiset tissit. Pienitissisillä on pienempi riski saada rintasyöpä, pienet tissit ei oo tiellä ja vaatteet mahtuu paremmin, pienten tissien kanssa voi urheilla, pienet tissit on söpöt ja esteettisesti kauniit, pienet tissit roikkuu vähemmän niin eikä tarvitse käyttää rintaliivejä.
Luovu vaan niistä pushuppeista! Ei kukaan oikeesti välitä, että ne näyttääkin pienemmiltä. Ehkä ei huomaakaan. Mitä väliä muiden ajatuksilla on? Sitä paitsi suurimman osan ajasta ihmiset ajattelee itseään, eikä muita.
Jäin vain miettimään, että mitä liivejä Ap käytti sitten ennen niitä push-uppeja? Jos hän on nyt väliaikaisesti käyttänyt niitä topattuja ja sitä ennen vaikka ihan tavallisia liivejä niin eikö kaikki ole jo ennestään nähneet hänellä olevan pienet rinnat? Niin mitä siitä jos vähän aikaa käytti niitä topattuja niin eikö ne ihan hyvin voi nyt heittää pois ja olla nyt taas pienirintainen, kuten ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun koko on 70B, mutta nuo hemmetin liivit saa näyttämään C-D -kupeilta.Ap.
Noh, jos joku niitä sinun tissejäsi on sillä silmällä katsonut niin tokihan on myös ymmärtänyt että sulla on push-upit. Niissähän on tissit hieman hassusti tyrkyllä, ei kukaan luule että sulla on oikeasti sellaiset tissit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienilläkin tisseillä on ihan mukava leikkiä ja ne ryhtyvät vähemmän riippumaan iän kertyessä. Terveisin peräkammarinpoika.
Huomaa että olet peräkammarin poika. Pienet alkavat roikkumaan aivan samalla tavalla kuin isotkin jos niitä ei tueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pienet tissit kuin pieni penis. Naiset pääsee helpommalla.
Ei naiset ajattele tai arvioi peniksen kokoa. Mutta miehet ajattelee ja arvioi rintojen kokoa.
Paskaa ,,,, enkö muka ole mies?
Itselläni 85D ja silti käytän reilusti topattuja push-uppeja. En pysty käyttämään, kuin paksusti topattuja liivejä. Ilman niitä tunnen itseni liian pienirintaiseksi ja tämä on totta, mutta minulla onkin jokin kehonkuvan häiriö eli asia on korvien välissä.
Asia on täällä jo ylempänä vähän karkeasti sanottu, mutta kävin viitisen vuotta sit baarissa stadissa. Neitokaisen kuppikoko oli AA, mutta päällä oli vain suht tiukka T-paita ilman mitään liivejä. Nännit erottu selvästi, einollu läpikuultava kuitenkaan. Pienetkin tissit voi olla seksikkäät kun kantaa ne ylpeästi hyvällä ryhdillä. (Mut jos yrittää topatuilla liiveillä erikseen suurentaa ja peittää nännit, niin se menee kyllä sit melkein myötähäpeän puolelle.)
Tissejä tärkeämpiä asioita naisessa on lisäks paljon. Pitää olla sopivan lyhyt, nätti ja mielellään fiksu. Ja vähemmän ylipainoa kuin mulla 😉
T Setämies
Ei naisia ainakaan voisi vähempää kiinnostaa muiden osat, monella omatkin tiellä. Saati välttämättä tuntemattomia miehiä. Ehkä kumppaniehdokasta saattaa asia koskettaa jotenkin, mutta osahan pitää pienestä koosta. Ja ei se persoonaa pienennä. Pushupin sijaan voisi olla joku hivenen topattu liivi tai sitten vaan vetäsee sen päälle mikä ei kiristä. Lakkaa välittämästä mitä muut ajattelevat. Jos laittaa väriä huuliin ja muualle, kukaan ei tajua mitään.