Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua hyväksymään pienet tissini!

Vierailija
28.06.2023 |

En edes nuorena ajatellut rintojeni kokoa näin paljon/usein kuin nyt nelikymppisenä. Erehdyin pari vuotta sitten ostamaan todella paksusti topatut push upit ja sen jälkeen on tuntunut, että apua, miten koskaan enää kehtaan olla alasti muiden edessä kun tissit onkin sitten kahta kuppikokoa pienemmät. Nolottaa edes mitään muita liivejä saatikaan urheiluliivejä pitää, kun eron huomaa heti. Nyt kesällä bikineissäkin ahdistava olo ja todella tarkkaan piti nekin ostaa tissien takia.
Olen tehnyt tästä itselleni selvästi nyt jonkun suuremman luokan ongelman. Haluaisin päästä eroon puristavista push upeista, mutta sitten kaikki katsovat että mihinkäs tuon tissit on hävinnyt!
Ihailen aina esim. Paris Hiltonia, kun osaa olla ylpeästi pienirintainen. Pienet rinnat näyttää hyvältä muilla, mutta miksi ei itsellä?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin kuvan isoista riippuvista rinnoistani jos voisin.Olen varma .että tämän jälkeen olisit tyytyväinen omiin siroihin rintoihisi

Vierailija
62/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienetkin oli kivat nuorena. Rinnaton ei silloin kiinnostanut.Nyt ei ole väliä , vaikkei olisi ollenkaan. Kunhan on muuten mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit on kauniit ja ihanat.  Minun tyttöystävä luuli että tykkäään jostain pam andersson isoista tisseistä mut e n tosiaan. Pienet tissit on kauniit.

Vierailija
64/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on paremmat kuin isot. T. Urheilullinen mies

Vierailija
65/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa iässä pienet rinnat kääntyy sun eduksi. Ne saa sut näyttämään nuoremmalta. Isot alkaa roikkua ja vanhentaa kauheasti. Pienet on kauniimmat, söpöt ja nuorekkaat. Itse heitin jo aikoja sitten pushupit pois. Näyttää paljon paremmalta.

Tässä viestissä p;edarin fasaadi jo rakoilee hiukan. Vai on söpöt ja nuorekkaat...

Vierailija
66/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tytötellään AINA koska pienet rinnat.

Pienet tarkoittaa kai nuorekasta, sen takia. Olen melkein lauta. Mua on aina sanottu ikäistäni nuoremmaksi ja luultukin. Jos olisi isot rinnat, näyttäisin kai ikäiseltäni. Kertokaa,onko sitten hyvä asia?

Vierailija
67/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pienet rinnat mutta muhkea takamus.... mies on ihan innoissaan.... lol

Vierailija
68/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, seuraava muotitrendi.

Vierailija
69/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt aloittaa alusta. Jätät kaiken taaksesi ja aloitat uuden ylpeästi pienirintaisen elämän jossain uudessa paikassa.

Vierailija
70/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa iässä pienet rinnat kääntyy sun eduksi. Ne saa sut näyttämään nuoremmalta. Isot alkaa roikkua ja vanhentaa kauheasti. Pienet on kauniimmat, söpöt ja nuorekkaat. Itse heitin jo aikoja sitten pushupit pois. Näyttää paljon paremmalta.

Tässä viestissä p;edarin fasaadi jo rakoilee hiukan. Vai on söpöt ja nuorekkaat...

Hei haloo!!! Jotkut tykkää tosi isoista, toiset isoista, toiset pienemmistä. Lisäks miehiä on tunnetusti ns tissimiehiä ja peppumiehiä. Ensimmäisille tissit on tärkeämmät toisille peppu (tai kauniisti kaareutuva häpykumpu). Aika säälittävä syytös dissata toisia ja yrittää nostaa itseään paremmaksi.

Vierailija
71/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos on pienet tissit niin on hyvä peppu.

Vierailija
72/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tissimiehiä eli tykkää enemmän tisseistä, kun perseestä. Mulla ollut aina pienet rinnat, mutta suurehko peppu. No, semmonen ratsastajan peppu, eli lihasta. Niin vaan tissimies halusi mut, kun kaikki muuten natsas hyvin yhteen. Eikä hän sitä harmittele. Oikeastaan tajunnut sen kuinka paljon helpompaa pienirintaisella naisella elämä on.

Vierailija
73/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos on pienet tissit niin on hyvä peppu.

Pitää muuten paikkaansa. XD

Vierailija
74/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on hot!

M48

Vierailija
75/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin juuri rasvansiirrossa ja voin suositella, samalla sain litteän vatsan. Lopputulos on erittäin luonnollinen

Vierailija
76/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, pienet tisulit on yleensä parhaita. Niiden kantajatkin on yleensä hoikkia ja siroja, joista pidän. 

Yhtä nelikymppistä naista ihailen aina vaivihkaa ja kauempaa, kun on kropaltaan kuin teinityttö.

M38

Vierailija
77/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat painavat, niska/hartia vaivoja, hikoilevat. Rintaliivit hiertävät, hyvin istuvista ja mukavista voi vain haaveilla. Vaikuttavat myös muiden vaatteiden istuvuuteen.

Suuret rinnat = painovoima tekee tehtävänsä ja riippuvat.(varsinkin kun tulee ikää).

Eli onko sittenkin parempi pienemmät?

Auttoiko?

Vierailija
78/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ap, kyllä mä toivon että mulla olis vaikka A- tai B-kupit sen sijaan että on G- tai I-kuppi. Kalliit ja hankalat ovat. Ja kuumat helteellä.

Ihaile sinä pieniä rintojasi, ja osta yhdet sensuellit ja nätit toppaamattomat liivit. Sijoita vaikka Aubaden tai Simone Perelen ihaniin liiveihin (bralettet ja puolikupit ovat erityisen hyviä pienirintaisille).

Katsele miten kuuluisat pienirintaiset kaunottaret porskuttavat: Ariana Grande, Keira Knightley, Taylor Swift, Natalie Portman, Mila Kunis, yms.

Vierailija
79/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin kuvan isoista riippuvista rinnoistani jos voisin.Olen varma .että tämän jälkeen olisit tyytyväinen omiin siroihin rintoihisi

Minä taas ihailen yli kaiken isoja ja riippuvia rintoja, joissa on reilusti pehmeyttä.

Vierailija
80/84 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole tiellä. Et vahingossa tukehduta miehiä niihin. Eivät hölsky. Pysyvät aina nuorekkaina eivätkä ala roikkumaan. Ne on kompaktit. Eivätkä ole oudon malliset.