Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuelämä ilman seksiä

Vierailija
28.06.2023 |

Olen kohta 40v nainen. Olen kammottavan ruma. Ylipainoa nyt +10kg ainakin, raskausarpia, roikkuva vatsa, riippuvat tissit, selluliittiä, you name it, kaikki kauneusvirheet löytyy. Persoonani on myös kammottava ja luontaantyöntävä. Ongelma tietenkin on, että parisuhdetta on mahdotonta löytää. Seksuaaliset halut on kuitenkin valtavat. Varmaan jotain irtosuhteita saisi, jos nyt ottaisi kenet vaan, mutta ongelmani on, että sellainen ei sytytä yhtään. Haluaisin sellaisen suhteen, jossa mies palvoisi minua, mutta se ei ole mahdollista koskaan enää ikinä, koska olen niin ruma ja koska tyydyttävä parisuhde ja seksielämä ei ole mahdollista niin on vain opittava elämään ilman. Mutta miten tässä tilanteessa pääsisi jotenkin siedettävään lopputulokseen, koska nyt ainakin itken lähes päivittäin tätä, että loppuelämäni olen ilman miestä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi alistuva mies. Ne tykkää olla piiskattavana ja tehdä alasti kontaten kotitöitä ja kaikenlaisia tehtäviä mitä teetät. Ruma ulkonäkö on vain plussaa kunhan muistat kurittaa ukkoa kunnolla. Sellainen palvoo sinua silmät loistaen ja ostelee lahjoja.

Vierailija
2/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi alistuva mies. Ne tykkää olla piiskattavana ja tehdä alasti kontaten kotitöitä ja kaikenlaisia tehtäviä mitä teetät. Ruma ulkonäkö on vain plussaa kunhan muistat kurittaa ukkoa kunnolla. Sellainen palvoo sinua silmät loistaen ja ostelee lahjoja.

Mistäpä tällaisen löytää? T. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei suinkaan ole mikään noista luettelemistasi, vaan se kuinka suhtaudut itseesi. Ei elämisen tarkoitus ole etsiä vikoja itsestään. Jos niitä vikoja on, niitä pitää yrittää korjata jos ovat korjattavissa, mutta pitää myös uskaltaa, ja antaa itselleen lupa, nauttia elämästä.

Vierailija
4/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi ei suinkaan ole mikään noista luettelemistasi, vaan se kuinka suhtaudut itseesi. Ei elämisen tarkoitus ole etsiä vikoja itsestään. Jos niitä vikoja on, niitä pitää yrittää korjata jos ovat korjattavissa, mutta pitää myös uskaltaa, ja antaa itselleen lupa, nauttia elämästä.

Vaikea muuttaa suhtautumista, kun kuitenkin peili näyttää totuuden. Esim. ylipainoa toki voi laihduttaa pois, mutta sitten roikkuva nahka roikkuu vielä pahemmin... selluliitti, arvet ja rakenteelliset viat ei poistu... Miten omaan rumuuteen edes kuuluisi suhtautua?

T. Aloittaja

Vierailija
5/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea muuttaa suhtautumista, kun kuitenkin peili näyttää totuuden. Esim. ylipainoa toki voi laihduttaa pois, mutta sitten roikkuva nahka roikkuu vielä pahemmin... selluliitti, arvet ja rakenteelliset viat ei poistu... Miten omaan rumuuteen edes kuuluisi suhtautua?

T. Aloittaja

Minusta on ikävää miten yhteiskunnastamme tulee koko ajan ulkonäkökeskeisempi. Ja sitten niiden vähemmän hyvännäköisten ahdistusta lääkitään hokemalla että jokainen on kaunis omalla tavallaan. Ihan kuin ihmisellä ei olisi ihmisarvoa jos ei ole kaunis. Kaunis ihminen pitää "huolta itsestään". Ei vain voi olla ruma, se on hirveintä. Itseään rumana pitävä ihminen ilmeisesti laiminlyö itseään eikä rakasta itseään.

Miksi emme voi hyväksyä että ihmisiä on joka lähtöön ja rumakin on ihan ok olla? On meissä muutakin kuin ulkonäkö. Tekisi aika monen elämästä mukavampaa kun saisi vain rehellisesti olla ruma ja keskittyä muihin tähdellisimpiin asioihin.

Vierailija
6/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sillä ihmisen sisimmällä on merkitystä kuin ulkonäöllä.

Itse arvostan naisessa älykkyyttä, huumorintajua, toisen huomioon ottavaa käytöstä, rehellisyyttä ja positiivista elämän asennetta.

Ulkokuori ei merkkaa mitään jos sisus on mätä.

M38

Vierailija
7/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että seksuaaliset halut ovat valtavat.

Se jo itsessään on seksikästä. Moni nainen on haluton.

Vierailija
8/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tästäkin kokemusta, että ei miehet kauan jaksa tykätä jos nainen on seksuaalisesti yliaktiivinen.

T. Aloittaja

Vierailija
9/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tästäkin kokemusta, että ei miehet kauan jaksa tykätä jos nainen on seksuaalisesti yliaktiivinen.

T. Aloittaja

Mikä on riittävä määrä seksiä Sinulle?

Vierailija
10/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa ylipainoa, raskausarpia tms on pieni ongelma, suurin on tuo suhtautuminen itseesi. Positiivisesti elämään suhtautuva, hymyilevä nainen on kaunis, itsetunto- ongelmissa piehtaroiva riivinrauta yleensä ei, olipa minkälainen miss maailma tahansa ulkoisesti.

Vierailija
11/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Tai ainakin pelkään niin. Vielä sillä erotuksella, etten ole koskaan sitä tähän mennessäkään saanut. Seksiä siis. Haluja olisi vaikka muille jakaa. Vähän yli neljäkymppinen ikisinkkunainen olen. Olen taatusti lihavampi ja rumempi kuin aloittaja. Joku kommentoi, että älyä, huumoria jne. Voin kertoa, ei kiinnosta ketään miestä nämä. Tuntuu tosi surulliselta, kun elämässä jää ilman seksiä.  

Vierailija
12/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri. Tai ainakin pelkään niin. Vielä sillä erotuksella, etten ole koskaan sitä tähän mennessäkään saanut. Seksiä siis. Haluja olisi vaikka muille jakaa. Vähän yli neljäkymppinen ikisinkkunainen olen. Olen taatusti lihavampi ja rumempi kuin aloittaja. Joku kommentoi, että älyä, huumoria jne. Voin kertoa, ei kiinnosta ketään miestä nämä. Tuntuu tosi surulliselta, kun elämässä jää ilman seksiä.  

Kyllä kiinnostaa...voin kertoa.

M43

Vierailija
13/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan opetella olemaan yksin. On meitä muitakin yksinäisiä, jotka eivät kelpaa kellekään. Helppoa se on muiden huudella, eivät ymmärrä minkälaista on elää viallisena ja kelpaamattomana. Ei turhien toiveiden elättely auta yhtään mitään. Kannattaa opetella löytämään elämään sisältöä jostain muualta kuin unelmista, jotka eivät toteudu.

Vierailija
14/19 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa seksiä. kyllä minäkin olin liki kymmenen vuotta ilman ja sitten päätin kokeilla maksullisia.

Ihanat nuoret miehet tekee mitä vaan rahasta😊

N49

Vierailija
15/19 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Ap et kyllä tarvitse yhtään "vihamiestä", olet itsellesi tosi julma.

Minut jätti mies yhteisen 30 vuoden jälkeen. Täytin siinä samalla 50 v ja mietin noita kaikkia asioita. Ylimääräisiä kiloja, selluliittia, raskausarpia, ikääntyvää kroppaa, roikkuvia luomia jne. Yllättäen elämääni tupsahti 5 vuotta vanhempi rakastaja ja seksimme on taivaallista. Olemme puolet ajasta alasti, enkä mieti virheitäni laisinkaan, mies on kyllä nähnyt minusta kaiken ja haluaa silti. En etsinyt miestä, olin säröillä, jätetty, tukahduttanut seksuaaliset tarpeeni eron jälkeen ja näin vaan kävi.

Vierailija
16/19 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 10kg ylipainoa on av-mammojen joukossa lähinnä anorektinen ... siis olettaen että käsityksesi "normaalipainosta" ei edusta jo valmuiksi muodissa olevaa kehopositiivisuuden (lue: jokinorsu) ihannetta.

Vierailija
17/19 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi yksi :) Olen tosin sinua kymmenen vuotta nuorempi. Ja minuuttimuna. 

Vierailija
18/19 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin ole!

Opi nauttimaan muista asioista. Elämä on muutakin kuin seksiä

Vierailija
19/19 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi yksi :) Olen tosin sinua kymmenen vuotta nuorempi. Ja minuuttimuna. 

Laita sähköpostia ishtar.inanna111@gmail.com jossa kerrot perustiedot itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi