Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoministeri Valtonen kirjoitti 9 ällää ja 3 eetä

Vierailija
28.06.2023 |

Harvinaisen kova suoritus. Nyt on kielitaitoinen nainen ulkoministerinä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009670855.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina perustaa kaiken sen ajattelun järkeen.

Sanna perustaa kaiken sen ajattelun tunteeseen.

Vierailija
22/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että joku suomalainen poliitikko puhuu saksaa. Kukaan ei nykyään osaa saksaa tai ranskaa, ja siksi olemme anglosaksisen kulttuurin ja maailmankuvan armoilla. Prof. Matti Klinge surkuttelikin "anglofonisen maailman" dominoivaa vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista yhtäkään työpaikkaa ikinä missä olisi kyselty YO-todistusta tai YO-kirjoitusten tuloksia. Vähissä taitaa olla meriittit jos noi paprut on tarvinnut kaivaa esiin.

IS ne kaivoi.

Valtosella on kovat krediitit työelämästä

Yo-arvosanat korreloi voimakkaasti työelämässä menestymisen kanssa koska korreloivat voimakkaasti myös yleisen älykkyyden kanssa.

Vierailija
24/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitti"? Tuossa taitaa olla mainittuna päättötodistuksen kaikki oppiaineet. Tuskin liikunnasta "kirjoitti". Netin mukaan Saksalaisen koulun päättökokeessa "kirjoitetaan" kolme ainetta ja kahdesta muusta aineesta on suullinen koe.

Tuon laskentatavan mukaan olisin itse kirjoittanut 80-luvulla 14 laudaturia, mutta oikeasti kirjoitin vain 6. Silloin oli tavanomaista suorittaa lukio 3 vuodessa ja kirjoitukset yhdessä erässä keväällä. Eximiaa ei tosin ollut, joten enpä tiedä, olisiko jokin L nykyasteikolla vain E.

Ja olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, että yo-menestys ei takaa sydämen sivistystä. Ellullakin tuntuu olevan kylmä sininen sydän oikealla puolella.

Vierailija
25/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, lol, lol, lol, lol lol lol, lol, lol, lol, kirjotin nytkin enemmän ÄLLIÄ.

Vierailija
26/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kirjoitti"? Tuossa taitaa olla mainittuna päättötodistuksen kaikki oppiaineet. Tuskin liikunnasta "kirjoitti". Netin mukaan Saksalaisen koulun päättökokeessa "kirjoitetaan" kolme ainetta ja kahdesta muusta aineesta on suullinen koe.

Tuon laskentatavan mukaan olisin itse kirjoittanut 80-luvulla 14 laudaturia, mutta oikeasti kirjoitin vain 6. Silloin oli tavanomaista suorittaa lukio 3 vuodessa ja kirjoitukset yhdessä erässä keväällä. Eximiaa ei tosin ollut, joten enpä tiedä, olisiko jokin L nykyasteikolla vain E.

Ja olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, että yo-menestys ei takaa sydämen sivistystä. Ellullakin tuntuu olevan kylmä sininen sydän oikealla puolella.

Aijaa. Minä oon kirjottanu ylioppilaaks 79 ja kirjotin osan jo edellisenä syksynä. 

Vierailija
27/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä oon kirjottanu ylioppilaaks 79 ja kirjotin osan jo edellisenä syksynä. 

Niin, siis oli TAVANOMAISTA hoitaa kirjoitukset yhdellä kertaa. Myöskään lukioaikaa ei yleensä venytetty yli 3 vuoteen. Toki niitä oli, jotka joutuivat syksyllä paikkaamaan hylättyjä aineita ja valmistuivat sitten vasta syksyllä. En muista, että omassa lukiossa kukaan olisi kirjoittanut jotain jo edellisenä syksynä, mutta esim. ylimääräisissä kielissä olisi varmaan ollut järkevää, kun niitähän joutui kirjoittamaan keväällä päällekkäin samana päivänä.

Vierailija
28/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Lukion päättötutkintona on kansainvälisesti arvostettu Deutsches Internationales Abitur'

Ja jos olisi joku joka puhuu 5 kieltä, kertooko mitään millainen johtaja on tai millaista paineensietoa on.

Eikä tutkinnot kerrobomista arvoista mitään.

Vierailija
29/29 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistuksistakin huomaa ettei merkonomi Junnila ole välkyimmästä päästä. Vaihtoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän