Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UO, miten se pitäisi saada maksettua?

Vierailija
28.06.2023 |

Velka ulosotossa kasvaa korkoa niin kamalaa vauhtia, ettei sitä mitenkään saa lyhennettyä, ellei nyt satu lotossa voittamaan. Velkajärjestelyyn on haettu, mutta asiat junnaa paikallaan. Epätoivo iskee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne vanhentuvat. Etkö ole itse huolehtinut siitä, että velkajärjestelyhakemuksesi etenee?

Vierailija
2/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ne vanhentuvat. Etkö ole itse huolehtinut siitä, että velkajärjestelyhakemuksesi etenee?

Olen. Olen toimittanut kaikki mahdolliset paperit yms ja nyt taas uudet kun tilanteet muuttuvat. Ei ole nopeaa hommaa. Velka sen sijaan kasvaa kyllä nopeasti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti huono velkaneuvoja tjms. Itsellä meni kyllä ihan sujuvasti tuo velkajärjestelyyn hakeminen ja sinne pääsy. Ulosoton alkamisesta vuoden sisällä alkoi jo velkajärjestely.

Vierailija
4/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti huono velkaneuvoja tjms. Itsellä meni kyllä ihan sujuvasti tuo velkajärjestelyyn hakeminen ja sinne pääsy. Ulosoton alkamisesta vuoden sisällä alkoi jo velkajärjestely.

Se on ehtinyt vaihtua tässä välissä pariin kertaan, lisäksi minut irtisanottiin ja tuli myös ero, vaati paljon lisää paperisotaa ja lasten toinen vanhempi ei ollut suostuvainen tekemään sopimuksia niin sekin piti hoitaa pitkän kaavan kautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi