Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raportoitko perheellesi pienistä menoistasi kuten "käyn autotallissa" tai "haen postit" ?

Vierailija
28.06.2023 |

Minusta tuo kohteliasta kun kuitenkin saman katon alla asutaan,ei tarvitse toisen ihmetellä että mihin se nyt meni.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei olla tekemässä jotain yhdessä tai muuten vierekkäin, jossain kontaktissa. Kotona sillä ei ole niin väliä, mutta töissä olen saanut joskus ihan aiheellista palautetta, että liikkeistä olisi kiva kuulla. Vaikkei se siis suoraan muiden töihin vaikutakaan.

Olen yrittänyt opetella raportoimaan tekemisiäni ahkerammin, mutta olen ilmeisen huono ns. ajattelemaan ääneen.

Vierailija
22/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, koska joku voi tarvita jotain sieltä missä käyn. Sama juttu toisin päin. Jos mies ilmoittaa käyvänsä varastossa, niin pyydän tuomaan vaikka kissanhiekkaa tai vessapaperia tms. Tai jos mies sanoo vievänsä roskat, niin tiedän lykätä sille kompostikipon käteen samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä ilmoittaa, jos poistuu pidemmäksi aikaa huutelumatkan ulottumattomiin, esim. autotalliin. Muuten ei tarvitse ilmoitella menoistaan, olivat ne sisällä tai ulkona.

Vierailija
24/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapsi oli ihan pieni, niin piti varmistaa lapsenvahti ja myöhemmin alle kouluikäiselle lapselle sanoin ettei ihmettele. Lapsukainen on jo teini, joten enää ei ihan kaikkea ilmoitella, ainoastaan jos poistuu pihapiiristä. Postilaatikollekin meillä näkee ikkunasta jos joku just silloin kaipaa. 

Vierailija
25/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, koska en ota avaimia mukaan, jos joku on kotona.

Vierailija
26/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Olemme olleet kymmeniä vuosia yhdessä, joten suuret asiat on keskusteltu ja uutisetkin saadaan linkattua nopeasti yhdessä aikaisemmin läpikäytyyn viitekehykseen. Tämän takia on ihan kiva jutella myös päivittäisistä, pienistä asioista.

Vierailija
27/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korviani myöten täynnä miehen selostusta siitä, että nyt hän käy nojatuoliin istumaan, nyt hän vaihtaa kanavaa, nyt hän katsoo ikkunasta ulos, nyt hän juo vettä, eikun ottaakin mehua, nyt menee ulos ja samalla katsoo, onko kengät järjestyksessä eteisessä....

AAAAAARGH.

voi niin tunnistan tämän :D

mutta jos kipaisee nopeasti lähikaupassa niin siitä ei mainitse mitään. vaikka se olisi hyvä tietää jos sieltä vaikka tarttisi muutakin kuin sen karkkipussin...

Vierailija
28/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun yksin enkä ilmoittele perheelleni edes ulkomaanmatkoistani.

Vierailija
29/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asun yksin enkä ilmoittele perheelleni edes ulkomaanmatkoistani.

Voihan sen noinkin muotoilla että on perheensä ja jopa sukunsa hyljeksimä.

Vierailija
30/30 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sovittu että tekemiset kerrotaan vaikkei toinen ole paikalla. Esim kun olen töissä niin mies laittaa viestiä whatsappissa että "menen kauppaan", "käyn kirjastossa" etc

Meilä vain koululainen ilmoittelee jos poistuu kotoa ei-sovitusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme