Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälomareissu pilalla

Paha äitipuoliko?
28.06.2023 |

Ollaan uuden miesystävän kanssa tavattu viime syksynä ja nyt kesälomalle suunnitteilla ensimmäinen yhteinen lomamatka. Olen innoissani odottanut sitä, että meillä on viikko aikaa nautiskella kaksistaan (loikoilla sängyllä, rakastella, istua hyvässä ravintolassa ja nauttia kuohuviiniä jne).

Nyt yhtäkkiä miehen 12-vuotias tyttö haluaa reissulle mukaan ja mies on sitä mieltä, että tyttö pitää ottaa matkaan. Ymmärrän, että miehelle viikko kiireetöntä lomaa tyttären kanssa on luksusta, mutta itselleni tämä on painajainen. Ei tytössä sinänsä mitään vikaa ole, mutta kyllähän se nyt meidän lomasuunnitelmat romuttaa, jos huoneessa onkin meidän lisäksi miehen lapsi.

Yritin kauniisti ehdottaa, että ehkä tyttö voisi tehdä jotain muuta isänsä kanssa, mutta tyttö haluaa nimenomaan reissuun ja mies inttää, että olisi ihana ottaa tyttö matkaan mukaan.
Mitä voin tehdä? En todellakaan halua maksaa kallista lomamatkaa ja joutua jakamaan sitä miehen lapsen kanssa

Kommentit (1000)

Vierailija
1/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä tähän voisi sanoa? 

Vierailija
2/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö matkaa ole vielä maksettu? Lapsiaan voi sitten mennä sinun varauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kantansa kertonut ja nyt pallo on sinulla. 

Vierailija
4/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit miehen jolla on lapsi ja se on asia jonka kanssa sinun pitää oppia elämään, jos miehen kanssa sen tulevaisuuden haluat. 

Vierailija
6/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi joku päivä olla sinun lapsesi joka on miehen lapsen tilalla. Mitä sinä toivoisit, että sinun lapsesi tekisi tuossa tilanteessa? 

Vierailija
7/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voi lomailla kaksistaan isän kanssa

Te menette myöhemmin biikonloppureissuun kahdestaan

Vierailija
8/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä reissua perua haluaisi. Haluaisin vaan reissulle alkuperäisen suunnitelman mukaisesti kaksistaan enkä kolmistaan.

Periaatteessa lapsen mukaan ottaminen onnistuisi, sillä vaikka lennot on varattu ja maksettukin, niin lennoll on tilaa. Ja meidän huoneeseen saa myös lisävuoteen pienen lisämaksun maksamalla.

Reissu on vielä varattu lapsen äitiviikolle tarkoituksella, mutta nyt kun lapsi on keksinyt, että haluaisi reissuun mukaan, niin sekä mieheni että hänen ex on yllättäen valmiita menemään lapsen toiveiden mukaan.

Vierailija
9/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritin kauniisti ehdottaa, että ehkä tyttö voisi tehdä jotain muuta isänsä kanssa, mutta tyttö haluaa nimenomaan reissuun ja mies inttää, että olisi ihana ottaa tyttö matkaan mukaan."

Yritän nyt kauniisti ehdottaa, että sinä voisi tehdä jotain muuta miehen kanssa? Eikö se ole meidän aikuisten tehtävä joustaa niiden lasten eteen, eikä inttää mitä minä haluan?

Vierailija
10/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että seksiä ei sillä reissulla ole yhtään. Mies voi varata ja maksaa teille uuden reissun kahdestaan, se on sopiva korvaus tästä reissusta.

Pidä reissussa puolesi eli jos lapsi vänkää Mäkkäriin syömään, älä lähde mukaan vaan mene kunnon ravintolaan. Mene aina sinne, minne haluat vaikka ne ei olisi lapsille sopivia kohteita. Ehkä saisit hotellista oman huoneen itsellesi?

Vierailija
11/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha äitipuoliko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä reissua perua haluaisi. Haluaisin vaan reissulle alkuperäisen suunnitelman mukaisesti kaksistaan enkä kolmistaan.

Periaatteessa lapsen mukaan ottaminen onnistuisi, sillä vaikka lennot on varattu ja maksettukin, niin lennoll on tilaa. Ja meidän huoneeseen saa myös lisävuoteen pienen lisämaksun maksamalla.

Reissu on vielä varattu lapsen äitiviikolle tarkoituksella, mutta nyt kun lapsi on keksinyt, että haluaisi reissuun mukaan, niin sekä mieheni että hänen ex on yllättäen valmiita menemään lapsen toiveiden mukaan.

Lomareissun ajankohtakin on tarkkaan valittu, että lapsi on äidillään. Ja seuraavan viikon sitten isällään

Ja nyt yhtäkkiä, kun lapsi keksii, että hänkin haluaa ulkomaille, minun pitäisi vaan hyväksyä reissusuunnitelmien muutos

Ja kuten sanottu: ymmärrän, että tytöstä olisi kiva päästä ulkomaille. Ja ymmärrän senkin, että miehestä olisi kivaa, että tytär pääsisi reissuun. Mutta minä olen tuohon lomamatkaan säästänyt monta kuukautta ja nyt tuntuu, että ei se ole sellainen loma josta unelmoin, jos lapsi lähtee mukaan.

Ap

Vierailija
12/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen? Totta kai vanhemmat ensisijaisesti ajattelevat sitä omaa lastaan, eikä jotain aikuista naista. Sitä kutsutaan vanhemmuudeksi. Kotiin vähän vielä kasvamaan. 

Vierailija
13/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin reissun, mies voi mennä lapsen kanssa kahdestaan. Tosin en alunperinkään alkaisi edes seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia.

Vierailija
14/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ole enää mitään hyvää vaihtoehtoa kun osapuolten kannat ovat nämä. Jos tyttö lähtee mukaan niin sinä mökötät ja jos ei niin sitten mököttää mies ja tytär.

Vierailija
15/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomareissun ajankohtakin on tarkkaan valittu, että lapsi on äidillään. Ja seuraavan viikon sitten isällään

Ja nyt yhtäkkiä, kun lapsi keksii, että hänkin haluaa ulkomaille, minun pitäisi vaan hyväksyä reissusuunnitelmien muutos

Ja kuten sanottu: ymmärrän, että tytöstä olisi kiva päästä ulkomaille. Ja ymmärrän senkin, että miehestä olisi kivaa, että tytär pääsisi reissuun. Mutta minä olen tuohon lomamatkaan säästänyt monta kuukautta ja nyt tuntuu, että ei se ole sellainen loma josta unelmoin, jos lapsi lähtee mukaan.

Ap

Jos sinä olet valinnut itsellesi miehen jolla on lapsi sinun pitää myös hyväksyä se ettei kaikki mene aina niin kuin sinä haluat ja suunnittelet. 

Vierailija
16/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän teitä molempia ja varmasti harmittaa että lomasta ei tule sellainen kuin alunperin suunnittelit. Lomasta voi tulla kuitenkin ihan mukava. Pyydä miestä ja exäää osallistumaan hotellikuluihin jos tyttö lähtee mukaan, niin et koe että joutuisit maksamaan liikaa. Itse ottaisin tytön mukaan, matkalla teillä olisi hyvä tilaisuus tutustua toisiinne paremmin. Sitten olisi helpompi miettiä myös mahdollista tulevaisuuden yhteenmuuttoa kun tiedät paremmin kuinka tulette toimeen.

Itse reissasin hyvin varhaisessa vaiheessa uuden miesystävän ja lasteni kanssa ja ne oli ihania reissuja ja seksiäkin sai ihan tarpeeksi, kun kävi yhdessä suihkussa, yöllä kun lapset nukkuivat jne.

Vierailija
17/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttäisi AP:n tilanteessa. Reissun luonne on ihan täysin eri lapsen ollessa mukana, eikä usein aikuisen näkökulmasta mitenkään hyvällä tavalla. Meillä mies reissaa lastensa kanssa ja me tehdään omat reissumme erikseen. Toki olen tervetullut myös miehen ja lasten reissuille, mutta yleensä jään ihan mielelläni koiran kanssa kotiin, reissut lasten kanssa eivät ole lomailua tai rentoutumista.

Vierailija
18/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen? Totta kai vanhemmat ensisijaisesti ajattelevat sitä omaa lastaan, eikä jotain aikuista naista. Sitä kutsutaan vanhemmuudeksi. Kotiin vähän vielä kasvamaan. 

Vanhemmuudeksi ei kyllä kutsuta sitä että tehdään aina niin kuin lapset sattuvat milloinkin haluamaan. Vanhemmuudeksi kutsutaan sitä että lapset voivat esittää toiveita mutta aikuiset päättävät miten tehdään.

Vierailija
19/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinänsä yllättäen, kun aikaisemmin ei ole viikkojen vaihtaminen onnistunut MISTÄÄN syystä eikä milloinkaan. Ja nyt yllättäen olisikin miehen ex:llä ihan ok

Ap

Vierailija
20/1000 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaat itsellesi oman huoneen? Annat miehelle ja lapselle tilaa ja teet juttuja ihan itseksesi? Saat hyvän aikaa miettiä onko elämä miehen kanssa jolla on lapsi sinun juttusi? Tuo lapsi kun ei ole mihinkään häviämässä ja tulet kokemaan vielä monet pettymykset, jossa se lapsi tulee ennen sinua.