Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veteleekö avioliitto viimeisiään, jos lomaillaan erikseen?

Vierailija
28.06.2023 |

Miestä eivät kiinnosta mitkään kulttuuririennot, minä taas haluaisin koluta kaikki. En jaksaisi olla lomalla kotona. Mies tekee töitä ja urheilee, se riittää hänelle hyvin (hän tekee kumpaakin paljon). Nuorempana olimme paljon enemmän kesäisin liikkeellä yhdessä. En kestä ajatella eläkepäiviä, jos joudun matkustamaan ja tekemään kaikki kivat asiat yksin. Ehkä olen läheisriippuvainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii arki todella hyvin mutta lomat vietämme erillään. Olemme lomanvieton suhteen erilaisia ja ei kiinnosta samat asiat. Käymme yhdessä sukuloimassa ja juhlissa mutta molempien henkireikä on yksin matkustaminen. Sanoisin että päinvastoin, siitä saa niin paljon kun saa olla yksin välillä että suhde syvenee.

Vierailija
22/24 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juhlittiin just hopeahääpäivää, kummallakin on aina ollut omia reissuja ja harrastuksia yhteisten lisäksi.

Meilläkin mies urheilee ja minä rakastan kulttuuria. Yhteisillä reissuilla yhdistetään nämä mielenkiinnonkohteet ja esim pyöräillään Minua kiinnostavasta kohteesta toiseen ja syödään hyvin koska ollaan molemmat ruokaihmisiä. Ja välillä tehdään muutama tunti omia juttujamme yhteisillä lomallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku lomailmari itsellesi.

Vierailija
24/24 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikaa nähnyt pareja jotka eivät siedä toisiaan ja silti ollaan kuin peppu ja paita väkisin. Jokin läheisriippuvaissuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän