Toi Saaristolaislääkärin tytär on todella kaunis!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ja sarjakin on jollain liikkiksellä tavalla hyvä.
Nostalginen. Kuvaa vanhaa hyvää aikaa, jolloin ei ollut ongelmia maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Isäkin on söpö.
Siitä Axelista puhumattakaan
On todella!
Ruotsalaiset ylipäänsä ovat maailman kauneinta kansaa. Norjalaiset tietysti samaa sarjaa
Tämä tyttö on tässäkin ryhmässä upeinta luokkaa. Ehkä siksi valittukin, koska näytteleminen ei ole ihan parasta.
Ei huonoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostalginen. Kuvaa vanhaa hyvää aikaa, jolloin ei ollut ongelmia maailmassa.
Mitä nyt alle 16-v. tytölle tehtiin just abortti salaa vanhemmiltaan...
Vierailija kirjoitti:
On todella!
Ruotsalaiset ylipäänsä ovat maailman kauneinta kansaa. Norjalaiset tietysti samaa sarjaa
Tämä tyttö on tässäkin ryhmässä upeinta luokkaa. Ehkä siksi valittukin, koska näytteleminen ei ole ihan parasta.
Ei huonoakaan.
Mun mielestä näyttelee just hyvin eikä niin kuin lapsinäyttelijät yleensä. Ei ole helppo rooli olla vetoava sekä lapsi- että aikuiskatsojiin.
Veikkaan, että kolho ja miesmäisen näköinen, kuten kaikki naisten mielestä "kauniit" naiset. Ei mitään hajua taas kenestä puhe, kun linkkiähän ei koskaan tällä palstalla anneta. Haistakaa paska siis kaikki, on tämän viestini oleellinen sisältö.
M
Miksi joku nosti 15(!) vuotta vanhan aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli hänen mielestään kommentoinnin arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kolho ja miesmäisen näköinen, kuten kaikki naisten mielestä "kauniit" naiset. Ei mitään hajua taas kenestä puhe, kun linkkiähän ei koskaan tällä palstalla anneta. Haistakaa paska siis kaikki, on tämän viestini oleellinen sisältö.
M
ei ollut ferritiinejä ja muita tekosyitä lihomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Yle tv 1 näyttää tällä hetkellä uusintana näitä Saaristolaislääkäri-sarjan jaksoja
Olen suunnilleen samanikäinen mies ja voi että kun on olin "rakastunut" häneen silloin kun tuo sarja tuli ekaa kertaa! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnilleen samanikäinen mies ja voi että kun on olin "rakastunut" häneen silloin kun tuo sarja tuli ekaa kertaa! ❤️
Itse olin pikkutyttönä rakastunut itse lääkäriin. Nykyinen Samuel Fröler ei kyllä enää kiinnostaisi eli kaikki on suhteellista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
En ole koskaan katsonut kyseistä sarjaa, mutta kuvien perusteella on kyllä ollut lapsena todella kaunis. Aikuisena sen sijaan ihan tavallinen. Piirteet (etenkin huulet) ovat muuttuneet todella paljon, minusta tuo ei edes näytä samalta ihmiseltä.