Aika kalliita nuo työllisyyskurssit ja pupukurssit
Näin tänään näitä laskuja ja oli kyllä hirveän kalliita. Toivottavasti myös hyödyllisiä.
En nyt tänne laita mitään summia koska itsellä vaitiolovelvollisuus.
Kommentit (8)
Pupukursseista ei ole mitään hyötyä, veetuttaa mennä paikalle mut onneks siitä saa sentään 9 egee et saa matkat maksettua.
Mikä on pupukurssi?
Joku valmisteleva onlyfans-uraa ajatellen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pupukurssi?
Joku valmisteleva onlyfans-uraa ajatellen?
Työttömiä nöyryytetään kursseilla, joilla heidän pitää leikkiä jänistä muistuttavilla lasten pehmoleluilla.
Olen opettanut suomen kieltä työkkärin kursseilla. Ei se aivan turhaa vaikuttanut olevan.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut suomen kieltä työkkärin kursseilla. Ei se aivan turhaa vaikuttanut olevan.
"työllisyyskurssit ja pupukurssit"
Millä muulla tavoin työttömiä sitten voitaisiin rangaista jos ei noilla kursseilla?
Vieläkö noissa tehdään ceeveeitä ja haastatellaan toisia pienissä ryhmissä. Olen ollut työttömänä kerran ja joutunut tollaselle kurssille ja siellä tehtiin kaikkea muuta kuin sellasia asioita mikä edistäisi työnhakua. Yks asia jääny mieleen sieltä oli, kun joku jätkä kysy, että mitä hyötyä tästä on meille, kun nyt tällä hetkellä tästä ei ole mitään hyötyä. Siellä oli just sellasta, että toista haastellaan muka ja kysellään miks olet työtön jne jne. En osallistunut, koska en ala kertoilemaan tuntemattomalle omia asioita. Se oli tosi paskaa.
minne luulit että ne miljardit ovat menneet?