Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksitaudit ovat yleistyneet etenkin nuorten naisten keskuudessa?

Vierailija
27.06.2023 |

Iltasanomien jutusta

"Klamydiatapaukset painottuivat naisiin ja nuoriin aikuisiin."

Hmmmm

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"suostun harrastamaan jatkossa seksiä vasta, kun toinen osapuoli on osoittanut olevansa edes alkeellisten käytöstapojen ja kahden toimivan aivosolun omistaja."

Eipä tällä vosulla ole ollut ennen rima kovin korkealla.

Vahvistaa sen että naisille riittää että mies on komea, millään muulla ei niin väliä.

Sinun käytöstapojesi puute tuli ilmi kolmannen sanan kohdalla, ja katkeruudesta päätellen et ole edes komea. Edes minä en siis olisi riittävän tyhmä sekaantuakseni sinuun. Ventovieraiden naisten haukkuminen av-palstalla on noilla elkeillä taatusti lähin kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen.

Kyllä, mies oli komea ja koulutettu. Valitettavasti myös huonolla itsetunnolla varustettu. Tasapainoinen ihminen ei nimittele eikä kohtele huonosti muita. Riippumatta siitä, miten korkealla tai matalalla näiden rimat ovat.

Jo nuorena huomasin että olin komea kaikkien paitsi suomalaisten naisten mielestä.

Muuten sitten ulkomaille kun muutenkin oli paremmat oltavat muualla.

Nykyisinkin panen usein naisia jotka takaan että sinua nuorempia ja kauniimpia.

Jos tapa jolla puhuit minusta on mielestäsi asiallinen, olen syvästi pahoillani heidän puolestaan.

Vierailija
62/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"suostun harrastamaan jatkossa seksiä vasta, kun toinen osapuoli on osoittanut olevansa edes alkeellisten käytöstapojen ja kahden toimivan aivosolun omistaja."

Eipä tällä vosulla ole ollut ennen rima kovin korkealla.

Vahvistaa sen että naisille riittää että mies on komea, millään muulla ei niin väliä.

Sinun käytöstapojesi puute tuli ilmi kolmannen sanan kohdalla, ja katkeruudesta päätellen et ole edes komea. Edes minä en siis olisi riittävän tyhmä sekaantuakseni sinuun. Ventovieraiden naisten haukkuminen av-palstalla on noilla elkeillä taatusti lähin kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen.

Kyllä, mies oli komea ja koulutettu. Valitettavasti myös huonolla itsetunnolla varustettu. Tasapainoinen ihminen ei nimittele eikä kohtele huonosti muita. Riippumatta siitä, miten korkealla tai matalalla näiden rimat ovat.

Jo nuorena huomasin että olin komea kaikkien paitsi suomalaisten naisten mielestä.

Muuten sitten ulkomaille kun muutenkin oli paremmat oltavat muualla.

Nykyisinkin panen usein naisia jotka takaan että sinua nuorempia ja kauniimpia.

Jos tapa jolla puhuit minusta on mielestäsi asiallinen, olen syvästi pahoillani heidän puolestaan.

Oppisit pitämään jalkasi yhdessä niin katsotaan sen jälkeen siitä kunnoituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa seksinharrastajista on nuoria naisia

Keskenäänkö vaan ne sitä seksiä harrastavat?

Huoh. Vielä löytyy näitä ÄO 70 suukuolaajia, joiden mielestä jos miehiä ja naisia on vaikka samassa kylässä 1000 ja 1000, niin ne panot menee vuoden aikana yksi yhteen siten että kukin panee kerran.

Todellisuudessa se menee niin että siellä on n. 10-20 halutuita miestä joilla on satoja kumppaneita, tai pahimmassa tapauksessa kaikki halukkaat sinkkunaiset (ja varmaan muutama varattukin). Se valtaosa miehistä eli 980-990 ei harrasta irtoseksiä lainkaan. Saavat joko parisuhteen kautta olemalla puolikas elättäjä tai sitten eivät lainkaan, elleivät mene maksullisiin.

Puolikas elättäjä? Tarkoitatko että mieskin maksaa puolet yhteisen talouden kuluista? Oijoi kun on kova kohtalo!

Vierailija
64/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät mene lääkäriin oireistakaan, eivät testaa itseään (kaikki taudit eivät aiheuta oireita) ja silti haluavat panna paljaalla.

Naiset sentään hakeutuvat hoitoon ja testeihin.

Tilastovirhe siis.

Tää on kyllä ainakin osittain totta. Yksi exänikin, joka oli silloin melkein 30v mies kertoi minulle tyytyväisenä että ei ole ikinä elämässään käynyt sukupuoli tauti testissä eikä aiokkaan mennä, koska naiset aina käyvät testeissä ja kertovat tulokset hänelle...

Ja hän oli harrastanut joidenkin ulkomaalaistenkin naisen ja venäläisen naisen kanssa seksiä🤦🏻

Silleen voihan miehellä kuitenkin olla tauti ja se ei välttämättä vaan tartu naiseen, kun ei noi seksi taudit aina tartu, niin ei naisen negatiivisista tuloksista voi 100% varmuudella tietää onko miehellä tautia. Ja siksi on tärkeää että miehetkin käyvät testeissä. Ja en olisi yhtään yllättynyt, että muillakin miehillä olisi toi logiikka kuin tuolla exällä.

Voi jessus mikä luopio!

Vierailija
65/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan naiset myönnä olevanne hutsuja jotka annatte top 1% miesten panna teitä paljaana?

Miksi pitää laittaa joku vidun näytelmä käyntiin siitä miten olette muka kunnollisia ja miehet ne vaan on sikoja?

Tiedätkö, minun käy sinua sääliksi. Olen yli kolmekymppinen ja ihan tuikitavallinen matami ja rakastavassa parisuhteessa ihan tuikitavallisen einarin kanssa. Tasavertaisessa seksissä kukaan ei "anna" tai "saa", vaan molemmat sekä antaa että saa. Seksi on terveysteko kun sitä harrastaa turvallisesti.

Kutsutko myös omaa äitiäsi "huts.uksi joka antoi panna paljaalla"? Mummiasi? Ajatteletko että että opettajasikin vain "antavat top 1 % miehille", käveleviä lutki.a kun olevat?

Vierailija
66/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYSÄ MORAALI

Vierailija
67/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan naiset myönnä olevanne hutsuja jotka annatte top 1% miesten panna teitä paljaana?

Miksi pitää laittaa joku vidun näytelmä käyntiin siitä miten olette muka kunnollisia ja miehet ne vaan on sikoja?

Tiedätkö, minun käy sinua sääliksi. Olen yli kolmekymppinen ja ihan tuikitavallinen matami ja rakastavassa parisuhteessa ihan tuikitavallisen einarin kanssa. Tasavertaisessa seksissä kukaan ei "anna" tai "saa", vaan molemmat sekä antaa että saa. Seksi on terveysteko kun sitä harrastaa turvallisesti.

Kutsutko myös omaa äitiäsi "huts.uksi joka antoi panna paljaalla"? Mummiasi? Ajatteletko että että opettajasikin vain "antavat top 1 % miehille", käveleviä lutki.a kun olevat?

Mun äiti oli neitsyt kun tapasi isäni.

Et silleen... kyllä sitä saa hutsuja hutsusheimata.

Vierailija
68/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oli neitsyt kun tapasi isäni.

Et silleen... kyllä sitä saa hutsuja hutsusheimata.

Hoh hoh hoijaa. Epäilinkin sinua teinipojaksi mutta vahvistit juuri epäilyni. Jotenkin absurdia todeta itseä nuorempi sukupolvi joka on konservatiivisempi kuin me vanhemmat :D

Vierailija
69/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten kun olin parikymppinen niin ihmeen moni mies olisi halunnut panna ilman kumia. Tuskin on muuttunut asia miksikään. Hyväuskoiset naiset saa sitten tartunnan. 

Joo sama juttu mulla. Yksi mies oli, joka sanoi, että käy tossa kiskalla ostamassa kortsuja. Oli ainoa oma-aloitteinen mies. Hän on siis ainoa kenen kanssa olen mennyt sänkyyn, kun en ole ollut suhteessa. Hänen kanssaan olen ihan edelleen tekemisissä.  En niiden muiden kanssa edes mennyt, kun vonkasivat ilman kumia.

Vierailija
70/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sextailee samoja pelimiehiä jotka käy myös maksullisissa ja on käynyt läpi puoli kaupunkia. "Tosimiehinä" eivät suostu myöskään ehkäisyyn. Tämä ei ole edes provo vaan ihan tosi huomio elävästä elämästä. Pikkupaikkakunnalla josta olen kotoisin niin kaikki aktiivisemmat naiset oli jossain vaiheessa menneet yhden ihan menevän näköisen ja supliikin miehen sänkyyn. Oli ihan paikallislehdessä kun kunnassa havaittiin hirmu piikki yhtä sp tautia.

Vierailija
71/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se hillitön pi11un jakaminen selityksenä.

Vierailija
72/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia on evoluutiossa muuttunut ns hiljaiseksi tulehduksensi. Sen takia se pystyy leviämään rauhassa.

Vierailija
73/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai olemassa naisten seksiin myös suojia.

Vierailija
74/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset huåraavat!

Vierailija
75/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille säälittäville vonkaajille olen antanut pakit ja hyvä niin. Enpähän saa tauteja ja lisäksi nuo jalkojen kiinni pitämisestä huutelijatkin saavat haluamansa eli olla ilman seksiä. Voivat mun puolesta jatkaa puutteessa oloa vaikka maailman tappiin.

Vierailija
76/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten kun olin parikymppinen niin ihmeen moni mies olisi halunnut panna ilman kumia. Tuskin on muuttunut asia miksikään. Hyväuskoiset naiset saa sitten tartunnan. 

Joo sama juttu mulla. Yksi mies oli, joka sanoi, että käy tossa kiskalla ostamassa kortsuja. Oli ainoa oma-aloitteinen mies. Hän on siis ainoa kenen kanssa olen mennyt sänkyyn, kun en ole ollut suhteessa. Hänen kanssaan olen ihan edelleen tekemisissä.  En niiden muiden kanssa edes mennyt, kun vonkasivat ilman kumia.

Wow! Hyvä sulle, hyvä sä! Wow!

Vierailija
77/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömyyteen vetoaminen muakin ihmetyttää. Kyllä näistä jauhettiin peruskoulussa ihan kyllästymiseen asti.

Vierailija
78/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen "hälläväliä" - mentaliteetti, vähän asiassa kuin asiassa!

Vierailija
79/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille säälittäville vonkaajille olen antanut pakit ja hyvä niin. Enpähän saa tauteja ja lisäksi nuo jalkojen kiinni pitämisestä huutelijatkin saavat haluamansa eli olla ilman seksiä. Voivat mun puolesta jatkaa puutteessa oloa vaikka maailman tappiin.

Ouwou! Sä olet aito nainen!

Vierailija
80/84 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31