Miksi seksitaudit ovat yleistyneet etenkin nuorten naisten keskuudessa?
Iltasanomien jutusta
"Klamydiatapaukset painottuivat naisiin ja nuoriin aikuisiin."
Hmmmm
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa asuneena voin kertoa että suomalaiset miehet, kuten muutkin länkkärimiehet käyttäytyvät siellä kuten siat: mankuvat seksiä kaikilta, jopa lapsilta ja panevat ees taas ja sivulta ilman huolen häivää ketä saavat, kun halpaa on, mielellään myös niitä lapsia. Sen jälkeen en ole halunnut edes miehiin katsoa, niin kuvottavaa on se touhu siellä.
Käypä katsomassa miten keski ikäiset naiset käyttäytyvät stadin yöelämässä paikoissa missä on paljon latinoita tai afrikkalaisia
Anteeksi? Todellakin eri asia- aikuiset ihmiset, vapaaehtoisesti.
Vertaatko todellakin tuota siihen että te suomimiehet menette thaimaaseen riistämään naisia, jotka pakotettu myymään itseään teille? Vertaatko tosiaan tuota siihen että te suomimiehet ostatte teineiltä seksiä Thaimaassa?
Eli dinä toisin sanoen hyväksyt miesten toiminnan= naisia saa riittää ja pillua saa ostaa halvalla ja teineiltä myös.
Todellakin vertaan.
Kyllä ne thainaiset yleensä ihan vapaaehtoisesti itseään myyvät.
Eipä ne stadin ulkkarit ole samalla tasolla taloudellisesti kuin suomalaiset naiset ja monelta heistä puuttuu se o-lupa. Ei heillä se rima ole alempana ihan syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että olisi joku pieni tautinen top 1% miehiä jotka pääsee panemaan kaikkia muijia (ja näköjään se kumi 'unohtuu" jos mies on tarpeeksi komee) olisi yksi hyvin todennäköinen selitys siihen miksi miehillä ei ole tauteja yhtä paljon.
Mutta mitään k-karuselliahan ei pitäisi olla mammojen mukaan.
Miehet eivät käy testeissä eivätkä näy tilastoissa. Itse en koske tautimuniin.
N
Näin se on eikä incelien VPN-massapeukutus asiaa muuta. Keski-iässä olen nähnyt useamman pariskunnan tilanteen paljastuvan vaimon oireiden ja testien myötä. Mies pannut menemään vieraissa ja antanut piut paut kumeille ja vielä testeillekin.
Taudit tarttuvat suuseksissäkin, näin muistutuksena kaikille kesän ollessa kauneimmillaan 😘
Pieni joukko alfauroksia jyystää suurinta osaa naisista paljaalla.
Hyvä sillä tavalla, että heistä ei tod.n. tule äitejä.
Tuonta selkärangattomuutta ja köyhyyttä ei tarvitse eteenpäin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa asuneena voin kertoa että suomalaiset miehet, kuten muutkin länkkärimiehet käyttäytyvät siellä kuten siat: mankuvat seksiä kaikilta, jopa lapsilta ja panevat ees taas ja sivulta ilman huolen häivää ketä saavat, kun halpaa on, mielellään myös niitä lapsia. Sen jälkeen en ole halunnut edes miehiin katsoa, niin kuvottavaa on se touhu siellä.
En ole asunut siellä, mutta matkaillut paljon, ja allekirjoitan tuon. Alaikäiset on tosi suosittuja siellä, joilta mm suomalaiset ostaa seksiä- mitä nuorempi, sen parempi. Kännissä sitten baarissa kehuskelivat kovaan ääneen mm:" vttu hu...a, vttu pattaya, vttu nuori teinityttö tiukkap..."
Samanlaista puhetta tulee teidän ihanien suklaasilmä ali muhammedien suista mutta eipä teitä liikuta heidän lapsimorsiamet ja suomalaisten teinilikkojen ahdistelut ostarilla.
nuoret naiset mmyvät itseään.. siinä ne leviää kun turskat käy palveluntarjoalla ja heillä jo kokemusta kymmenien uorien nai misesta. olen lukenut, että jotkut ottaa sui hin myös paljaalla lisämaksusta. ulkkareilla tämä
Vierailija kirjoitti:
Miehet. Inisee että kumin kanssa mikään ei tunnu.
Eli naisen typerät valinnat miehen vika? Salli minun nauraa.
Itsellä kokemus 40+-vuotiaasta miehestä tältä vuodelta: Sanoi, ettei puoleen vuoteen ole ollut seksiä. Tein siitä huolimatta sangen selväksi, että ilman kumia ei ole tapahtumassa yhdyntää. Yhteisen yöpymisen aikana onnistui kuitenkin päällä ollessaan livahtamaan sisään, ja yllättävän nopeasti sai siitä lähdöt. Myöhemmin kävi ilmi, että edellisestä seksikerrasta olikin noin viikko, se tapailu jatkui edelleen, ja me kuulemma olimme "yhdessä sopineet, että tästä ei ole tulossa mitään vakavampaa". Jännä kun minun muistini puhui aivan päinvastaista.
Olen itse 42 ikävuoteni aikana pannut paljaalla tasan neljää miestä, ja on järkyttävää, miten välinpitämättömästi sekä miehet että naiset suhtautuvat paitsi omaan, myös ennen kaikkea toisten seksuaaliterveyteen. HIV-, tippuri- ja kuppatartunnat ovat järkyttävässä kasvussa, ja silti järki loistaa poissaolollaan.
Itse menetin tämän viimeisimmän sankarin ansiosta uskon miessukupuoleen, ja suostun harrastamaan jatkossa seksiä vasta, kun toinen osapuoli on osoittanut olevansa edes alkeellisten käytöstapojen ja kahden toimivan aivosolun omistaja.
Vmp.
Ap jätti jutun linkkaamatta näköjään ihan syystä!😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta sitten kun olin parikymppinen niin ihmeen moni mies olisi halunnut panna ilman kumia. Tuskin on muuttunut asia miksikään. Hyväuskoiset naiset saa sitten tartunnan.
Kyllähän se nainen on ihan ite vastuussa omista klamydioistaan.
Tyttö on aina uhri.
Juu tää täytyy muistaa aina :D nainen on aina uhri, uhri, uhri.
Nyt ja aina se on uhri.
Ehkä naiset pitäisi laittaa holhouksen alle kuin ennen vanhaan, ei tauteja ei uhriutumista.
Aina se on uhri.
Nuori ja tyhmä uhri, joka vaan nüssíí.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta muista ulkomaantehtävistä (yk), ja voin allekirjoittaa saman: vapailla miehet sikailivat ja panivat kun halvalla saivat. Ilman suojaa tietenkin. Kotilomalla syöttivät vaimoilleen antibiootteja sek si tauteihin. Eivät välittäneet, vaikka vaimo oli raskaana silti panivat, vaikka paljaalla painettu maksullisia mennen tullen.
Ihan kamalaa :`( Miten kusipäinen sikapossu voi ihminen olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät mene lääkäriin oireistakaan, eivät testaa itseään (kaikki taudit eivät aiheuta oireita) ja silti haluavat panna paljaalla.
Naiset sentään hakeutuvat hoitoon ja testeihin.
Tilastovirhe siis.
Tää on kyllä ainakin osittain totta. Yksi exänikin, joka oli silloin melkein 30v mies kertoi minulle tyytyväisenä että ei ole ikinä elämässään käynyt sukupuoli tauti testissä eikä aiokkaan mennä, koska naiset aina käyvät testeissä ja kertovat tulokset hänelle...
Ja hän oli harrastanut joidenkin ulkomaalaistenkin naisen ja venäläisen naisen kanssa seksiä🤦🏻Silleen voihan miehellä kuitenkin olla tauti ja se ei välttämättä vaan tartu naiseen, kun ei noi seksi taudit aina tartu, niin ei naisen negatiivisista tuloksista voi 100% varmuudella tietää onko miehellä tautia. Ja siksi on tärkeää että miehetkin käyvät testeissä. Ja en olisi yhtään yllättynyt, että muillakin miehillä olisi toi logiikka kuin tuolla exällä.
Moni mies ihan puhtaasti myös pelkää seksitautitestejä. Moni pelkää edelleenkin, että klamydia testataan vanhalla kunnon "virtsaputkeen pulloharja"-menetelmällä vaikka julkinen sektori on pitkälti luopunut koko menetelmästä ja ottaa mielummin virtsanäytteen joka on huomattavasti miellyttävämpi toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Ap jätti jutun linkkaamatta näköjään ihan syystä!😆
Ole hyvä.
2 seksitautia on yleistynyt ennätyslukemiin herkästi tarttuva tauti leviää etenkin parikymppisillä naisilla, tunnista oireet https://www.is.fi/terveys/art-2000009679428.html
Siitä voit etsiä siteeraamani lausetta. Tule toki kertomaan jos ei löydy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"suostun harrastamaan jatkossa seksiä vasta, kun toinen osapuoli on osoittanut olevansa edes alkeellisten käytöstapojen ja kahden toimivan aivosolun omistaja."
Eipä tällä vosulla ole ollut ennen rima kovin korkealla.
Vahvistaa sen että naisille riittää että mies on komea, millään muulla ei niin väliä.
Sinun käytöstapojesi puute tuli ilmi kolmannen sanan kohdalla, ja katkeruudesta päätellen et ole edes komea. Edes minä en siis olisi riittävän tyhmä sekaantuakseni sinuun. Ventovieraiden naisten haukkuminen av-palstalla on noilla elkeillä taatusti lähin kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllä, mies oli komea ja koulutettu. Valitettavasti myös huonolla itsetunnolla varustettu. Tasapainoinen ihminen ei nimittele eikä kohtele huonosti muita. Riippumatta siitä, miten korkealla tai matalalla näiden rimat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet. Inisee että kumin kanssa mikään ei tunnu.
Eli naisen typerät valinnat miehen vika? Salli minun nauraa.
Noinhan se aina on. Mamma valitsee jonkun komean pettäjä sikailijan kun ei kunnollinen tavismies "vaan sytytä". Sitten itketään täällä kun miehet on sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että olisi joku pieni tautinen top 1% miehiä jotka pääsee panemaan kaikkia muijia (ja näköjään se kumi 'unohtuu" jos mies on tarpeeksi komee) olisi yksi hyvin todennäköinen selitys siihen miksi miehillä ei ole tauteja yhtä paljon.
Mutta mitään k-karuselliahan ei pitäisi olla mammojen mukaan.
Miehet eivät käy testeissä eivätkä näy tilastoissa. Itse en koske tautimuniin.
N
Näin se on eikä incelien VPN-massapeukutus asiaa muuta. Keski-iässä olen nähnyt useamman pariskunnan tilanteen paljastuvan vaimon oireiden ja testien myötä. Mies pannut menemään vieraissa ja antanut piut paut kumeille ja vielä testeillekin.
Taudit tarttuvat suuseksissäkin, näin muistutuksena kaikille kesän ollessa kauneimmillaan 😘
Muista viimeinen kappaleesi, kun lentokoneesi taas laskeutuu Gambiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"suostun harrastamaan jatkossa seksiä vasta, kun toinen osapuoli on osoittanut olevansa edes alkeellisten käytöstapojen ja kahden toimivan aivosolun omistaja."
Eipä tällä vosulla ole ollut ennen rima kovin korkealla.
Vahvistaa sen että naisille riittää että mies on komea, millään muulla ei niin väliä.
Sinun käytöstapojesi puute tuli ilmi kolmannen sanan kohdalla, ja katkeruudesta päätellen et ole edes komea. Edes minä en siis olisi riittävän tyhmä sekaantuakseni sinuun. Ventovieraiden naisten haukkuminen av-palstalla on noilla elkeillä taatusti lähin kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllä, mies oli komea ja koulutettu. Valitettavasti myös huonolla itsetunnolla varustettu. Tasapainoinen ihminen ei nimittele eikä kohtele huonosti muita. Riippumatta siitä, miten korkealla tai matalalla näiden rimat ovat.
Jo nuorena huomasin että olin komea kaikkien paitsi suomalaisten naisten mielestä.
Muuten sitten ulkomaille kun muutenkin oli paremmat oltavat muualla.
Nykyisinkin panen usein naisia jotka takaan että sinua nuorempia ja kauniimpia.
Miksette vaan naiset myönnä olevanne hutsuja jotka annatte top 1% miesten panna teitä paljaana?
Miksi pitää laittaa joku vidun näytelmä käyntiin siitä miten olette muka kunnollisia ja miehet ne vaan on sikoja?
Tää on kyllä ainakin osittain totta. Yksi exänikin, joka oli silloin melkein 30v mies kertoi minulle tyytyväisenä että ei ole ikinä elämässään käynyt sukupuoli tauti testissä eikä aiokkaan mennä, koska naiset aina käyvät testeissä ja kertovat tulokset hänelle...
Ja hän oli harrastanut joidenkin ulkomaalaistenkin naisen ja venäläisen naisen kanssa seksiä🤦🏻
Silleen voihan miehellä kuitenkin olla tauti ja se ei välttämättä vaan tartu naiseen, kun ei noi seksi taudit aina tartu, niin ei naisen negatiivisista tuloksista voi 100% varmuudella tietää onko miehellä tautia. Ja siksi on tärkeää että miehetkin käyvät testeissä. Ja en olisi yhtään yllättynyt, että muillakin miehillä olisi toi logiikka kuin tuolla exällä.