Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit jos sinulle huomautetaan painonnoususta

Vierailija
27.06.2023 |

Loukkaannutko? Mitä vastaat?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kyllä on paino lisääntynyt minulla ja sinulla tyhmyys. Heippa.

Vierailija
62/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi en ole ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se noin koville ottaa eiköhän teidän pullukoiden kannattais tehdä asialle jotain muuta kuin meinata??

Osa ei ole pullukka vain sen takia, että syö liikaa.

* lääkkeet

* uniongelmat

* munuaisongelmat

* joku tietty sairaus

* onnettomuus/paikkojen hajoaminen taustalla -> lääkitys ja siitä kierre päällä

😆🤣seli seli seli

Vierailija
64/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sinusta tarpeellinen kommentti?

Mitä ajattelit saavuttaa tuolla painon kommentoinnillasi?

Miksi sanot jotain noin typerää? Oletko yksinkertainen?

Älä viitsi kommentoida toisten ulkonäköä, minäkään en kommentoi sinun vartaloa tai painoa

Kaikki nämä olen sanonut omille vanhemmilleni vastauksena lihomiskommentteihin. Kerran purskahdin itkuun kun kerta kaikkiaan vain tuli niin paha mieli. Eivät tajua silti. Ovat aina ihan huuli pyöreänä, että mitä sinä nyt tuolla tavalla reagoit? Kommentoivat myös lastenlasten ulkonäköä, sekä kampauksia, laihuutta, pituutta että oikeasti ihan mitä vaan. Todella raivostuttavaa.

Oletko kyllä oikein uhriutumisen mestari. Herrajestas🤦🏻

Siinä vaiheessa kun olet 45 vuotta kuunnellut tuota paskaa ei kyse ole todellakaan mistään uhrautumisesta vaan puolensa pitämisestä sekä siitä, että osoittaa omille alaikäisille lapsilleen, että tuollaista perseilyä ei tarvitse kenenkään sietää. Peruskäytöstavat pitää ihmisellä olla. Osa niitä on ymmärrys, että toisen ulkonäön kommentointi kannattaa yleensä aina jättää tekemättä.

Vierailija
65/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se noin koville ottaa eiköhän teidän pullukoiden kannattais tehdä asialle jotain muuta kuin meinata??

Se nyt vaan on niin että kenelläkään ei oo mitään velvollisuutta laihduttaa vain siksi että jonkun toisen mielestä painoa on liikaa.

Oot lihonut.

Ihan sama kuin joku tulisi toteamaan mun hiustenvärin.

Niin? Entä sitten?

Jos vastauksesi on että no kannattaisko laihduttaa, niin lue uudestaan tuo eka lause.

Ja mun kohdalla kommentoija olis väärässä, koska oon painanut saman verran jo vaikka kuinka kauan.

Vierailija
66/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään että terveyteen ei saa kannustaa. Huoh!!!

Vierailija
67/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä varmaan loukkaannun. Mitä se kellekään kuuluu? Läskiksi nimittelevän miehen jo jätin.

Läskit tuli heti ulisemaan.

Ai mitä ulisemaan? Sitähän tässä kysyttiin ja totuudenmukaisesti vastasin.

Mitä se kellekään muulle kuuluu? Tietysti saattaa olla että jollain tulee mieleen sanoa jotain, kun keski-ikäiseksi asti olin alipainoinen, mutta moukkamaista huomautella.

Vierailija
68/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että kenelläkään ei oo mitään velvollisuutta laihduttaa vain siksi että jonkun toisen mielestä painoa on liikaa.

Oot lihonut.

Niin? Entä sitten?

Jos vastauksesi on että no kannattaisko laihduttaa, niin lue uudestaan tuo eka lause.

Ja mun kohdalla kommentoija olis väärässä, koska oon painanut saman verran jo vaikka kuinka kauan.

Onpas esimerkiksi näyttelijöillä ja mallileilla.

Vierailija
69/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ei ole pullukka vain sen takia, että syö liikaa.

* lääkkeet

* uniongelmat

* munuaisongelmat

* joku tietty sairaus

* onnettomuus/paikkojen hajoaminen taustalla -> lääkitys ja siitä kierre päällä

😆🤣seli seli seli

Veetikin vielä vanhenee ja sairastuu 😁. Odotan mielenkiinnolla koottuja selityksiä.

Vierailija
70/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sinusta tarpeellinen kommentti?

Mitä ajattelit saavuttaa tuolla painon kommentoinnillasi?

Miksi sanot jotain noin typerää? Oletko yksinkertainen?

Älä viitsi kommentoida toisten ulkonäköä, minäkään en kommentoi sinun vartaloa tai painoa

Kaikki nämä olen sanonut omille vanhemmilleni vastauksena lihomiskommentteihin. Kerran purskahdin itkuun kun kerta kaikkiaan vain tuli niin paha mieli. Eivät tajua silti. Ovat aina ihan huuli pyöreänä, että mitä sinä nyt tuolla tavalla reagoit? Kommentoivat myös lastenlasten ulkonäköä, sekä kampauksia, laihuutta, pituutta että oikeasti ihan mitä vaan. Todella raivostuttavaa.

Oletko kyllä oikein uhriutumisen mestari. Herrajestas🤦🏻

Siinä vaiheessa kun olet 45 vuotta kuunnellut tuota paskaa ei kyse ole todellakaan mistään uhrautumisesta vaan puolensa pitämisestä sekä siitä, että osoittaa omille alaikäisille lapsilleen, että tuollaista perseilyä ei tarvitse kenenkään sietää. Peruskäytöstavat pitää ihmisellä olla. Osa niitä on ymmärrys, että toisen ulkonäön kommentointi kannattaa yleensä aina jättää tekemättä.

Vierailija
71/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Suomessa (ja varmasti monessa muussakin maassa) ladataan ihan hirveästi tunteita omaan painoon.  Just oli juttua hesarissa, miten jollekin toimittajalle vanhempien "laihdutuspuhe" oli aiheuttanut suunnilleen traumat hänelle. Ja vanhemmat siis kommentoivat omaa kehoansa ja kokeilivat muotidieettejä. Suhtaudun omaan painooni aika järkiperäisesti ja ei mulla tule traumaa siitä, että sisko vaikka huomauttaisi, että on tullut kiloja lisää. Kylmän viileästi tiedän varoa syömisiä seuraavat kuukaudet vähän tarkemmin ja elämä jatkuu normaalisti. On terveellistä pysyä kunnossa ja näyttää paremmalta, kun ei liikaa lihoa. Ne on ihan normaaleja faktoja.

Vierailija
72/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi en ole ylipainoinen.

Eihän se ylipainoon liity, paino voi heitellä muutenkin. En minä ole ollut koskaan ylipainoinen, mutta välillä olen ollut laihempi ja välillä paksumpi. Ei mitään kymmenien kilojen eroja siis.

Vierailija
73/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät itseään usein Laihempi kun ovat

Vierailija
74/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin varmaan, että niin olenkin lihonut. Olen syönyt tosi epäterveellisesti ja kertoisin asialle jonkun syyn, esim. stressaava ajanjakso.

Mielessäni yrittäisin olla pahoittamatta mieltäni, mutta epäonnistuisin surkeasti.

Vierailija
75/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, ryppyinen, laiha ja kuivakka eläkeläinen joskus vihjaisi ja vastasin että; ihminen on kuin tuulen henkäys, hänen päivänsä kuin pakeneva varjo. Meni vissiin vinkki perille koska vihjailu loppui siihen.

Vierailija
76/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn että miten asia kuuluu kysyjälle.

Ei kuuluu mutta näkyy.

Saako kaikesta huomauttaa, mikä omaa silmää haittaa?

Oletpa lihasköyhä!

Jopa on huonossa kunnossa/harvat hiukset!

Onko nenäsi kasvanut?

Tosi rumat korvat!

Niin se vaan ikä näkyy sinunkin naamassasi!

Olisin luullut sinua vahvemmaksi!

Tyhmyys loistaa silmistäsi!

Näyttäisit komeammalta, jos sinulla olisi kunnollinen tuuhea parta!

Silmäsi ovat eriparia!

Onpa keltaiset hampaat!

Pe,seesi on tosi lättänä!

Kävelet kuin sammakko!

Luulisi, että jokainen mies haluaa vahvat käsivarret. Eivätkö nuo häiritse sinua itseäsi?

Vierailija
77/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Suomessa (ja varmasti monessa muussakin maassa) ladataan ihan hirveästi tunteita omaan painoon.  Just oli juttua hesarissa, miten jollekin toimittajalle vanhempien "laihdutuspuhe" oli aiheuttanut suunnilleen traumat hänelle. Ja vanhemmat siis kommentoivat omaa kehoansa ja kokeilivat muotidieettejä. Suhtaudun omaan painooni aika järkiperäisesti ja ei mulla tule traumaa siitä, että sisko vaikka huomauttaisi, että on tullut kiloja lisää. Kylmän viileästi tiedän varoa syömisiä seuraavat kuukaudet vähän tarkemmin ja elämä jatkuu normaalisti. On terveellistä pysyä kunnossa ja näyttää paremmalta, kun ei liikaa lihoa. Ne on ihan normaaleja faktoja.

Olet todella harvinainen tällä palstalla👍🏼

Vierailija
78/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät itseään usein Laihempi kun ovat

Aijaa, olen luullut että just toisinpäin eli luulevat olevansa isokokoisempia kuin ovat :D 

Vierailija
79/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn että miten asia kuuluu kysyjälle.

Ei kuuluu mutta näkyy.

Saako kaikesta huomauttaa, mikä omaa silmää haittaa?

Oletpa lihasköyhä!

Jopa on huonossa kunnossa/harvat hiukset!

Onko nenäsi kasvanut?

Tosi rumat korvat!

Niin se vaan ikä näkyy sinunkin naamassasi!

Olisin luullut sinua vahvemmaksi!

Tyhmyys loistaa silmistäsi!

Näyttäisit komeammalta, jos sinulla olisi kunnollinen tuuhea parta!

Silmäsi ovat eriparia!

Onpa keltaiset hampaat!

Pe,seesi on tosi lättänä!

Kävelet kuin sammakko!

Luulisi, että jokainen mies haluaa vahvat käsivarret. Eivätkö nuo häiritse sinua itseäsi?

Vammanen hiljaa!

Vierailija
80/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot lihonut.

Niin? Entä sitten?

Onpas esimerkiksi näyttelijöillä ja mallileilla.

Kukaan ei pakota olemaan näyttelijä tai malli.

Heitäkin muuten on ihan kaiken näköisiä ja -kokoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän