Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit jos sinulle huomautetaan painonnoususta

Vierailija
27.06.2023 |

Loukkaannutko? Mitä vastaat?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä jumalallinen kroppa on vuosien rääkin ja penkkiurheilun tulos."

Vierailija
22/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, miksi hän on kiinnostunut kehostani. Ehdotan paluuta 1990-luvun rakentavien kahvipöytäkeskustelujen pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kiitos! Nykyään täytyy pitää muodoistaan huolta, kun ruokakin on kallistunut.

Vierailija
24/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan huomautuksen vastaan ilolla, koska kanssaihmistä selvästi kiinnostaa terveyteni ja hyvinvointini. Lihavuus on yksi pahimmista terveyshaitoista.

Toki, koska olethan sä niin tyhmä ettet ole itse lihomista huomannut.

Luuleeko nää huomauttelijat tosiaan ettei ihminen itse ole kroppansa muutoksia havainnut?!

Vierailija
25/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa! Ihan inhorealistisesti vastaan, että mitä luultavimmin tekisin verbaalisen vastahyökkäyksen ja niin julman, että se huomauttelija lähtisi paikalta itkien pois. ELi pyrkisin aiheuttamaan hänelle saman tunnetilan, minkä hän minulle aiheutti.

Vierailija
26/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies arvosteli ja menetin halukkuuteni häntä kohtaan.

Vierailija
27/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannun tietenkin ja etsin toisesta jonkin kohdan, jota voi arvostella, oli se sitten ulkonäössä, vakaumuksessa, perhesuhteissa jne.

Vierailija
28/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin nähdä ihmisen joka uskaltaisi kommentoida ulkonäköäni

Sama, edes yksikään lääkäri ei ole uskaltanut huomauttaa asiasta tai sitten isot tissit hämää aina mieslääkäreitä.

Vierailija
29/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen vain hyvilläni, koska hyväähän he vaan tarkoittavat.... Tuntuu entistä pahemmalta. Ei tartte katsoa muita.

Vierailija
30/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Isälläni on tapana välillä kommentoida jotain "nyt olet laihtunut liikaa" tai "oho onpas paksut pohkeet"-juttuja, enkä reagoi oikeastaan mitenkään. Kyllähän minä sen itse tunnen kehossa jos on tullut painoa, ja pidän vaan vähän törppönä tuollaista "oho onpa paksut pohkeet"-juttua. 

Mutta ei se mitenkään loukkaa, lähinnä vaan sellainen juuuh no niin. 

Vierailija
31/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta, niin en loukkaantuisi sanojaa kohtaan, mutta itselleni tulisi toki paha mieli. Luultavasti lopettaisin syömisen muutamaksi viikoksi, enkä mielelläni kohtaisi sanojaa uudestaan.

Jos sanoja olisi mieheni, en varmasti enää voisi estottomasti nauttia seksistä hänen kanssaan, vaan ajattelisin kokoajan, että olenkohan nyt liian lihava (ja tätä arvostelua tuntisin vielä sittenkin, kun ylimääräiset olisi jo laihdutettu pois). Menisi siis mies vaihtoon.

N38, liikunnallinen bmi22

Vierailija
32/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi totta, niin en loukkaantuisi sanojaa kohtaan, mutta itselleni tulisi toki paha mieli. Luultavasti lopettaisin syömisen muutamaksi viikoksi, enkä mielelläni kohtaisi sanojaa uudestaan.

Jos sanoja olisi mieheni, en varmasti enää voisi estottomasti nauttia seksistä hänen kanssaan, vaan ajattelisin kokoajan, että olenkohan nyt liian lihava (ja tätä arvostelua tuntisin vielä sittenkin, kun ylimääräiset olisi jo laihdutettu pois). Menisi siis mies vaihtoon.

Kertoo vain isäsi junttiudesta ja käytöstapojen puutteesta.

Vierailija
33/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn että miten asia kuuluu kysyjälle.

Ei kuuluu mutta näkyy.

Vierailija
34/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Suomen rajojen ulkopuolella ja täällä on paikallisten kesken tosi normaalia puhua painosta. Tavallinen kommentti kun näkee tutun kadulla on sanoa että olet pudottanut painoa.

Itse painan normaalisti 52kg ja viime joulun aikaan olin lihonut 2kg. Ensimmäinen kommentti vanhalta tutulta minut nähdessään oli että olen lihonut. Kyllä pahoitin mieleni ja harmittaa että jonkun tutun kommentilla on väliä.

Vierailija
35/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun tietenkin ja etsin toisesta jonkin kohdan, jota voi arvostella, oli se sitten ulkonäössä, vakaumuksessa, perhesuhteissa jne.

Voi, tuohon kun lamaantumiselta kykenisin. Jään kuin ääkkä, vaikka pitäs tulittaa takaisin.

Vierailija
36/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain isäsi junttiudesta ja käytöstapojen puutteesta.

Vastaus nro 30

Vierailija
37/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn että miten asia kuuluu kysyjälle.

Ei kuuluu mutta näkyy.

Käskisin sulkea silmät tai suksia vidduun.

Vierailija
38/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä miehestä tuntuisi, jos vaimo sanoisi, että miehellä on niin oksettavan ruma vartalo ja kasvot, ettei hänen kanssaan voi harrastaa seksiä?

Jostain syystä mieheni kuvitteli, että olisi hyvä idea sanoa minulle näin ja vielä sen jälkeen luuli, että haluaisin seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
39/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin housut kinttuun ja ripuloisin lattialle.

Vierailija
40/130 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään, koska painoni ei ole noussut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme