Miten reagoit jos sinulle huomautetaan painonnoususta
Kommentit (130)
Sanon että oikeassa on, en loukkaannu.
No kyllä minä varmaan loukkaannun. Mitä se kellekään kuuluu? Läskiksi nimittelevän miehen jo jätin.
Se on lihasta ja tullut urheilun myötä.
Kysyn että miten asia kuuluu kysyjälle.
"Kiitos. Enää 5 kg puuttuu tavoitteesta."
Sanon että olen raskaana ja saa onnitella.
Loukkaantuisin. En varmaan osaisi sanoa siihen mitään. Olisi niin märkä rätti vasten kasvoja.
Sanoisin että olet väärässä, olen juuri laihtunut 4 kiloa ja lisäisin että eipä kyllä mun kilot kuitenkaan ole kenenkään muun kuin mun oma asia.
Vyötäröltä on vähän noussut yläselkään, hartioihin ja hauiksiin, kun olen polttopuita pinonnut. Mutta on vähän laskenutkin, pehvasta reisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että olen raskaana ja saa onnitella.
Sama täällä!
-Pertti53
Käytän saamaani ylivoimaa ja istun huomauttelijan päällä niin kauan, että kehuu minua siroksi ja ihanaksi!
Otan huomautuksen vastaan ilolla, koska kanssaihmistä selvästi kiinnostaa terveyteni ja hyvinvointini. Lihavuus on yksi pahimmista terveyshaitoista.
Sanon että valitettavasti pitää paikkansa sairauteni ja lääkitykseni takia. Toki loukkaannun mutta en näytä sitä. Mutta sitten kehaisen että mulla on sentään isot tissit.
Tottakai tulisi paha mieli.
Ei siksi että painoni olisi noussut. Vaan sen takia että siihen kiinnitetään huomiota ja siitä huomautetaan. Harvoin sellaisesta asiasta hyvällä mainitaan.
Todellakin haluaisin nähdä ihmisen joka uskaltaisi kommentoida ulkonäköäni
Todennäköisesti alan katsomaan tarkemmin mitä syön ja liikkumaan vielä nykyistäkin enemmän. Syömishäiriöoireiluni sai aikanaan alkunsa tuon suuntaisesta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että valitettavasti pitää paikkansa sairauteni ja lääkitykseni takia. Toki loukkaannun mutta en näytä sitä. Mutta sitten kehaisen että mulla on sentään isot tissit.
Sama täällä!
-Pertti53
Myönnän ja pahoitan mieleni