Woketus on peruttu, sanoo Laura Huhtasaari
Nönnöönnöö, orwellilainen vihervassu vihapuhejahteineen...
https://www.suomenuutiset.fi/hallitusohjelmassa-vahvat-kirjaukset-sanan…
Kommentit (42)
LAURA HUHTASAARI, joka siis plagioi oman gradunsa ja kiistää evoluutioteorian, puolustamassa akateemisia arvoja? Laulaja Irinan sanoin: pokkaa sul on ainakin, se on käynyt selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perussuomalaisten mielestä yliopistojen keskeinen tehtävä ei ole opettaa poliittista korrektiutta vaan kasvattaa opiskelijoita kriittisiksi ja analyyttisiksi ajattelijoiksi."
Olen tästä täysin 100% samaa mieltä, mutta koomista kyllä persut itse vihaavat akateemisuutta ja ovat suorastaan allergisia tieteelle, ja he ovat aina rummuttaneet syvien kansanrivien "näin me se koetaan" -arkilogiikkaa ja vaihtoehtototuuksia. Pelot ja mielikuvat ennen faktoja, sehän on populismin kulmakivi. Aika paksua puhetta siis persuilta!
No kasvattihan se yliopistokin näköjään Huhtasaaren "evoluutiokriittiseksi". Joten ilmeisesti kriittisyyttä on mikä vain joka kiistää vallitsevan ajattelun.
Analyyttinen ajattelija persu-Lauran mielestä tarkoittaa myös sitä, että voi analyyttisesti ajatella, että miksi tehdä itse kun voi toisiltakin kopioda.
Persujen ulostojen perusteella heillä ei ole mielessä sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009678712.html
Nythän se vasta alkaa.
Ennen vanhaan naisetkin oli miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ystävä plagioija-Huhrtasaari Tuo älykköjen älykkö.
On se kehen tahansa wokeltajaan nähden todellakin viisas ihminen.
Kiva se on keksiä näitä omia olkiukkoryhmiä kuten "wokeltajat" joihin voi sitten projisoida kaiken mitä pitää typeränä.
Meinaat, että Laura keksinyt?? Äly hoi, älä jätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perussuomalaisten mielestä yliopistojen keskeinen tehtävä ei ole opettaa poliittista korrektiutta vaan kasvattaa opiskelijoita kriittisiksi ja analyyttisiksi ajattelijoiksi."
Olen tästä täysin 100% samaa mieltä, mutta koomista kyllä persut itse vihaavat akateemisuutta ja ovat suorastaan allergisia tieteelle, ja he ovat aina rummuttaneet syvien kansanrivien "näin me se koetaan" -arkilogiikkaa ja vaihtoehtototuuksia. Pelot ja mielikuvat ennen faktoja, sehän on populismin kulmakivi. Aika paksua puhetta siis persuilta!
En ole huomannut näiltä nykypersuilta tiedevihamielisyyttä, tosin tieteen käyttöä ideologisiin tarkoituksiin ovat kritisoineet. Hyvä esimerkki tällaisesta kvasitieteilystä on länsimaisen lääketieteen ufo idea sukupuolen "korjaamisesta".
Käsittääkseni perussuomalaisten kannattajakuntaan kuuluu nykyään muitakin kuin "amiksia".
Sukupuolidysforia ja transsukupuolisuus ovat ihan tieteellä varmennettuja ilmiöitä. Suomessa transhoitoja tarjotaan Helsingin ja Tampereen yliopistollisissa sairaaloissa.
Mutta ainiin, arkijärki ja "näin me koetaan". Kyllä kansa tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat itse omalla toiminnallaan systemaattisesti rapauttaneet tieteellisen ajattelun perustaa levittämällä huuhaa-propagandaa ja niitä kuuluisia "näin me se koetaan" -aivopieruja. Akateemisena ihmisenä vituttaa.
Ei heillä nyt sentään tuollaista valtaa ole. Tuollainen puhe vetoaa vain niihin, jotka jo valmiiksi suhtautuvat kielteisesti tieteelliseen ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut näiltä nykypersuilta tiedevihamielisyyttä, tosin tieteen käyttöä ideologisiin tarkoituksiin ovat kritisoineet. Hyvä esimerkki tällaisesta kvasitieteilystä on länsimaisen lääketieteen ufo idea sukupuolen "korjaamisesta".
Käsittääkseni perussuomalaisten kannattajakuntaan kuuluu nykyään muitakin kuin "amiksia".
Sukupuolidysforia ja transsukupuolisuus ovat ihan tieteellä varmennettuja ilmiöitä. Suomessa transhoitoja tarjotaan Helsingin ja Tampereen yliopistollisissa sairaaloissa.
Mutta ainiin, arkijärki ja "näin me koetaan". Kyllä kansa tietää!
Jos se kuulostaa ufolta se on varmaan epätieteellistä. T. Persu
Hienoa. Tämän vuoksihan me äänestimme persuja. Tämä hulluttelu riittää jo.
Kansa äänesti perussuomalaisia, äänestimme sateenkaarilipun alas salosta. Vihreät kokivat vaalitappion samasta syystä. Poliitikkojen olisi jo aika herätä todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ulostojen perusteella heillä ei ole mielessä sananvapaus.
Älä ny. Sananvapaus tarkoittaa vain persumielipiteitä. Mitään kriittistä.ei saa heidän mestareista sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kansa äänesti perussuomalaisia, äänestimme sateenkaarilipun alas salosta. Vihreät kokivat vaalitappion samasta syystä. Poliitikkojen olisi jo aika herätä todellisuuteen.
Hyvin pieni osa meistä kansasta äänesti persuja.
Vierailija kirjoitti:
Natsibarbie osaa myös puhua! Wau.
xD xD päivän paras. Tämä on nyt Lauran uusi kutsumanimi. Ainakin meillä.
Vielä pienempi osa äänesti vihreitä.
Tämä on todella hyvä että hallitusohjelmassa tuollaiset kirjaukset vahvan ja välittävän Suomen saavuttamiseksi. On aika saada loppu esimerkiksi somessa ilmentyvälle vasemmiston aktiivien suoltamalle solvaamiselle normaaleja suomalaisia elämäntapoja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsibarbie osaa myös puhua! Wau.
xD xD päivän paras. Tämä on nyt Lauran uusi kutsumanimi. Ainakin meillä.
kyllä, varsinkin kun täyttää kunnianloukkauksen määritelmän ja todennäköisesti tuosta saisi tuomion, eli vihapuhe on sallittava niinkö? natsittelu ja transuhomottelu ym. vassariläskilespot ja lespofeministit ovat kaikki samalla viivalla, eikö? tästähän tuleekin mukavaa.
maiskuttelen tässä vuosikertakyyneliä suoraan punavihreiden rökäletappion parkuämpäristä vaalivuosikerralta 2023.
Aah, mausta tulee mieleen kuin joskus kaverini huone haisi pienoismallien kokoamisen pikaliimalta. Hyvin on kyllästettyä porukkaa siis itkupotkuilijat.
Se on kuulkaas niin että; wokellus = peruttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pieni osa meistä kansasta äänesti persuja.
Vieläkin pienempi osa äänestää vasuripuolueita siinä vaiheessa kun ihmiset tajuavat Suomessakin niiden tekevän järjenvastaista intersektionaalista identiteetti-politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
No nykyään on helppo tunnistaa todella tyhmä ihminen. Sen huomaa jos ihminen käyttä sanoja kuten woke, vihervassari jne.
Niin, ihminen joka vastustaa wokellusta on tietysti nazzi, tyhmä, rasisti, inceli jne jne. Hyvin te vedätte.
Jeesuksen paluu on peruttu.