Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien hiuksien leikkaaminen

Vierailija
27.06.2023 |

Kannattaako leikata omat keskipitkät hiukset kotona niin, että teen ensin löysät saparot, ja sitten laitan toisen ponnarin molempiin saparoihin siihen kohtaan, josta haluan leikata?
(Huono selitys mutta yrittäkää ymmärtää)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube on täynnä how to cut your hair-videoita. Yhdessä ainakin oli tuollainen ohje.

Vierailija
2/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Hiukset on uusiutuva luonnonvara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Leikkaa ensin sen verran pidemmäksi, että on vara vähän korjata ja saat käsityksen miten homma toimii.

Vierailija
4/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta-sitten käyt kampaajalla korjauttamassa tuhot

Vierailija
5/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta oppia! Minäkin nuukuuksissani leikkasin youtube-videon mukaan ensin verho-otsiksen ja siitä rohkaistuneena vielä latvoista 3-4 senttiä pois. Tuli hyvä, melkein parempi kuin kampaamossa, missä aina näkyy kampaajan "kädenjälki".

Minulla on kaupasta ostetut, terävät kampaamosakset ja paksu, kihara tukka. Hiuslaatukin antaa paljon anteeksi, mutta kun föönasin tukan suoraksi niin vieläkin näytti hyvältä.

Vierailija
6/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa sopivasti ponnarille, niin tulee tasaisempaa jälkeä kuin kahdesta erillisestä saparosta.

Itse pätkäisen tukkani ponnarilta, kun kasvaa ärsyttävän pitkäksi eli jää jonnekin käsivarren alle jumiin sängyssä.

Vierailija
7/7 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta-sitten käyt kampaajalla korjauttamassa tuhot

Olen leikannut puolipitkät hiukseni jo 7 vuoden ajan kotona itse ilman tuhoja. En maksa hiustenleikkuusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi