Onko outoa, jos ihminen ei koe tarvetta nähdä ystäviään?
Minulle riittää etänä tapahtuva kommunikointi enkä oikein jaksa kenenkään seuraa.
Kommentit (10)
Se miten itse valitset elämäsi elää ei ole outoa vaan sinun tapasi
Sama, mutta entiset ystävät suuttuivat, kun en jaksanut nähdä. Nykyään täysin ystävätön, ei tarvitse edes laittaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta entiset ystävät suuttuivat, kun en jaksanut nähdä. Nykyään täysin ystävätön, ei tarvitse edes laittaa viestejä.
Mulle on myös suututtu asiasta..
Ap
Suuttuminen kertoi minulle, että suhteet olivat perustuneet toisen käskyjen tottelemiseen. Kun en totellut, järkyttyivät.
T. Se ystävätön
Jos ystäväni ei koskaan haluaisi nähdä minua, olisi hän entinen ystävä. Eri asia jos on masentunut, mutta jos on vaan niin itsekäs eikä ole kiinnostusta tavata, niin miksi sellaiselle edes viestittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuminen kertoi minulle, että suhteet olivat perustuneet toisen käskyjen tottelemiseen. Kun en totellut, järkyttyivät.
T. Se ystävätön
Outo näkökulma. On käskyttämistä jos ihmissuhteissa haluaa tavata livenä? No jokainen saa valita ystävänsä, jos ei halua olla mökkihöperön kanssa joka ei ikinä koskaan lähde minnekään mihin kutsutaan, niin ymmärrän jos suhteet hiipuu.
Minulla oli ennen ystäviä mutta ei ole enää, kun en jaksanut nähdä. Ystävättömyys vähentää taloudellista stressiä kun ei tarvitse mennä polttareihin, häihin, lastensa synttäreille enää. Ja aikaa harrastuksille vapautuu. Mutta on vähän paitsi jäänyt ja elämästä ulkopuolinen olo. Jos joudun pulaan, kukaan ei välitä siitä. Jos saavutan jotain, kukaan ei välitä siitäkään. Ei se kyllä niin paljon haittaa kuin voisi luulla. Ja syitä ystävien kanssa etääntymiselle kyllä oli, voin saada uusia ja parempia ihmissuhteita tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Se ystävätönOuto näkökulma. On käskyttämistä jos ihmissuhteissa haluaa tavata livenä? No jokainen saa valita ystävänsä, jos ei halua olla mökkihöperön kanssa joka ei ikinä koskaan lähde minnekään mihin kutsutaan, niin ymmärrän jos suhteet hiipuu.
Onhan se. Yhteyttä voi pitää monella muullakin tavalla. Aika hullua on antaa ystävyyden ehdoksi, että joko tavataan kasvokkain tai ei ollenkaan.
Ei ole.. ikää kun tulee niin moni muuttuu enemmän tai vähemmän erakoksi.