Voisitko kuvitella asuvasi talossa, jossa vain ulkovessa?
Yllättäen olen itse tykännyt ulkovessasta! En olisi uskonut. Ei kuulu äänet eikä haise hajut.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
En. Eikä mun asunnossani vessahajut leiju. Ehkä te syötte väärin?
Ulkovessassa ne paskat jää paikalleen ja ihan varmasti haisevat sitten. Eri asia, jos vetää vessanpöntöstä alas.
Mieluummin en. Käytän kyllä ulkohuussia säännöllisesti, koska tallilla ei ole sisävessaa ja joskus aina täytyy tallireissun aikana vessassa käydä. Mutta onhan se kuukautisten aikaan hankala, käytän kuppia ja koen työlääksi tyhjentää sitä, jos ei ole juoksevaa vettä jolla saa kupin ja kädet pestyä ja saippuaa pitää tietysti olla myös saatavilla. Olen tyhjentänyt tallin huussin useampaan kertaan, sitä en koe ongelmaksi. Mutta kuukautisten aikaan hankala, joten mieluummin asun talossa, jossa on sisäwc.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voisi. Jossain kesämökillä voin just ja just muutaman päivän vierailun ajan sietää ulkohuusia, mutta en yhtään sen pidempään. Noi höpinät pesusta kauhalla tai vesipullolla liruttamalla on kyllä ihan höpöhöpöä, eihän sellainen oikeasti onnistu, varsinkaan talvella. En suostuisi seurustelemaan miehen kanssa, joka asuisi noin alkeellisissa oloissa. Eihän seksistä tulisi mitään, kun ajattelisin vain sen likaista vehjettä ja kakkajäämiä sen persvaossa. Ei tollanen kivikautinen ulkohuusitouhu ole tätä päivää.
Eihän ulkohuussi tarkoita sitä, että ei voisi olla ihan normaaleja pesutiloja :D. Meillä on ainakin ihan normaali suihku vaikka onkin ulkohuussi. Ei ole seksiongelmia ulkohuussin takia :D
-ap
En. Eikä mun asunnossani vessahajut leiju. Ehkä te syötte väärin?