PAAVO ARHINMÄKI on vuosia käyttäytynyt sopimattomasti, mutta saanut jatkaa korkeissa luottamustehtämissä?
Esim. urheiluministeri sammui leijonien juhliin, ministerinä jalkapallo ottelussa kiipesi aidanyli ja osallistui tappeluun, nyt apulaispormestarina tuhrii julkisia seiniä, joiden puhdistus maksaa tuhansia euroja.
Miksi Paavo Arhinmäellä ja muulla eliitillä on eri säännöt kuin tavallisella kansalla? Normi duunari olisi saanut jo ajat sitten potkut.
Kommentit (167)
Näkeehän sen jo missä syöksykierteessä koko Helsinki alkaa olemaan. Ihmiset muuttavat sieltä ympäryskuntiin ja muihin kaupunkeihin. Arhinmäen juopposekoilut ovat vain pisara meressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin kokoomuslaisena. Miksi Matias Pajula joutui eroamaan tehtävästään, kun häntä alettiin RAISK. viedä oikeuteen (eli ei tuomiota tässä vaiheessa), mutta Arhinmäki saa tehdä mitä lystää ilman, että kukaan puuttuu?
Koska vihervasemmistolaiset ei sentään r a i s k a a naisia kuten oikeistolaiset. Myös oikeistossa, varsinkin kokoomuksessa ja PS:ssä, seks.ahdistelu vahvasti ollut läsnä viime vuosien uutisten perusteella.
Halla-aho oli myös pettänyt vaimoaan koko liittonsa ajan vaimonsa ystävän kanssa ja tehneet yhdessä lapsen salaa, jota Halla-aho ei tunnustanut omakseen eikä ole auttanut. Sitten tunnusti kun lehdissä alettiin kirjoitella. Varmaan vaimosta kiva. Ei naisia pidä korkeassa arvossa selvästikkään. Taitava manipuloimaan PS:n yksinkertaisia seuraajia.
Sinua reppanaa edelleen häiritsee se että Hallis on saanut pillua ja sinä et saa koskaan. Yhyy byääh snif!
Aa, jos huomauttaa miehen jatkuvasta pettämisestä ja siitä, että ei pidä tekemistään lapsista huolta niin ei ole saanut pildeä itse?
Ja olen muuten nainen.
Milloin olet mies ja milloin nainen. Useimmiten keskustelet myös itsesi kanssa.
Lyökö skittsot tulille?
Onko lääkkeiden otto unohtunut :D
Lääkkeet teillä vassarisekakäyttäjillä on aina mielessä. Menetkö seuraavaksi taas imemään äitisi tissiä? Sekin kun on joku kumma fantasiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on varsin outoa että vasemmistolaiset aseistakieltäytyjät suitsuttavat kuinka olemme yhtenäinen kansa ja armeijamme on valmis jos tänne hyökätään. Samalla nämä saastaläjät arvostelevat niitä jotka ovat asepalveluksen suorittaneet ja oikeasti joutuisivat siihen sotaan. Minä olen valmis puolustamaan isänmaatani jos tänne hyökätään mutta pidän todella sairaana sitä että tuollaiset vasemmistolaiset veltot paskat nimittelevät minua samalla kun maailmalle antavat ymmärtää että täällä eletään jossain iloisessa yhteisymmärryksessä.
No mites tämä ihana Mestarinne sitten, heh? Veltto paska?
No tuolta osin on kyllä veltto paska ja on myöntänyt sen itsekin. Halla-aho on sanonut että sivarin käyminen oli elämänsä suurimpia virheitä. Sinä taas istut mielelläsi valmiissa pöydässä ja haukut niitä joita hehkutat muulle maailmalle omina sotureinasi. Häpeä saatanan paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin kokoomuslaisena. Miksi Matias Pajula joutui eroamaan tehtävästään, kun häntä alettiin RAISK. viedä oikeuteen (eli ei tuomiota tässä vaiheessa), mutta Arhinmäki saa tehdä mitä lystää ilman, että kukaan puuttuu?
Koska vihervasemmistolaiset ei sentään r a i s k a a naisia kuten oikeistolaiset. Myös oikeistossa, varsinkin kokoomuksessa ja PS:ssä, seks.ahdistelu vahvasti ollut läsnä viime vuosien uutisten perusteella.
Halla-aho oli myös pettänyt vaimoaan koko liittonsa ajan vaimonsa ystävän kanssa ja tehneet yhdessä lapsen salaa, jota Halla-aho ei tunnustanut omakseen eikä ole auttanut. Sitten tunnusti kun lehdissä alettiin kirjoitella. Varmaan vaimosta kiva. Ei naisia pidä korkeassa arvossa selvästikkään. Taitava manipuloimaan PS:n yksinkertaisia seuraajia.
Sinua reppanaa edelleen häiritsee se että Hallis on saanut pillua ja sinä et saa koskaan. Yhyy byääh snif!
Aa, jos huomauttaa miehen jatkuvasta pettämisestä ja siitä, että ei pidä tekemistään lapsista huolta niin ei ole saanut pildeä itse?
Ja olen muuten nainen.
Milloin olet mies ja milloin nainen. Useimmiten keskustelet myös itsesi kanssa.
Lyökö skittsot tulille?
Onko lääkkeiden otto unohtunut :D
Ollako tuo jotain uusisuomi? Hoonosoomi kenties?
Joo, Suomessa vain vasemmistolaiset käyttää alkoholia, huumeita tai lääkkeitä.
Idiootit.
Nyt vaan pitäisi tietää millaisesta pillusta Paavo kiihottuu, ulkonevista sisemmistä häpyhuulista vai viivapillusta. Millaisen kirkkoveneen Paavo spreijasi?!?
Menehän vassarisetätäti nukkumaan. Olet selvästi nauttinut ihan liikaa päihteitä taas yhden illan osalle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan pitäisi tietää millaisesta pillusta Paavo kiihottuu, ulkonevista sisemmistä häpyhuulista vai viivapillusta. Millaisen kirkkoveneen Paavo spreijasi?!?
Paavo kiihottuu viinapullosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on varsin outoa että vasemmistolaiset aseistakieltäytyjät suitsuttavat kuinka olemme yhtenäinen kansa ja armeijamme on valmis jos tänne hyökätään. Samalla nämä saastaläjät arvostelevat niitä jotka ovat asepalveluksen suorittaneet ja oikeasti joutuisivat siihen sotaan. Minä olen valmis puolustamaan isänmaatani jos tänne hyökätään mutta pidän todella sairaana sitä että tuollaiset vasemmistolaiset veltot paskat nimittelevät minua samalla kun maailmalle antavat ymmärtää että täällä eletään jossain iloisessa yhteisymmärryksessä.
No tuolta osin on kyllä veltto paska ja on myöntänyt sen itsekin. Halla-aho on sanonut että sivarin käyminen oli elämänsä suurimpia virheitä. Sinä taas istut mielelläsi valmiissa pöydässä ja haukut niitä joita hehkutat muulle maailmalle omina sotureinasi. Häpeä saatanan paska.
Se on sanonut sen vain laskelmoidusti, koska tietää, että PS:n kannattajista lähes kaikki on miehiä ja vieläpä sellaisia, jotka on käyneet armeijan. Halunnut varmistaa äänien saannin. Voisi toki mennä maanpuolustuskursseille, mutta eipä ole mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo kiihottuu viinapullosta.
No huulia vasten sekin menee.
Hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Kauan joudutaan kärsimään tuon jatkuvaa törttöilyä? Säännöt ovat erilaiset näille paskakommareille.
Kuin paskapersuille? Enpä usko. Vasurit eivät tee sitä mitä te. Oikeisto tappaa, ahdistelee ja raiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sanonut sen vain laskelmoidusti, koska tietää, että PS:n kannattajista lähes kaikki on miehiä ja vieläpä sellaisia, jotka on käyneet armeijan. Halunnut varmistaa äänien saannin. Voisi toki mennä maanpuolustuskursseille, mutta eipä ole mennyt.
Sanoo vasemmistolainen sekakäyttäjä ponginsa ääreltä.
Graffitti kultuuri tulee USA:sta ja on perimältään hyvin kapitalistista toimintaa, jossa merkataan reviirejä.
Stadissa tosi moni oikeistolainenkin maalaa, mutta ei näistä hiiskuta.
Ei liity oikeastaan mitenkään vasemmistolaisuuteen.
Neuvostoliitossa ei graffiteja näkynyt tai ollut sellaista vapautta jossa yksilö merkkaa reviirejään.
USAlainen tapa.
Et tainnu ap taaskaan saada pllua
Totta. Toinen samanlainen on piispa laajasalo - rahat omaan taskuun ja pro gradunkin aihe taisi olla masturbaatio jossain kirkollisessa kontekstissa. Ulos tällaiset Arhinmäen ja Laajasalot sekoilemasta ja isoa palkkaa nostamasta!
Sovitaanko sitten vassari niin että kun olemme kerran niin hieno yhteinen valtio ja puolustustahtoa löytyy niin sinä menet sinne eteulinjaan jos rssä hyökkää? Vai onko tuo uhosi pelkkää nettiuhoa?
Se on Patella parempaa vahingontekoa ja liikenteen häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, uuden hallituksen elinkeinoministeri veljeilee uusnatsien kanssa ja käy heidän tapahtumassaan pitämässä juhlapuheen ja ketään ei kiinnosta, mutta graffitin vuoksi viedään suurin piirtein jalkapuuhun. Se siitä "vassarimediasta".
Huomenna sinä vassariaseistakieltäytyjä taas vingut meitä "oikeistolaisia" turvaamaan sinun huumeidenhöyryinen elämäsi.
Huumekultuurithan tulee lähinnä jenkeistä. Niitä on markkinatalouden avulla tänne lobattu ysäriltä asti räp-levyjen muodossa. Katala kapitalistinen lobbausmenetelmä suoraan Yhdysvalloista menevällä bassomusiikilla. Sitä on useat sukupolvet jo kuunnelleet. Huumeidenkäyttömusiikkia ja seinien töhryy toimintaa. Jenkikultuuria.
Oikein koska oikealla.
Neukkulassa ei muuten ollut moista meininkiä. Ei siellä edes jatsin päälle ymmärretty.