Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAAVO ARHINMÄKI on vuosia käyttäytynyt sopimattomasti, mutta saanut jatkaa korkeissa luottamustehtämissä?

Vierailija
26.06.2023 |

Esim. urheiluministeri sammui leijonien juhliin, ministerinä jalkapallo ottelussa kiipesi aidanyli ja osallistui tappeluun, nyt apulaispormestarina tuhrii julkisia seiniä, joiden puhdistus maksaa tuhansia euroja.

Miksi Paavo Arhinmäellä ja muulla eliitillä on eri säännöt kuin tavallisella kansalla? Normi duunari olisi saanut jo ajat sitten potkut.

Kommentit (167)

Vierailija
101/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäki on sen näköinen pulloposki että sillä täytyy olla aerosolipurkki perseessä omasta takaa..

Vierailija
102/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vasemmistolainen juttu tuo. Liekö Arhinmäki oikeasti vasemmistolainen. Liekö oikeiston olkinukke?

Nykymuodossaan graffiti syntyi 1970-luvun alussa New Yorkissa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Graffiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on varsin outoa että vasemmistolaiset aseistakieltäytyjät suitsuttavat kuinka olemme yhtenäinen kansa ja armeijamme on valmis jos tänne hyökätään. Samalla nämä saastaläjät arvostelevat niitä jotka ovat asepalveluksen suorittaneet ja oikeasti joutuisivat siihen sotaan. Minä olen valmis puolustamaan isänmaatani jos tänne hyökätään mutta pidän todella sairaana sitä että tuollaiset vasemmistolaiset veltot paskat nimittelevät minua samalla kun maailmalle antavat ymmärtää että täällä eletään jossain iloisessa yhteisymmärryksessä.

No mites tämä ihana Mestarinne sitten, heh? Veltto paska?

Mestarin aseistakieltäytyminen on sitä parempaa aseistakieltäytymistä.

Vierailija
104/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuonne Arhiksen punapersepuolueeseen pääsee mukaan?

Allegrolla pitäisi ajaa vielä yksi vuoro Venäjälle. Kyytiin Arhinmäki ja muut punapersepuolueen punakaartilaiset. Päästäisiin paskasakista kerralla eroon.

Vierailija
105/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arhinmäki on sen näköinen pulloposki että sillä täytyy olla aerosolipurkki perseessä omasta takaa..

Pulloposkinen piereskelevä kannikala joka potkii autoja ja huutaa punaperseiden kapinaa kalliom kaduilla.

Vierailija
106/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

graffitit on oikeistolaisuutta kirjoitti:

Ei ole vasemmistolainen juttu tuo. Liekö Arhinmäki oikeasti vasemmistolainen. Liekö oikeiston olkinukke?

Nykymuodossaan graffiti syntyi 1970-luvun alussa New Yorkissa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Graffiti

Kaikkien vasemmistoräppärien isä Palefacekin on kultalusikka perseessä syntynyt.

Vierailija
107/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnelin töhrijä erotettiin määräajaksi koulusta, mutta sedät senkun porskuttaa.

Vierailija
108/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stadilainen on stadilainen mies kirjoitti:

Häntä selvästi pelätään ja on ansainnut kunnioituksen.

Katujen miestä ei noin vain eroteta tai hänelle haistatella.

Ainoa keino on yrittää maalata hänen graffitin päälle. Mutta kun miehistä ei ole siihen.

Inistään vaan netissä tai päättäjätkin on niin kädettömiä etteivät kykene maalaamaan päälle.

Pitäisi tuntea pk-seudun säännöt ja kultuuri.

Tuskin sitä joku persu pohjanmaalta tajuaa miten pk-seudulla miehet elää ja maalaa alueensa merkiksi että täällä määrään minä, etkä sinä.

Tällä alueella peritään tullimaksu tai lenkkarit lähtee jalasta.

Sitten annetaan ne lenkkarit kiltisti tai otetaan kuonoon.

Pk-seudun kultuuri.

Eläkää te pohjanmaalla suopalloineen miten elätte, mutta pk-seudulla miehet elää karusti betoniviidakon sanelemilla tavoilla.

Ei pk-seudun mies muuta kultuuriaan, jos hän on pormestari tai lääkäri tai mikä tahansa tirehtööri.

Ei tapojaan voi muuttaa.

Ääliö. Oletko 5-vuotias?

Ei stadilaisuus ikää katso.

Vierailija
109/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria 66 kirjoitti:

Miksi Paavo Arhinmäki saa antaa huonoa esimerkkiä Helsikiläisille veronmaksajille? Kuinka uskottava hän on enää hoitamaan apulaiskaupunginjohtajan virkaa em episodin jälkeen? Miksei Juhana Vartiainen kommentoi em episodia selkokielisesti, miksei Arhinmäkeä irtisanota työstään? Sakko on kuin tukistus rangaistus hänelle. On varmasti töherellyt muuallekin kuin tähän junaradan varteen josta siis nyt jäi kiinni. Arhimäelle ei enää saa myydä yhtään pulloa spraymaalia. Eikö hänen tilalleen löydy ketään arkijärkevää hoitamaan kaupungin asioita?

Arhimäki pitäisi pistää siivoamaan vuodeksi omalla vapaa-ajallaan töherryksiä ilmaiseksiaktivoidaan ja kotoutetaan hänen normaaliin elämään, jossa toisten omaisuutta tai yhteistä omaisuutta ei saa töhriä, rikkoa, turmella saatikka vahingoittaa.

Parempi tehdä itse ja kohdata seuraukset kuin jeesustella muiden tekemisiä.

Maksaminen ja siivoaminen olisi oikeudenmukaista, jos seinän käyttö oli kielletty. Nyt jo pesty pois.

Vierailija
110/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä teollisuusalueen junasiltaan maalaamista hirveän kamalana asiana (en sitä itse kyllä harrasta), mutta raivostuttaa Paavon harkitsemattomuus. Vasemmistoliitto ei tosiaan kaipaa nyt mainehaittoja ja skandaaleja vaan fiksun ja sivistyneen linjan, eikö ajatellut että jos jää kiinni niin varmasti tulee julkinen ryöpytys josta kärsii muutkin.

Jos meinasi yöllä maalata laitonta spottia niin opettelisi edes maalaamaan nopeammin, naurettavaa kuvitella että tuolla voi 3-4 tuntia pyöriä ilman että kukaan huomaa. Tai eroaisi virastaan ja eläisi rehellistä lähiörotan elämää.

Vierailija
111/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taideope kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keino on yrittää maalata hänen graffitin päälle. Mutta kun miehistä ei ole siihen.

Inistään vaan netissä tai päättäjätkin on niin kädettömiä etteivät kykene maalaamaan päälle.

Tuskin sitä joku persu pohjanmaalta tajuaa miten pk-seudulla miehet elää ja maalaa alueensa merkiksi että täällä määrään minä, etkä sinä.

Pk-seudun kultuuri.

Eläkää te pohjanmaalla suopalloineen miten elätte, mutta pk-seudulla miehet elää karusti betoniviidakon sanelemilla tavoilla.

Ei pk-seudun mies muuta kultuuriaan, jos hän on pormestari tai lääkäri tai mikä tahansa tirehtööri.

Ei tapojaan voi muuttaa.

Ääliö. Oletko 5-vuotias?

Olen opettaja.

Suomi on vapaa maa.

Ai sinä vassarinarko olet tänään opettaja? Aikaisemmin olet ollutkin milloin lakimies ja millin ties mikä professori.

Vierailija
112/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä graffitit tuli Helsinkiin?

Tuskin Neuvostoliitosta kuitenkaan.

Ei kuulosta venäjältä tuo graffitti sananakaan.

Taitaa olla amerikkalaisia tapoja. Miksi vassari toteuttaisi amerikkalaisuuttta suomalaisille seinille?

Vierailija
113/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten tämä koulut keskeyttänyt alkoholisti ehkä sekakäyttäjä seinien töhrijä nyt sitten näyttää mallia. Omasta mielestään ilmoitti ettei menoa haittaa nuorisotoimessa.

No ei tietenkään. Kuka nyt luopuisi suosiolla kaikista hyvistä eduista ja yli 11000 egen kk- liksasta?!?

Vierailija
114/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla amerikkalaisia tapoja. Miksi vassari toteuttaisi amerikkalaisuuttta suomalaisille seinille?

Tuo hokemisesi alkaa olla jo todella noloa. Vassarit niitä seiniä siellä töhrii, ei mitkään amerikkalaiset.

Vierailija
115/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo teidän vassareiden heikkolahjaisuudesta. Mitään te ette itse osaa vaan kaikki töhertelytkin olette apinoineet vihaamastanne maasta.

Vierailija
116/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska helsingissä on vasemmistoeliitti, joita ei säännöt koske. hän tietää itsekkin, että häntä äänestää aina se 1000 lohiminnaa 4 vuoden välein, vaikka hän mitä tekisi. lohiminnojen silmissä hän toimi oikein. jos olisi jostain muualta kuin helsingistä, niin häntä ei äänestettäisi.

Vierailija
117/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo hokemisesi alkaa olla jo todella noloa. Vassarit niitä seiniä siellä töhrii, ei mitkään amerikkalaiset.

Kyllä se amerikkalainen tapa on ja ovat ylpeitä siitä tavastaan.

Periamerikkalainen kultuuri kuten jengikultuuritkin. Niitähän matkitaan oikeistolaisessa Stadissa sentin tarkkaan.

Vierailija
118/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudun kultuuri.

Ei tapojaan voi muuttaa.

%C3%A4rkinen

Häjyt pk-seudun miesten ovella :D

Vierailija
119/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on varsin outoa että vasemmistolaiset aseistakieltäytyjät suitsuttavat kuinka olemme yhtenäinen kansa ja armeijamme on valmis jos tänne hyökätään. Samalla nämä saastaläjät arvostelevat niitä jotka ovat asepalveluksen suorittaneet ja oikeasti joutuisivat siihen sotaan. Minä olen valmis puolustamaan isänmaatani jos tänne hyökätään mutta pidän todella sairaana sitä että tuollaiset vasemmistolaiset veltot paskat nimittelevät minua samalla kun maailmalle antavat ymmärtää että täällä eletään jossain iloisessa yhteisymmärryksessä.

No mites tämä ihana Mestarinne sitten, heh? Veltto paska?

Mestarin aseistakieltäytyminen on sitä parempaa aseistakieltäytymistä.

No Mestarihan olikin tuohon aikaan Vihreissä. Tullut sittemmin järkiinsä.

Vierailija
120/167 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä teollisuusalueen junasiltaan maalaamista hirveän kamalana asiana (en sitä itse kyllä harrasta), mutta raivostuttaa Paavon harkitsemattomuus. Vasemmistoliitto ei tosiaan kaipaa nyt mainehaittoja ja skandaaleja vaan fiksun ja sivistyneen linjan, eikö ajatellut että jos jää kiinni niin varmasti tulee julkinen ryöpytys josta kärsii muutkin.

Jos meinasi yöllä maalata laitonta spottia niin opettelisi edes maalaamaan nopeammin, naurettavaa kuvitella että tuolla voi 3-4 tuntia pyöriä ilman että kukaan huomaa. Tai eroaisi virastaan ja eläisi rehellistä lähiörotan elämää.

Miksi vasemmistoliiton tulisi pyrkiä mielestäsi eroon siitä linjasta mitä äänestäjänsä edustavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan