Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! 15v pojan toistuvat rytmihäiriöt. Pelottaa!

Vierailija
26.06.2023 |

Saa niitä liikkuessa ja levätessä. Rasitus ekg on otettu, samoin tavallinen. Ja ultra. Kaikki ok. Edes lääkärit ei tiedä mistä ne tulee. Ahdistaa niin paljon. Itken kun olen yksin. Pelottaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuiko ottamaan korona piikit? Niistä tullut lapsille ja nuorille paljon näitä. Katso lääkärien laatimat ohjeet esim MKR Suomi sivuilta, millä saa rokote haittoja poistettua jos pystyt yhdistää oireet mahdollisiin rokotteisiin.

Tsemppiä ja pojalle pikaista paranemista!

Tämä hörhölääkäri mainostaa omaa sivustoaan joka paikassa.

Onneksi ei tartte asioida sen vastaanotolla.

Miten sinulla on pokkaa haukkua ammattitaitoisia lääkäreitä hörhöiksi? Saisit hävetä. Todellisia hörhöjä ja täysin vastuuttomia tyyppejä olivat ne poliitikot, jotka hehkuttivat niitä piikkejä. Sekä muuntelivat THL:n lausuntoja. Että siinä sulle se todellinen hörhöporukka.-

Miten sinulla on pokkaa mainostaa omia sivujasi, että siellä on "lääkärien laatimat ohjeet"?

No ei sulla polla näytä säteilevän. Minulla ei ole mitään omia sivuja netissä. Käytä järkeäsi, älä koko ajan kuvittele asioita.

Vierailija
22/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei usko, voi käydä Fimean sivulla. Yksi covid-rokotteiden haittavaikutus on rytmihäiriöt. Mutta mammapalstalaisilla vain harvoilla riittää älykkyys hahmottamaan mikä on Fimea, miksi se on olemassa ja mitä tietoa sinne kerätään.

Rokotteesta ei nyt ole kyse, koska ap sanoi, ettei poika ottanut näitä rokotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomien kofeiini aiheuttaa ne.

Vierailija
24/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosiän hormonitoiminta. Ohimenevää kun ei kerran vikaa löydy.

Vierailija
25/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri tuon ikäisenä poikana ja vähän vanhempana paljon sydämen rytmihäiriöitä. Armeijassa ollessa otin asiakseni tutkituttaa ne Tilkassa. Tutkittiin useampia päiviä, ei löytynyt mitään ihmeempää. Olen nyt 50+ ja sydämen suhteen ihan tavallisesti menee edelleen.

Vierailija
26/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuoma?

Vierailija
27/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaivat onkin vain närästystä?

Vierailija
28/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee unenpuutteesta eli elimistö väsynyt.

Vierailija
29/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne vaivat onkin vain närästystä?

Sama tuli mieleen. Närästys/refluksi saattaa aiheuttaa hyvin samankaltaiselta tuntuvia oireita.

Vierailija
30/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis ihan oikeat rytmihäiriöt, eikä sydämen ns muljahtelu eli lisälyönnit?

Itsellä tulee lisälyöntejä stressistä, lääkäri on minulle sanonut että lisälyönnit eivät ole vaarallisia

Vierailija
31/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse ihan lisälyönneistä? Niitä on lähes jokaisella, mutta kaikki ei tunne niitä. Itsellä kun näitä tulee, niin usein ne saa loppumaan siltä erää, kun yskäisee tai ottaa keuhkot täyteen ilmaa ja nopeasti puhaltaa suun kautta ulos. Kahvi, stressi ja vähäinen uni aiheuttaa itselle enimmäkseen. Myös pelko niitä kohtaan usein lisää vain.

Vierailija
32/32 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisälyöntejä (kammioperäisiä extroja) ollut nuorena (urheilin tosi paljon)

raskauden aikana loppuraskaudessa ne ilmestyivät taas

Nuorempana siis minulle tehtiin muutaman kerran holter testi

ei löytynyt mitään vakavaa ikää nyt 50