Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eloisien sunnuntai =)

10.12.2006 |

Varhaista huomenta kaikille,

Täällä on kanssa yksi sairasteleva äityli.

Eilisessä pinossa moni valitteli särkyjä ja huonoa oloa, minulla ainakin on ihan rehellinen flunssa. Ja nyt ei oikeastaan enää erota onko varsinaisia raskausoireita, kokonaisvaltaisen tukala olo.

Voimia Mimm.ulle. Keskenmeno tuntuu juuri lapsen kuolemalta, tiedän tämän kokemuksesta. Mutta mahdollisesti on vielä toivoa.

Gaia

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tullut melkoisesti raskausoireita ihan nyt tänään. Melko paljon pahaa oloa ja hajuaisti triplaantunut! Muutenkin olo jotenkin niin raskaana oleva. :) Vaikka vielä tuota vuotoa on ja se tietysti huolettaa, mutta toiveet on korkealla siitä huolimatta. Mulla on vuotanut jo 5 vrk!

Tervetuloa uudet minunkin puolesta!

Stefy 5+0

Vierailija
22/23 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duracal: Mene ihmeessä käymään lääkärissä, kun sulla on noin paljon viikkojakin, että voivat edes jotain nähdä/tehdä. Esim ultraan voit jo mennä. En tarkoita et tarvis olla niin huolissaan, mutta ettei tarvi turhaa huolehtia. Hali.

Minun kaveri kans tänään arvasi, että meille on tulossa vauva! :) Enhän minä voinut kieltääkään! Varmaan naamasta paistoi. ;) Ollaan kyllä niin onnellisia tästä raskaudesta, mutta nämä alkuhankaluudet tietysti samentaa sitä onnea paljon ja varsinkaan ei uskalla antautua sille onnelle. Ettei olis sitten niin kova paukku, jos ei jatkukaan. Vaikka varmasti olis erittäin paha paikka kaikesta huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mimmunkin viestin luin, isot halit, voi että, millanen vointisi nyt on ja onko mitään uutta tietoa!!! Toivotaan kuitenkin, että toivoa vielä olisi!!!!!!

Stefy: Kiitos sinulle, ihanaa aina kun joku vastaa ja kuuntelee =) Taidan huomenna ihan oman mielenterveyden vuoksi ottaa yhteyden lääkäriin, eipä se ainakaan mitään ota jos ei annakaan =)

Nyt menen nukkumaan!!!