Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko noin 50 vuotiaat miehet enää normaalia parisuhdetta?

Vierailija
26.06.2023 |

Olen nyt tapaillut jo pari vuotta erästä keski-ikäistä miestä. Tapaamme harvakseltaan ehkä noin kerran viikossa. Hän kertoo, että tunteita on, mutta silti minua häiritsee se, että tapaamme mielestäni harvoin. Itse haluaisin vielä kunnon parisuhteen tässä iässä. Olen muutaman vuoden miestä nuorempi. Onko se mahdottomuus tässä iässä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa myös pitää varalla. Kun se ns. "parempi" tulee vastaan niin sä saat lähteä. En tuhlaisi aikaa tällaiseen mieheen. Itselle tulisi hyväksi käytetty olo. Hylkääminen on nykyään niin yleistä.

Sitä pelkoa ei ole. Aina kun vaimo lähtee niin seuraava on aina edellistä rumempi ja lihavampi sekä vanhempi. Lopulta ne on jo useamman vuoden vanhempia kuin mies ja nekin jättää.

Vierailija
42/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun pääsee maistamaan vapautta pitkän liiton jälkeen, niin kuka sitä enää kaipaa toista pyörimään jalkoihin ja tyytymään kompromisseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kyllä. Mulla on 54-vuotias tuore miesystävä, joka nimenomaan haluaa asua yhdessä ja jakaa arjen ja juhlan.

Vierailija
44/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kaipaa suhdetta, naiset eivät niinkään. Pätee kaikkiin ikäluokkiin.

Vierailija
45/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin tapailla ikäisiäni naisia jos on mukavia tyyppejä, mutta parisuhdetta en näe mahdolliseksi jos naisella ei ole kykyä ja halua saada yhteisiä lapsia.

Vierailija
46/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt rehellisiä ollaan, niin ongelmat on vähän tai pikemminkin pääosin samoja molemmilla sukupuolilla. Ne, jotka on onnistuneet ekalla kierroksella on ja pysyy varattuina. Se tarkoittaa, että toisella kierroksella on paljon ihmisiä jotka ovat itse syypäitä eroon tai ainakin epäonnistuneet ekan kierroksen parinvalinnassa. Toki aina riittää poikkeuksen vahvistavia sääntöjä, kuten esim. nuoria leskiä (tai "eroon yhdessä kasvaneita").

Täällä kaikki yleistää kokemuksiaan muutaman ihmisen satunnaisotannasta, ei se koko totuutta kerro. Riittää niitä vikoja ja epäonnistumisia minullakin. En nyt silti tuomitse vastakkaista sukupuolta muutaman yksilön takia. Tästähän vois kirjoittaa vaikka kirjan, joten lopetan nyt tähän ;)

M54

Vierailija
47/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin tapailla ikäisiäni naisia jos on mukavia tyyppejä, mutta parisuhdetta en näe mahdolliseksi jos naisella ei ole kykyä ja halua saada yhteisiä lapsia.

Ja oot viiskymppinen Mies(?) joka ei tohon ikään mennessä oo lapsilleen äitiä löytänyt?!? (0/5 vaikkei jaksais trollia aina huudella)

Vierailija
48/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on normaalipainoinen niin voisi kiinnostaakin mutta harvassa on ne miehet kuitenkin. Kyllä miehen pitää heti tietää haluaako seurustella naisen kanssa noin 50 vuotiaana. Kerran viikossa tapailu ei hyödytä sinua yhtään eikä siitä tuskin parisuhdetta synny.

Vierailija
49/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatte eri asioita suhteelta. Satutat itseäsi yhä enemmän, kun tanssit toisen pillin mukana. Varattuna luovut mahdollisuudesta löytää sopiva kumppani, joka haluaa samoja asioita. Miehellä on aika laimeat tunteet, kun noin harvakseltaan haluaa nähdä.

Vierailija
50/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta 10-15 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
51/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mies muka parisuhdetta tarvitsisi, jos tarkoituksena ei ole hankkia enää lapsia?

Vierailija
52/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kaipaa suhdetta, naiset eivät niinkään. Pätee kaikkiin ikäluokkiin.

Niinkö?

Vierailija
53/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni yli 50-vuotias mies on jo tyytyväinen ja hyväksyy elämäänsä sinkkuna eikä halua luopua vanhoista tavoista ja tottumuksistaan kenenkään naisen takia. Sinkkuna voi päättää ajan ja rahan käytöstä haluamallaan tavallaan ja riittää että elättää itsensä. Sosiaalisista syistä on toki mukava jutella erilaisten ihmisten kanssa mutta ei enää kaipaa mitään suuria tunnedraamoja tosielämässä. Sitä varten voi katsoa vaikka romanttisia komedioita, jotka päättyvät onnellisesti.

No en minä ainakaan haluaisi miehen luopuvan tavoistaan mun takia enkä elättävän mua. Enkä kaipaa draamaa.

Vierailija
54/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni mies ei tuossa iässä halua. Syy on yksinkertainen: He ovat useimmiten olleet "normaalissa parisuhteessa" yhdessäasumisineen ja avo/avioliittoineen. Ovat päättäneet, kun eroon ovat päätyneet, että enää ei ikinä tuota lajia.

Ohjeet parisuhteen kipinän säilyttämiseksi:

1. Pidä seurustelu seurusteluna, älä muuta yhteen.

2. Jos kuitenkin muutat yhteen, älä mene naimisiin.

#. Jos kuitenkin muutat yhteen ja menet naimisiin, älä ihmettele kadonnutta parisuhteen kipinää.

Ei se kipinän katoaminen sormuksesta tai yhteisestä asunnosta katoa vaan kahdesta ihmisestä siinä parisuhteessa. 

Poikakaverin sukat ei haise. Poikakaveri ei purista hammastahnatuubia väärästä kohtaa. Poikakaverin ei tarvitse täyttää astianpesukonetta, joten täyttö ei mene ikinä väärin. Poikaystävä ei kuorsaa (koska seksin jälkeen nainen nukkuu niin sikeästi ettei kuule sitä).

Mutta:

Aviomiehen sukat haisevat, ei osaa täyttää oikein tiskikonetta, puristaa väärin hammastahnatuubia. Koska edelläluetellut asiat ärsyttävät, illalla koskee päähän eikä ole seksiä. Tästä johtuen rouva nukkuu huonommin jolloin käy ilmi että aviomies kuorsaa.

Sehän se unen ja elämän laatua parantaakin...

En kyllä nukkuisi yhdessä, en poikakaverin enkä miehen kanssa. Yksin on hyvä nukkua.

Vierailija
55/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että 50v ikäiset miehet eivät luota naisiin ..

Pojat on poikia ja miehet ei koskaan aikuistu.

"Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa

Ne suuren ikävän pieneen sydämeen tuottaa

Mut kun ikkunaa tuijottaa kai pienikin poika illoin saa

Sieltä katsoo prinsessa unelmain

Ruudun takaa

Ruudun taka

Ruudun takaa tyttöni katsoo

Vain

Hän on naisista kaunein minkä tiedän

Myös pienet rinnat prinsessallani siedän

Hattu on moitteeton ja hyvä myös rytmi vartalon

Ruudun takaa tyttöni katsoo vain

Oo Glendora

Oo Glendora

Oo Glendora kuinka sua palvon

Vain

Kerran illalla ikkunaan taas saavun

Jo äijä toinen prinsessan peitti kaavun

Hän peitti pään ja peitti muun sen vaihtaen nukkeen

Koristeltuun

Ruudun takaa tyttöni toinen vei

Ruudun takaa

Ruudun takaa

Ruudun takaa tyttöni toinen

Vei"

Vierailija
56/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni mies ei tuossa iässä halua. Syy on yksinkertainen: He ovat useimmiten olleet "normaalissa parisuhteessa" yhdessäasumisineen ja avo/avioliittoineen. Ovat päättäneet, kun eroon ovat päätyneet, että enää ei ikinä tuota lajia.

Ohjeet parisuhteen kipinän säilyttämiseksi:

1. Pidä seurustelu seurusteluna, älä muuta yhteen.

2. Jos kuitenkin muutat yhteen, älä mene naimisiin.

#. Jos kuitenkin muutat yhteen ja menet naimisiin, älä ihmettele kadonnutta parisuhteen kipinää.

Naiset muuttuvat vaihdevuosi-iässä kammottaviksi nalkuttajiksi ja seksipihtaajiksi elleivät olleet sitä jo ennestään. Monelle miehelle valkenee viisissäkymmenissä, kun alakerrassa on vielä sen verran toimintaa että seksiin kykenee, että jos ei nyt hankkiudu ajastaan eroon koko loppuelämästä tulee järkyttävä keskitysleiri ja seksiä ei tule enää koskaan olemaan. Ei kukaan halua sellaista loppuelämänsä ajaksi.

Ööö, paitsi että 1) alakerran toiminta on ton ikäisillä miehillä vähän niin ja näin 2) miehille tulee andropaussi jo neljäkymppidinä, ne ukkoutuu, muuttuu kärttyisiksi gubeiksi, jotka ei jaksa mitään.

Vierailija
57/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatte eri asioita suhteelta. Satutat itseäsi yhä enemmän, kun tanssit toisen pillin mukana. Varattuna luovut mahdollisuudesta löytää sopiva kumppani, joka haluaa samoja asioita. Miehellä on aika laimeat tunteet, kun noin harvakseltaan haluaa nähdä.

Laimeat tunteet? Jos tekee esim.fyysistä työtä tai sosiaalisesti kuormittavaa, hyvä kun jaksaa nähdä kerran viikossa.

Vierailija
58/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa, mutta harva 18-vuotias nainen on valmis suhteeseen 50-vuotiaan miehen kanssa.

Miksi 18- vuotias haluaisi suhteeseen ukki- ikäisen kanssa?

Vierailija
59/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää, sekä naisissa että miehissä on niitä jotka haluavat parisuhteen jossa asutaan yhdessä. Ja samaten molemmissa on niitä, joille pari kertaa viikossa tapaaminen on riittävää. Ei voi yleistää että nämä pari kertaa viikossa tapaavat eivät olisi uskollisia. Varmasti niiden joukossa niitäkin on, mutta myös saman katon alla asuvista löytyy näitä koko ajan parempaa metsästäviä.

Itse olen hiljattain eronnut hiukan alle 40-vuotias nainen. Minulla on hyvä työpaikka ja hyvät tulot, toisin sanoen elelen kahden teinin kanssa sangen mukavaa elämää. Jos nyt joku tähän tarttuu niin minulla on isommat tulot kuin eksällä.  Eksän työn takia hän tapaa lapsiaan vain noin 4 vuorokautta/kuukausi ja maksaa elareita jotka suhteutettu hänen tuloihin. Joten en ole hakemassa elättäjää lapsilleni.

Itse kyllä kaipaisin vakavaa suhdetta, jossa ollaan sitouduttu toisiimme. Mutta en halua tavata joka päivä enkä enää muuttaa yhteen uuden miehen kanssa. Sen verran opin itsestäni avioliiton aikana, että minusta ei ole asumaan jonkun miehen kanssa 24/7. Mutta toki näistä pitäisi jutella sille deittikumppanille, että minkälainen ajatus itsellä on suhteen laadusta tulevaisuudesta. Meitä on varmasti monta muutakin joka nuorena kuvitteli että haluaa tämän ydinperheen jossa vanhana istustaan omassa omakotitalossa kiikkustuolissa miehen kanssa. Mutta avioliiton aikana ymmärsi ettei se "perinteinen" parisuhde ole itseä varten.

Vierailija
60/82 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi yleistää, sekä naisissa että miehissä on niitä jotka haluavat parisuhteen jossa asutaan yhdessä. Ja samaten molemmissa on niitä, joille pari kertaa viikossa tapaaminen on riittävää. Ei voi yleistää että nämä pari kertaa viikossa tapaavat eivät olisi uskollisia. Varmasti niiden joukossa niitäkin on, mutta myös saman katon alla asuvista löytyy näitä koko ajan parempaa metsästäviä.

Itse olen hiljattain eronnut hiukan alle 40-vuotias nainen. Minulla on hyvä työpaikka ja hyvät tulot, toisin sanoen elelen kahden teinin kanssa sangen mukavaa elämää. Jos nyt joku tähän tarttuu niin minulla on isommat tulot kuin eksällä.  Eksän työn takia hän tapaa lapsiaan vain noin 4 vuorokautta/kuukausi ja maksaa elareita jotka suhteutettu hänen tuloihin. Joten en ole hakemassa elättäjää lapsilleni.

Itse kyllä kaipaisin vakavaa suhdetta, jossa ollaan sitouduttu toisiimme. Mutta en halua tavata joka päivä enkä enää muuttaa yhteen uuden miehen kanssa. Sen verran opin itsestäni avioliiton aikana, että minusta ei ole asumaan jonkun miehen kanssa 24/7. Mutta toki näistä pitäisi jutella sille deittikumppanille, että minkälainen ajatus itsellä on suhteen laadusta tulevaisuudesta. Meitä on varmasti monta muutakin joka nuorena kuvitteli että haluaa tämän ydinperheen jossa vanhana istustaan omassa omakotitalossa kiikkustuolissa miehen kanssa. Mutta avioliiton aikana ymmärsi ettei se "perinteinen" parisuhde ole itseä varten.

Veit sanat suustani :)

Lisäksi ei ole mitään kiinnostusta tavata kumppanin lapsia enkä halua että hän tapaa minun lapsiani.

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi