Mieheni ex ja jatkuva viestittely lapsen asioista??hermo menee.
Niin,onko tämä nyt sitten Ok,että mieheni ja hänen ex viestittelevät lähes joka päivä 11 v lapsensa asioista??lomat ihan pahimpia,joka päivä pitää ottaa kuvia lapsesta ja lähettää niitä toiselle vanhemmalle. Kuinka söpöä on taas kun lellikki ui tai on mökillä tai mitä nyt ikinä.Kokemuksia aiheesta??vai häiritseekö tämä turhaan minua.
Kommentit (63)
Minun ex harrasti exänsä kanssa tuota samaa. Kunnes selvisi että tapaamiset olivatkin pieniä romanttisia intiimejä hetkiä.
Sain tuon selville ja erosin. Ex otti uuden ja yritti sen jälkeen romanttisia intiimejä hetkiä minun kanssani :D
Juu ei.
Vanha ketju, mutta koitanpa nostaa, koska ajankohtainen itselle. Minullakin on lapsia exäni kanssa, muttei tulisi mieleenkään alkaa laittaa jotain outoja viestejä exälle, jos exä on uuden puolisonsa kanssa vaikka lomareissulla.
Mutta kun minä olin miesystäväni kanssa lomareissulla (ilman lapsia), niin hänen exänsä alkoi laittaa jotain ihan skitsoa viestiä, kuinka haluaa tehdä jonkun valituksen päiväkodille, koska joku toinen lapsi oli rikkonut heidän lapsensa tekeleet ja heidän lapsensa oli joutunut pyytämään anteeksi. Siis häh? Eikö tuo exä tosiaan olisi osannut keskustella tuollaista asiaa ihan vaan keskenään lapsen ja päiväkodin kanssa?? Että toisen vanhemman pitää toiselta puolelta maailmaa alkaa pureutua tuollaisiin turhuuksiin (tekisi lapsellekin hyvää osata vain mennä eteenpäin). Kaiken lisäksi tämä tuli siten, että keskellä yötä miehen exältä tuli viesti, että soita, kun pystyt. Ilman mitään selitystä, että mitä asia koskee. Siis mitä ihmettä oikeasti?? Aika selkeästi tarkoitus oli vain aiheuttaa haittaa draamaa kesken meidän lomareissun. Lapsella oli selkeästi kaikki ihan hyvin.
Että joo, olen itsekin sitä mieltä, että on hyvä, että vanhemmat tulee lasten asioissa toimeen eron jälkeen, mutta joillakin ei näytä olevan mitään rajoja siinä, että millä asialla ja mihin kellon aikaan ja mihin tilanteeseen on hyvä tuollaisia draamoja alkaa laittelemaan.
No olisi kyllä häiritsevää ja outoa. Olemme erinomaisissa väleissä ja istutaan exän ja vaimonsa kanssa (tietenkin myös minun mies) välillä kahvien kanssa, kun jutellaan lapsista. Musta olis outoa myös jättää isäpuoli ulos jatkuvasta lapsiin liittyvistä keskusteluista kun kasvattaa yhtä paljon näitä kuin minä, exäni tai hänen vaimo. Joka päivä lomalla olisi kyllä häiritsevää mihin suuntaan vaan! :D
Ei ole tainnut ihan päästää irti, vaikka samaa mieltä siitä että hyvät välit on ihana olla! Joka päivä ja jättäen toisen kasvattajan ulos, olisi jo loukkaavaa miestäni kohtaan ja varmasri exäni vaimoakin kohtaan. Pyrin kunnioittamaan heidän perheaikaansa ja voinhan toki lapselle soitella jos kuulumiset kiinnostaa :)
Vähän armoa ap:lle, saa hänkin kokea olevansa tärkeä osa perhettä eikä mikään sivullinen, jonka täytyy tyytyä osaansa. Ehdota, että otatte yhteisen Teamsin jos jotain tärkeää perheasiaa, niin sinäkin saat tietää asioista. Ei varmaan ole salattavaa, jos kerran teidän kaikkien yhteiseen kasvatukseen liittyvää asiaa?