Saatko hyvässä seksissä/masturboinnissa klitorikseesi erektion?
Otsikossa kysymys, eli koetko että klitoriksesi on kunnolla erektoitunut? Tunnetko siinä jotain tykytystä ja toivot/haluat, että mies nussii sinua niin, että klitoksien alue tutajaa. :D
Pystytkö saamaa orkut kun tuupit erektioklittaasi jollain tietyllä tavalla?
Kommentit (24)
No erektio, orgasmi ja siemensyöksyhän ovat kolme eri tapahtumaa, vaikka niitä onkin vaikea pitää toisistaan erillään 🙂 Mulla ihan orgasmin rajalla sperma alkaa valua, mutta sopivasti himmaamalla orgasmi ja kunnon siemensyöksy ei ala.
Erektion voi saada vaikka ei olisi edes kiihottunut eikä kalu olisi mitenkään herkkä kosketukselle.
Opin saamaan orgasmin jo ala-asteella eikä siihen liittynyt lainkaan siemensyöksyä ennen kuin joskus 12-vuotiaana. Tämän jälkeen en ole saanut koskaan orgasmia ilman siemensyöksyä.
Siemensyöksyn ja orgasmin voi saada vaikka täysin velttoon kaluun esinahkaa sormin vatkaamalla.
Siemensyöksyn voi saada helpostikin ilman orgasmia. Kalu lipsahtaa ulos hankalassa asennossa juuri kun on laukeamassa ja lastit ruiskahtelevat iloisesti ympäriinsä ilman orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
- lastit ruiskahtelevat iloisesti ympäriinsä ilman orgasmia.
Sori että puutun off-topiciinne, hyvä herra, mutta nyt keskustelemme klitoriksen erektoitumisesta.
M48, guru
Minun klitorikseni kiihottuu kun mies sitä eritavoin hyväilee, hellästi ja liukkaalla sormella, kielellä, kalulla tai lelulla.
Oikein kun olen innoissani, ei tarvita kun ajatus tulevasta niin johan on, odottaa vaan kiihkeänä koskketusta. Sitävartenhan se on olemassa, tuottaakseen nautintoa, sen ainoa tehtävä.
Miten sinun klitoriksesi saa voimakkaimman erektion?