Jaahas, ukko se sit kotiutui
Rojahti tuohon keskelle eteisen lattiaa, oksensi ja sammui. Hyi helvetti!
Kommentit (7)
Seurusteluaikanamme heräsin kerran siihen että tuntui jotenkin märältä. Mies oli kussut sänkyyn. Herätin, hän lähti suihkuun ja sitten sanoi että minun pitäisi nukkua loppuyö sohvalla kun sängyssä ei enää ollut kuin yksi kuiva kohta...
Samainen mies on myös kussut keittiön tuolille (tämän kyllä itse kuivasi, vauvan pehmolelulla) ja keittiön tiskialtaaseen ja yrittänyt kusta pinnasänkyyn.
Sama tyyppi on eksynyt alaovelle kun asuttiin kerrostalossa, soitteli sieltä ja kysyi missähän mahtaa olla (näin ikkunasta)
Useita kertoja sammunut jatkoilla ja kotiutunut seuraavana päivänä, ei vastaa puhelimeen kun on niin sekaisin. Lomamatkalla ulkomailla ei muistanut hotellimme nimeä, kirjautui jonnekin huorakorttelin räkähotelliin ja oli hävittänyt rahansa. Jouduin seuraavana päivänä ajamaan taksilla kahden pikkulapsen kanssa maksamaan hänet hotellista ulos. Huoh.
Ensi vuonna menemme naimisiin, rakkaus kun on niin sokea! ;)
Vierailija:
Seurusteluaikanamme heräsin kerran siihen että tuntui jotenkin märältä. Mies oli kussut sänkyyn. Herätin, hän lähti suihkuun ja sitten sanoi että minun pitäisi nukkua loppuyö sohvalla kun sängyssä ei enää ollut kuin yksi kuiva kohta...Samainen mies on myös kussut keittiön tuolille (tämän kyllä itse kuivasi, vauvan pehmolelulla) ja keittiön tiskialtaaseen ja yrittänyt kusta pinnasänkyyn.
Sama tyyppi on eksynyt alaovelle kun asuttiin kerrostalossa, soitteli sieltä ja kysyi missähän mahtaa olla (näin ikkunasta)
Useita kertoja sammunut jatkoilla ja kotiutunut seuraavana päivänä, ei vastaa puhelimeen kun on niin sekaisin. Lomamatkalla ulkomailla ei muistanut hotellimme nimeä, kirjautui jonnekin huorakorttelin räkähotelliin ja oli hävittänyt rahansa. Jouduin seuraavana päivänä ajamaan taksilla kahden pikkulapsen kanssa maksamaan hänet hotellista ulos. Huoh.
Ensi vuonna menemme naimisiin, rakkaus kun on niin sokea! ;)
Kuka haluaa elää tuollaisen tyypin kanssa oikeasti?
äijäs kävi huorissa ja valehteli sulle, että rahat " hävis" , otan osaa. Erittäin todennäköisesti pettää sua jatkossakin.
- Kaverit kantoi vaatteet päällä sängylle nukkumaan. Heräsi siitä aamulla.
- Tuli kotiin ja meni sohvalle nukkumaan. Oksensi yöllä oh:n matot ja verhot. Siivosi krapulassa.
Että tällainen kohtuujuhlija meillä...