Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli lähellä että olisimme olleet Gröna Lundin turmassa

Vierailija
26.06.2023 |

Ajattelin vinkata tämän myös iltapäivälehtiin. Keväällä suunnittelimme matkaa, ja tarkoitus oli lähteä Tukholmaan. Olisimme ehkä käyneet myös Gröna Lundissa ja on mahdollista, että olisimme menneet turmajunaan. Päätimme lähteä heinäkuun lopulla Puuhamaahan. Kyllä oli lähellä käydä huonosti. Tämäkin osoittaa, miten pienestä elämä on joskus kiinni.

Kommentit (50)

1/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverit oli siellä muutama päivä sitten.

Vierailija
2/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikanaan, kun PowerParkissa sattui se traaginen kuolemantapaus, me olimme menossa sinne päivää / paria myöhemmin. Ajatella, jos oltaisiin menty juuri pari päivää aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin kävin Tukholmassa viitisen vuotta ennen turmaa ja katselin Gröna Lundia Skanssenista.

En tykkää vuoristoradoista mutta olisi joku neito olisi voinut sellaiseen houkutella ja tosiaan viisi vuotta sitten tämä olisi voinut jo tapahtua.

Vierailija
4/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä oli menossa Estoniaan mutta sairastui ja siirsi paluuta.

Toinen ystävä oli töissä rakennuksessa wtc:n vieressä mutta sairastui. Koko työpaikka ja paikalleen olleet työntekijät tuhoutui.

Vierailija
5/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 2012 Gröna Lundissa, huh kun oli lähellä käydä huonosti.

Vierailija
6/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo luki lehdestä että Titanic uppos. Oli haaveillu lähteä kans.

Vierailija
7/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tarkoitus lähteä Gröna Lundin huvipuistoon ensi vuonna, olipa hyvä kun ei lähdetty.

Ä + 6v 4v

Vierailija
8/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin tiktok videon grönalundin vuoristoradasta. Tuli kyllä sellainen läheltä liippasi -kokemus.

Vierailija
9/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin heti onnettomuudesta kuultuani, että jos olisinkin ollut perheeni kanssa siellä, olisi käynyt huonosti. Onneksi en ollut. Mutta jos olisin...

Vierailija
10/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna Tukholmassa. Emme käyneet huvipuistossa, mutta olipa lähellä joutua kuolleeksi. Kuka korvaa???

Vierailija
11/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kanssa luokkaretkellä Gröna Lundissa -88.

Olen aivan shokissa ja kaipaisin kriisiapua. Niin lähellä kuitenkin oli, että ei olisi itselle sattunut.

Vierailija
12/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tätini meinasi muuttaa Tukholmaan 60-luvulla. Miettikää. Joskus elämä on pienistä sattumista kiinni. Ja lisäksi, naapurissa asui aiemmin perhe, jonka nimi oli Lund. Hiljaiseksi vetää.

Vierailija
13/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin Särkänniemessä. Olishan se voinu sattua sielläkin! Vuonna 1998.

Vierailija
14/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole vielä julkisuudessa kerrottu että mistä onnettomuus johtui. Epäilisin jonkinsortin laiminlyöntiä turvalaitteiden kytkemisessä. Kaikki kuolemantapaukset Suomessa ovat johtuneet turvaohjeiden laiminlyönnistä.

Vierailija
15/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tätini meinasi muuttaa Tukholmaan 60-luvulla. Miettikää. Joskus elämä on pienistä sattumista kiinni. Ja lisäksi, naapurissa asui aiemmin perhe, jonka nimi oli Lund. Hiljaiseksi vetää.

Älä vaan sano, että naapuri myös äänesti vihreitä 😱

Vierailija
16/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on moneen otteeseen laivan ikkunoista ja kannelta katsellut Gröna Lundia ja hinkunut juuri tuohon laitteeseen. Onneksi on ollut vielä liian pieni. Mutta läheltä piti.

Vierailija
17/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein meinasin kerran mennä käymään ruotsissa, mutta onneksi en mennyt. Kävipä tuuri.

Vierailija
18/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon tuota tapausta. Olin Tukholmassa vuonna 2007, joten tuuri kävi ettei mitään sattunut!

Vierailija
19/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin mennyt sinne, mutta kun nimessä oli gröna, niin ajattelin että se on vain viherpiipertäjille.

Vierailija
20/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä perua se Puuhamaan reissu. On se jo niin vanha ja kämänen paikka, että siellä varmasti sattuu jotain ikävää. Vähintään saatte ruokamyrkytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme