Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli lähellä että olisimme olleet Gröna Lundin turmassa

Vierailija
26.06.2023 |

Ajattelin vinkata tämän myös iltapäivälehtiin. Keväällä suunnittelimme matkaa, ja tarkoitus oli lähteä Tukholmaan. Olisimme ehkä käyneet myös Gröna Lundissa ja on mahdollista, että olisimme menneet turmajunaan. Päätimme lähteä heinäkuun lopulla Puuhamaahan. Kyllä oli lähellä käydä huonosti. Tämäkin osoittaa, miten pienestä elämä on joskus kiinni.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tätini meinasi muuttaa Tukholmaan 60-luvulla. Miettikää. Joskus elämä on pienistä sattumista kiinni. Ja lisäksi, naapurissa asui aiemmin perhe, jonka nimi oli Lund. Hiljaiseksi vetää.

Älä vaan sano, että naapuri myös äänesti vihreitä 😱

No ei koskaan puhuttu politiikkaa, mutta Jopo niillä oli pihassa. Että ei se ihan poissuljettua ole!

Vierailija
22/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tätini meinasi muuttaa Tukholmaan 60-luvulla. Miettikää. Joskus elämä on pienistä sattumista kiinni. Ja lisäksi, naapurissa asui aiemmin perhe, jonka nimi oli Lund. Hiljaiseksi vetää.

Älä vaan sano, että naapuri myös äänesti vihreitä 😱

No ei koskaan puhuttu politiikkaa, mutta Jopo niillä oli pihassa. Että ei se ihan poissuljettua ole!

Kyllä kosketti teitä nyt niin läheisesti tämä, että toivottavasti saatte kriisiapua. Voimia ja siunausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Wasa-museossa ja näin puiden latvojen takaa kyseisen vuoristoradan. Oli lähellä etten päässyt hengestäni.

Vierailija
24/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruotsalainen, mutta täpärästi jäin kuitenkin henkiin.

Vierailija
25/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin melekein näinhuvipuistoon laevan akkunasta mut olin onnex niin kännissä sammuneena etten nähry mittään. Hirvittää vieläkin jotta uskaltaako etes ruottinmaalle mennä ennään

Vierailija
26/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ilta p a s k a t haastattele todellisia selviytyjiä. Tässä ketjussa on järkyttäviä läheltä piti tapahtumia, joista saisi lehden täyteen.

Vierailija
27/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matkustin Estonialla kun se seilasi WasaKinginä. Kuten miljoonat muut."

Nämä päästöt ovat vajakeilta.

"Ajoin samaa siltaa jolla Sammy kuoli"

Vierailija
28/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kritisoin viranomais/ huvipuiston henkilökunnan tiedottamista asiasta. En saanut minkäänlaista evakuoimisohjetta/ kuulutusta tänne kainuuseen mökilleni. Olen täysin lehtitietojen varassa.

Vierailija
29/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kritisoin viranomais/ huvipuiston henkilökunnan tiedottamista asiasta. En saanut minkäänlaista evakuoimisohjetta/ kuulutusta tänne kainuuseen mökilleni. Olen täysin lehtitietojen varassa.

No niinpä! Mikseivät antaneet koko maan kattavaa varoitusta eivätkä tarjonneet kriisiapua?

Vierailija
30/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Eino Grönin keikalla, kylläpä liippasi läheltä.

Vierailija
31/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset melkein kuolleet ovat ilmoittautuneet. Otsikko lupaa menoa laitteeseen, vaikka todellisuudessa ei menty koko puistoon.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009678139.html

Vierailija
32/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vinkata tämän myös iltapäivälehtiin.

Joo-o.

Vierailija
33/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa nyt kaikki irti mitä lähtee huvipuistoturmasta. Kuinka jaksatte?

Vierailija
34/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin käynyt Grönalundissa mutta se oli aikaa ennenkuin Ruotsista tuli Pohjoismaiden lähiöammuskelun Paskastan.

Vierailija
35/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on halvat huvit. Siis teillä, joiden mielestä on hauska kirjoittaa noita läheltä piti -sepustuksia tällaisen traagisen asian tiimoilta.

Vierailija
36/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin juossut seinään niin ois käyny huonosti, vaan en juossu.

Vierailija
37/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis taas tehnyt mieli sinne mutta onneksi en just tuolloin lähtenyt. En ole koskaan käynyt.

Vierailija
38/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuskin tokenen ilman vuosien terapiaa.

Ap

Vierailija
39/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on halvat huvit. Siis teillä, joiden mielestä on hauska kirjoittaa noita läheltä piti -sepustuksia tällaisen traagisen asian tiimoilta.

Nämähän vaan siteeraavat sitä perheenisää, jolla ei ollutkaan varaa viedä poikiaan huvipuistoon ja sitten viitsii kertoa lehteen läheltä piti tilanteestaan ja uskomattomasta tuurista, että ovat vielä hengissä. Varsinainen ääliö.

Vierailija
40/50 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Lundia-hylly, kyllä osuu lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme