Aika pysähtynyt
Just olin viikon lomilla ja nyt taas töissä. Kello vasta 9 vaikka tuntuu että olen ollut täällä jo ainakin 6 tuntia.. ja ketään ei näy missään.
No, parin viikon päästä takas lomille 😁
Kommentit (7)
Aikaa ei ole. Älä puhu ajasta koska et ymmärrä siitä yhtään mitään. Se on soikea ellipsin muotoinen kehä, siihen liittyy piin likiarvo ja sinetöity järjestys. Seinäkello on hyvä esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Helppo duuni,kun duunista voit tänne kirjoittaa.
Samat tyypit huutelee täällä menkää töihin. Sitten niiden työ on samaa kuin työttömyys, niille vain maksetaan siitä ihan törkeästi vaikka ei ole hyödyksi kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat tyypit huutelee täällä menkää töihin. Sitten niiden työ on samaa kuin työttömyys, niille vain maksetaan siitä ihan törkeästi vaikka ei ole hyödyksi kellekään.
Odottaminenkin on työntekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ei muka voi? Jos kokee duuninsa vaikeaksi, on väärässä paikassa. Ammattilainen osaa hommat.
Aika on. Se on käänteinen itsessään. Sitä ei ole ja samaan aikaan on! Voisi kuvailla niin että aikaa voi loitontaa joko työntämällä kelloa poipäin itsestä tai lähentämällä tai sitten itse liikkua aikaa kohti jolloin aika ei itse asiassa liiku se on pysähtynyttä ja loko ajan olemassa