Tuleeko yh-äidille painetta löytää miesystävä kun oma tytär löytää poikaystävän?
Kommentit (17)
Nykyään on yhteiskäyttöautot muotia :)
En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Taidat olla misogyyni mies.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Taidat olla misogyyni mies.
Ihme kysymys. Jos tyttären poikkiksella on auto, niin tietysti se kuskaa myös minua. Eli ei tarvetta kiirehtiä.
Ei toivotavasti tule tai msitä minä tiedän. - Mutta on erinomaisen kurjaa, jos äidillä ei ole muita läheisiä elämässään kuin lapsensa.
Uskovainen mies
Hänhän voi ryhtyä seksisuhteeseen tyttären poikaystävän kanssa.
Viettelin tyttäreni poikaystävän ja tulin raskaaksi
Sehän riippuu aivan rahatilanteesta, yleensähän yh-äidit yrittävät saada jonkun elättämään äpäriänsä. Ei siinä rakkaudesta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
ei, miksi pitäisi.
Ainioa syy, jonka äkkiseltään itse keksin on, että lapsen äiti tajuaisi oman tilanteensa. Jos hänen lapsensa on ainoa läheien aikuinen, niin äiti itse yriittää löytää itselleen muutakin seuraa/ mahd. uusia läheisiä, eikä jää roikkumaaan vain lapsessaan mutta ei myöskään ryhdy marttyyriksi kun hän nyt jäisi aivan yksin, kun lapsi jatkaa ja pyrkii menemään eteenpäin; niinkuin minusta pitääkin lapsen tehdä.
Uskovainen mies
Jos minä eroaisin nyt avopuolisoni kanssa, tuskin kovin äkkiä lähtisin katsomaan markkinoita.
Melkoista vääntöä on ollut miehen lasten kanssa. Minua on syyllistetty vaikka missä. Mm kerran toinen kysyi onko isä antanut minulle sivukorttinsa. Sanoin kyllä. Hän huuteli olen rahan perään, kunnes mies sanoi en ole koskaan käyttänyt korttia. He ovat muuttaneet kotoa vuosia, ennen kuin tulin kuvioihin mukaan ja muutin huoneet airbnb käyttöön, sain hirveät huudot. Eivät ole olleet yötä yli 10 vuoteen.
Toisen häät järjestin täällä, isänsä maksoi jotain. Minä tein kymmeniä tunteja töitä. Edes puheessa ei kiitetty. Omaa äitiä kiitettiin, joka tuli paikalle. Ja ihan ok. Mutta olisi jotain voinut joskus sanoa.
Nyt viimeinen riidannaihe. Olen tehnyt älyttömästi töitä, vienyt tavaraa kirppikselle ja saanut vaihtokauppana mm arabian astioita. Nämä vienyt arabialle ja saanut lahjakortteja, vintGe palvelu.
Esikoiseni menee naimisiin kesällä 26 ja heidän astiasarja oli nyt alessa. Käytin kaikki lahjakortit ja heidän hääkahja on nyt koossa
Miehen kuopus oli kysynyt miten hänen lahja. Sitä myydään ovh hinnalla ja sanoi kyllä minä kerkeän saamaan hänellekin jotain, häihin on aikaa yli vuosi. Tuli sitten huudot epäreiluudesta jne. Lapseni häät eivät ole meillä, nämä miehen lapsen ovat.
Nämä lapset saavat riidan aiheeksi mistä vaan. Esim esikoinen kysyi onko minun pakko olla häissä. Silloin heidän isä kertoi mitä olen häiden eteen tehbyt ja poika toisti kysymyksen. Voin kaikki tehdä ja sitten poistua.
Pitihän voi lainata tyttären poikaystävää ensiavuksi. Nuorella miehellä riittää potenssia ja spermaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Viettelin tyttäreni poikaystävän ja tulin raskaaksi
Herranjestas!
Vierailija kirjoitti:
Hänhän voi ryhtyä seksisuhteeseen tyttären poikaystävän kanssa.
Kaikki eivät ole yhtä sairaita kuin sinä.
Molemmilla paine löytää elättäjä.