Mutta mikä siinä MIEHESSÄ sitten toista MIESTÄ seksuaalisesti kiinnostaa??
Tätä minä ihmettelen.
Nainen on eroottinen - sen ymmärtää.
Mutta, että mies? Siis toisen miehen silmissä. Millä muotoa se kenenkään peräreikä on eroottinen??
Voisiko joku selittää, kun en ymmärrä.
Kommentit (26)
Hyvä jos joku tykkää.
En tiennytkään, että naisten mielestä mies on pelkkä kyrpä. Ei sitten ihme kun minua ei kiinnostakaan. Olen enemmän kiinnostunut ihmisestä kuin hänen ruumiinosistaan.
Siis, että mies olisi vain pelkkä *****?
En minä ainakaan.
Ap.
järjellään ja logiikallaan. Eiköhän ne tunteet ja halut kimpoa jostain muualta. Jossain on vain se jokin. Enhän minäkään voi ihastua samantien johonkin jonka PITÄISI olla ihannepuolisoni. Jos se ei ole, niin ei se sitten ole.
Mutta siltikään se ei antanut vastausta kysymykseeni / asiaan, mitä ihmettelen.
Ymmärrän sen miksi rakastuu jonkun toisen persoonaan, mutta erotiikka - ja se mitä pitää eroottisena, on mielestäni kuitenkin eri asia.
Ap.
Olen 100% hetero. Jos olisin mies, olisin niiiin homo ettei tosikaan. En ole ikinä ihastunut kehekään muihin kuin miehiin, jos olisin biologisesti mies ja tuntisin näin, niin miten voisin elää heterona?
sinulla on hyvin rajoittunut käsitys seksualisuudesta. Hyvin kaksinapainen johon ei mahdu muuta kuin ääripäät "miehekäs" mies ja "naisellinen" nainen. Pitäisi ehkä vähän aukaista mikä on kenestäkin "miehekästä ja mikä "naisellista", nuo eivät ole mitenkään kiveen hakattuja määreitä. Itse en ainakaan osaa pitää esim. heikkoutta ja suojeluntarvetta naisellisina ominaisuuksina, sen sijaan vaikkapa raivokastakin suojelunhalua ja omiensa puolesta taistelemista pidän.
se naismainen, leveäperäinen ja riippurinnat omaava mies on erityisen eroottinen. Tällaisia miehiä vain ei nyt niin hirveän paljon ole ja rakkaushan on sokea, joten rakastamansa ihmisen voi kokea eroottisena, vaikika hän ei ihan kauneusihanteita vastaisikaan. Vai mitä tarkoitat naismaisella?
Se, että mies puhuu korkealla nasaaliäänellä, heiluttaa käsilaukkua ja meikkaa, ei tee hänestä vielä kropaltaan naismaista. Useinhan nämä naismaisiksi kuvaillut homomiehet ovat kuitenkin kropaltaan ihan miesmäisiä tai sitten sillä tavalla poikamaisia, jolla murrosiän ohittaneet pojat, jotka eivät vielä ole saaneet aikuisen miehen rotevuutta ovat. Ei se naismaisuutta tarkoita. Osa miehistä tulee ylipainon myötä kropaltaan naismaisemmiksi, mutta se tuskin vaikuttaa heidän seksuaaliseen suuntautumiseensa ja toisaalta he tuskin vastaavat sen enempää heteronaisten kuin homomiestenkään ulkonäköihannetta. Itseasiassa molemmat ryhmät taitavat ennemminkin olla aika yleisestikin sitä mieltä, että esimerkiksi David Beckhamilla on aika namu kroppa.
Toisen miehen eroottisuutta miehen näkövinkkelistä käsin katsottuna en pysty kyllä ymmärtämään millään tasolla - edelleenkin siis kysymys kuuluu, että MIKÄ siinä toisessa (etenkin naismaisessa) miehessä voi vetää miestä puoleensa?
(Ehkä väärä foorumi tälle kysymykselle, myönnän.)
Ap.
Kun niitä naisiakin on tässä tapauksessa "tarjolla" - ja silti vapaaehtoisesti valitsee olla miehen kanssa.
I still don't get that.
Ap.