Kehtaatko mennä bikineissä rannalle?
Minä en kehtaa. Keskivartalolihavuus ja vähän muutenkin vartalon virheet hävettää.
Kommentit (57)
Kehtaisin mutten tykkää bikineistä.
En kehtaa, koska lihoin vuodessa 8kg e-pillerien aloituksen seurauksena enkä todellakaan ole vielä sinut asian kanssa, että muutuin hoikasta omenavartaloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan, mutta usein laitan sellaisen toppimallisen yläosan kuitenkin. Minulla on aika isot rinnat ja ne yrittää karkuun välillä siitä topistakin :D Bikinin yläosalla jos ui pidemmästi saati sitten kylpylässä vaikka laskee vesiliukumäkeä, niin saa kokoajan varauta siihen että on topless hetken päästä :P
Kuulostaa hyvältä, kertoisitko vielä missä käyt uimassa ja kylpylässä? Ja toivottavasti olisit vielä sinkku ja keski-ikäinenkin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mitat 173cm ja 50kg. Vatsalihakset näkyvät kivasti.
Nam 😋
Hyvin kehtaa mennä. Mielellään naru stringit päällä menen.
M49
En. Tuntuisi kuin olis alusvaatteisillaan. Kokouikkarissa on puetumpi olo.
Kun rannalle menen, menen pääasiassa uimaan. Uimapuvussa uiminen on jotenkin mukavampaa kuin bikineissä.
Tietysti. Olen 157 cm ja aikuisiällä paino on ollut 45 kg -70 kg ja aina olen kehdannut.
Kehtaan, mutten mene, koska en halua sellaista huomiota ja koska uimapuvussa on mukavampi liikkua.
Ei missään tapauksessa läskiperseen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mitat 173cm ja 50kg. Vatsalihakset näkyvät kivasti.
Treenaamalla näkyisivät paljon kivemmin, eikä tarvitsisi olla alipainoinen ja syödä liian vähän :) Salille vaan ja ruokaa naamaan, kroppa kiittää!
Terv. Palikat näkyvissä terveissä mitoissa 166/ 59 kg
Kehtaan, ja aion tänään mennäkin.
Kehtaisi kyllä, mutta en käy rannalla. En tykkää uimisesta tai makaamisesta, niin en tiedä mitä tekisin siellä.
Yksin en tiedä kehtaanko, koska miehet tuijottavat ja olen hieman ujo.
Mitat on 173cm ja 56kg pitkäraajainen blondi, käyn salilla jokatoinen päivä ja urheilen muutenkin ja vartalo näyttää kivalta. Mutta sitten toisaalta ujostuttaa jos saan huomiota.
suomessa en, en ole tainnut käydäkkään kertaakaan koko aikuisiällä. ulkomailla kyllä. N36
Kyllä.
65v, normaalipainon ylärajalla mutta ryhdikäs ja sopusuhtainen.
Järvessä ja meressä aina biksut, hallissa kokouikkari
Ei kannata kohdata, aivan sama miltä näyttää. Joku kuitenkin pahoittaa mielensä tai traumatisoituu tai jotain.