Kehtaatko mennä bikineissä rannalle?
Minä en kehtaa. Keskivartalolihavuus ja vähän muutenkin vartalon virheet hävettää.
Kommentit (57)
Kehtaan, ihan normaalivartaloinen ja normaalipainossa.
Kehtaan, vaikka pituutta on 161 cm ja painoa 75 kg. Siinähän kauhistelevat.
Mikset kehtaisi? Jos olet keskivartalolihava kuten kirjoitat, niin kyllähän se näkyy joka tapauksessa vaikka olisi minkälaiset vaatteet päällä.
Kukaan muu ei niitä "virheitäsi" niin läheltä ja tarkasti tuijottele kuin sinä itse, ja läskit tosiaan näkyy ilman bikineitäkin. Eli sen puoleen ei väliä vaikka bikineissä menisit, se on kiinni vain siitä millaisen ranta-asun itse koet mukavimmaksi.
Totta kai.
Olen voimaantunut ja saan pyllybikineistä lisää varmuutta. Katsoja saa joko kuolata tai yrjötä, ihan sama minulle.
Kyllä. Mitat 173cm ja 50kg. Vatsalihakset näkyvät kivasti.
Jos ei kukaan katso liian läheltä. Pitäisi hankkia alaosa, jossa olisi ihan hippunen lahjetta, kun en enää jaksa ajella alapäätä yhden uimareissun takia.
Kyllä kehtaan.
Normaalipainoinen N43
Olen plussakokoinen (178cm/130kg) 36v ja on reittä ja vatsaa ja pyllyä ja käsivartta. Vuosia sitten en olisi kehdannut, koska itsetunto oli niin huonolla jamalla, mutta nyt laitan päälle pienimmistä pienimmät bikinit rannalle. Ei siellä kukaan katso ja jos katsoo, niin antaa katsoa. Aurinko tuntuu ihanalta paljaalla iholla, suosittelen bikineitä vahvasti :) Sitä paitsi ainakin omalla vartalotyypillä niin bikinit istuvat paremmin kuin kokouikkari.
Kehtaan,ei täällä Suomessa ole muillakaan rantavalailla kummoiset vartalot.Floridassa oli aikoinaan sellainen ranta, etten olisi kehdannut, joka ikisellä oli täydellinen mallivartalo ..
Häpeilen vartaloani, mutta menen silti. Normaalipainon ylärajoilla, mutta löysää vatsanahkaa lasten jälkeen löytyy.
En mene, vaikka maksettaisiin. T:m48
Jos olisi rannalla täysin varjoisa paikka, voisin mennä tunniksi. Vaikka sitten bikineissä. Mieluiten kokouimapuvussa, en oikein ymmärrä bikinien ideaa. Tai sitten t-paita ja sortsit.
Plusmimmi kirjoitti:
Olen plussakokoinen (178cm/130kg) 36v ja on reittä ja vatsaa ja pyllyä ja käsivartta. Vuosia sitten en olisi kehdannut, koska itsetunto oli niin huonolla jamalla, mutta nyt laitan päälle pienimmistä pienimmät bikinit rannalle. Ei siellä kukaan katso ja jos katsoo, niin antaa katsoa. Aurinko tuntuu ihanalta paljaalla iholla, suosittelen bikineitä vahvasti :) Sitä paitsi ainakin omalla vartalotyypillä niin bikinit istuvat paremmin kuin kokouikkari.
Plussakokoinen? Noilla mitoilla olet sairaalloisen ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Plusmimmi kirjoitti:
Plussakokoinen? Noilla mitoilla olet sairaalloisen ylipainoinen.
Tämä. Pluskokoinen hän olisi noin 50 kg kevyempänä.
Mulla on ollut joskus ihan nuorena bikinit. En tykkää. Ehkä kehtaisin. Ei ihmiset ainakaan normaalit tuijottele toisiaan.
Joo emmäkään.