Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatko mennä bikineissä rannalle?

Vierailija
25.06.2023 |

Minä en kehtaa. Keskivartalolihavuus ja vähän muutenkin vartalon virheet hävettää.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaan, jos vain löytäisin kokoani olevat, kauniit ja istuvat bikiinit. Ongelma ei ole minulla, vaan heissä, jotka antavat minun bikiinivartaloni häiritä itseään.

Lähden tästä hankkimaan kesän parhaat rusketusraidat. 😄

Vierailija
22/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en, ulkomailla kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plusmimmi kirjoitti:

Olen plussakokoinen (178cm/130kg) 36v ja on reittä ja vatsaa ja pyllyä ja käsivartta. Vuosia sitten en olisi kehdannut, koska itsetunto oli niin huonolla jamalla, mutta nyt laitan päälle pienimmistä pienimmät bikinit rannalle. Ei siellä kukaan katso ja jos katsoo, niin antaa katsoa. Aurinko tuntuu ihanalta paljaalla iholla, suosittelen bikineitä vahvasti :) Sitä paitsi ainakin omalla vartalotyypillä niin bikinit istuvat paremmin kuin kokouikkari.

Plussakokoinen? Noilla mitoilla olet sairaalloisen ylipainoinen.

Tämä. Pluskokoinen hän olisi noin 50 kg kevyempänä.

Hitsi vie, anteeksi väärä ilmaus. Olen siis sairaalloisen lihava ja silti kuljen bikineissä :D Mahtaa vituttaa :D 

Vierailija
24/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö Tyyris-Tylleröille olla oma ranta suljetulla alueella ?

Vierailija
25/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeilette läskejä niin paljon, ettette kehtaa ees rannalle mennä? Ettekä siltikään viitsi tehdä asialle mitään? Onko ne herkut tosiaa noin hyviä vai mikä homma? :D

Vierailija
26/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina koko uimapukuja, niin rannoilla kuin uimahallissa.

Olen normaali painoinen, mutta jotenkin en vaan halua enkä osaa julkisesti liikkua bikineissä.

Sinänsä hassua, tiedän, mutta se on minun tapani.

Vierailija
27/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa. En ole edes lihava, mutta näin 55 v vartalo on ikävästi muuttunut. Käytän siis uimapukua.

Vierailija
28/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeilette läskejä niin paljon, ettette kehtaa ees rannalle mennä? Ettekä siltikään viitsi tehdä asialle mitään? Onko ne herkut tosiaa noin hyviä vai mikä homma? :D

Kysyhän on usein siitä, että yhteiskunta kohtelee huonosti ja vähempiarvoisena, jos on ylipainoinen. Väitän, että kun ulkopuolisten ajatuksen ja yhteiskunnan asettamat paineet jättää taakseen, tuota "häpeääkään" ei enää tunne. Ja tuntuu sinua itseäsi kiukuttavan, että moni syö herkut ja pitää itseään myös herkkuna :P

Mutta vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen, bikinit rannalla best :)

Vierailija
29/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mieskin hyötyisi bikineistä: rinnat olisi paremmin tuettuna :)

Vierailija
30/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kehtaan. Olen 170/80 ja mallia päärynävartalo. Pari vuotta sitten, kun olin hoikka ja paremmassa kunnossa niin rannalla olo oli ahdistavaa ja pelkäsin muiden katseita. En tiedä mitä tässä on tapahtunut kun nykyään on helppoa olla omassa kehossa.

Vierailija
31/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan, ihan normaalivartaloinen ja normaalipainossa.

Olen normaali vartaoinen ,En koskaan köytänyt pikineitä.Ei vaan ole minun juttuni.Kaiken kokoiset nyky aika käytää niitä. Ei häirtse minua. Uimaranalla käyn uimassa,en kyttämässä muita ihmisiä ja niin myös enemistö tekee. Pätkääkään toisten vartalot ei ENEMISTÖÄ TAI MINUA KIINOSTA  tai onko koko uimapuku vai pikinit.

Vierailija
32/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm / 74kg, 49v nainen. Olen alkanut viime vuosina käydä rannalla ja uimahallissa. Ikäni takia olen näkymätön, mikä on todella helpottavaa. Ostin sellaisen 60 -luvun uimapuvun. Joku purskahti uimahallissa nauruun nähdessään sen. 😀 Kaverit sitä aina kamaloivat. Nauran sitä itsekin. Toki haluaisin olla hoikka, jollainen olin 45 -vuotiaaksi asti. Olen kuitenkin tyytyväinen, että tilanne on edes tämä tämän ikäisenä.

Vierailija
33/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaa mennä rannalle (eikä siinä pitäisi olla mitään erityistä kehtaamista - rannalle vaan!), niin eikö se ole ihan sama onko kokouikkari vai bikinit. Ei kokouikkarit mun mielestä peitä mitenkään erityisen paljon verrattuina bikineihin.

Vierailija
34/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaan.

t: Markku 54v

Vierailija
35/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suosin kokouimapukua, kun käyn rannalla harvemmin. Olen keski-ikäinen sinkkunainen, jolla on hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Joskus jos bikineissä uskaltaudun rannalle, niin kellun syrjäisellä ja hyvin hiljaisella uimarannalla oikein aikaisin aamulla, kun muita ei ole paikalla toivottavasti ennen kuin aamun uimakoulut alkavat! Ja bikinini ovat siis hyvin peittävät, mutta joskus tuntuu siltä, etten olekaan ihan yksin, vaan ikään kuin joku vakoilisi minua vastarannalta. 

Vierailija
36/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, vaikken mikää tikissä oleva bikinimalli olekaan. Ihan normaalipainoinen tavis.

Vierailija
37/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehtaa mennä rannalle (eikä siinä pitäisi olla mitään erityistä kehtaamista - rannalle vaan!), niin eikö se ole ihan sama onko kokouikkari vai bikinit. Ei kokouikkarit mun mielestä peitä mitenkään erityisen paljon verrattuina bikineihin.

Samaa mieltä. Joissain tapauksissa ne kokouikkarit näyttävät huonommilta kuin bikinit!

Vierailija
38/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ongelmia, etten kehtaisi. Ja lievä ylipainokin löytyy ja ylimääräiset on vatsalla. Minua ei yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee.

Vierailija
39/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ja siksi en oleta, että vaimokin menisi. Saa valita ihan sellaisen asun, missä tuntee olonsa mukavaksi.

Vierailija
40/57 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta usein laitan sellaisen toppimallisen yläosan kuitenkin. Minulla on aika isot rinnat ja ne yrittää karkuun välillä siitä topistakin :D Bikinin yläosalla jos ui pidemmästi saati sitten kylpylässä vaikka laskee vesiliukumäkeä, niin saa kokoajan varauta siihen että on topless hetken päästä :P