Mikä mua vaivaa? En kiihotu mistään. Seksi ei kiinnosta.
Kommentit (10)
Ei ole tehnyt mieli seksiä ainakaan vuoteen... Nuorimmainen lapsikin alkaa olla kohta puolitoistavuotias ja saan nukkua jo yöt, joten väsymyskään ei paina, kuten vielä jokin aika sitten. Mutta seksi vaan ei käy edes mielessä, paitsi ahdistuksena... kun ei vaan haluta!
Syöttekö e-pillereitä tai masennuslääkkeitä?
Haluaako miehenne teitä?
Oletko itse tyytyväinen itseesi?
Oletko itse tyytyväinen seksiinne silloin kun sitä on?
Tietty miehen huomiointi vaikuttaa PALJON! Suhde on rempallaan miehen töiden takia ja oman väsymyksen.
mulla ainakin pillerit ja ehkäisyrengas veivät
Nyt asia on niin että mua vaivaa ihan jatkuva " panetus" ja siitä seurauksena kärsin jatkuvista virtsarakon tuleduksista =(
Tänään hain taas antibiootit :S Sanoin lääkärille ihan suoraan että sukupuolitaudista ei ole kyse vaan vilkkaasta seksielämästä.
Lääkäri ehdotti kuitenkin gynen tutkimuksia pois sulkeakseen vakavemman sairauden mahdollisuuden.
Ja sitten estohoito niin että tulehdusta estetään yhdynnän jälkeen estolääkityksellä.
Että älkää hätäilkö, tällaista meillä nykyisin ja haluttomutta oli monta vuotta =D
huomasin olevani tosi kirea ja artynyt. seksi ja miehet eivat olisi voineet vahempaa kiinnostaa. ja se oli just mita tarvitsin.
laita isa viemaan lapset hoitoon vaikka tunniksi, etteka sitten rupea lassyttamaan eika puuhastelemaan muuta.
jos ei auta niin anna ajan tehda tehtavansa.
Laitetaan rouvien vulvat pulppuamaan oikein kunnolla!!!
t: gigolo of yours
Ja syy on kyllä ihan puhtaasti ääliömiehessä, jota ei kertakaikkiaan voi haluta. Olis ihanaa kun sais olla aina rauhassa, eikä mua ainakaan tilanne haittaa yhtään. Seksi on aivan liian yliarvostettua, voisin olla loppuikäni ilman.
painaa päälle. toista se oli nuorena. nyt mua ällöttää miehen tupakan haju ja köhä ja niiskutus ja kurnaava kurkku ja seisoo-ei seiso tilanne. evvk
ei siis voisi vähempää kiinnostaa ja koska olen vakituisessa parisuhteessa (lapse ja kaikkea) niin vähän se kyllä jurpii itseänikin...