Janne pettää vaimoaan, mutta omasta mielestään ei petä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009674737.html
Etusivulle
KUVA: COLOURBOX
SEKSI & PARISUHDE
Rakastan vaimoani, mutta...
Jannella on fantasia, jota hänen vaimonsa ei pysty toteuttamaan. Se on yksi syistä, joiden vuoksi Janne kokee oikeudekseen toteuttaa sitä muualla rahaa vastaan. Jannen mielestä tässä ei ole moraalista ongelmaa. Hän rinnastaa seksipalveluiden ostamisen parturissa käymiseen.
Samppa Rautio
19:30
Janne, 30, ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Niin hän sanoo.
Pettämisen sijaan Janne on käyttänyt viimeisen seitsemän vuoden aikana yhteensä noin 3 500 euroa maksullisiin seksipalveluihin. Se tekee keskimäärin viisisataa euroa per vuosi. Käyntikertoina mitattuna se tarkoittaa noin 27 visiittiä per vuosi.
Lisäksi hänellä on ollut muutama suhteen ulkopuolinen yhden yön juttu.
Jannesta tämä ei ole pettämistä.
Rinnastan maksullisten palveluntarjoajien käytön parturissa käymiseen, mies sanoo vakavalla äänellä.
Janne ei myöskään käytä kondomia naisten kanssa.
Kommentit (516)
Seksiriippuvuus on sairaus ihan missä muutkin riippuvuudet kuten esim. alkoholismi. Myös tuollainen ongelman kieltäminen on tosi tyypillistä. Harva alkoholisti kokee oman alkoholikulutuksensa ongelmaksi vaan keksivät ihan tosi outoja selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsinyt lukea ketjua, mutta jos vaimolla ei ole asiaan mitään huomauttamista, niin ei ole pettämistä. Onhan monilla ns "lupa" käyttää erinäisiä palveluja.
Noin se on jos pariskunnalla on omat sääntönsä. Onhan noita avoimessa liitossa olevia ollu julkisuudessa eikä sivullisilla ole ns nokankoputtamista toisten valintoihin. Ilkka Suomisen tytär Riitta on hehkuttanut avointa liittoa ja muutama muu " julkkis". Se on yksin heidän asia.
Tässä tapauksessa mies ei ole kertonut ns. harrastuksestaan vaimolleen, joka on myös hänen lastensa äiti, sillä tietää että hänen puolisonsa mielestä nuo touhut on yksiselitteisesti pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika halpaa jos 27 käyntiä on 500 e?
Toimittelijalla oli lyhyt matikka.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex aviomies oli yksi Janne. Ja tuon artikkelin Janne voisi olla hän sillä erotuksella että exäni jäi kiinni ja erosimme.
Exäni on äärimmäisen itsekäs ja kaikki hänen päässään pyöri hänen oman napansa ympärillä. Hänen halunsa olivat numero 1, minä ja lapset olimme statuselementtejä. Tajusin sen vasta kun exän kaksoiselämä paljastui. Hän pystyi näyttelemään täydellisesti ihanteellista perheenisää, että vieläkin nyt eron jälkeen mietin mikä liitossa oli totta ja mikä tarua.
Hänellä ei ollut mitään katumusta teoistaan, hän ei koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Päinvastoin , syytti minua pettämisistään koska olinhan vaimo joka ei täyttänyt hänen fantasiatoiveitaan, joista hän ei edes kertonut minulle. Hänen mukaansa hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja jos vieraat naiset tuovat onnen niin silloinhan hän deittailee muita naisia, loogista eikö vain?
En ole nyt eron jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan, joskus kuulen lapsilta jotain exän törppöilyistä ja nehän jatkuvat ja jatkuvat. Lasten mukaan naisralli jatkuu. Ex lähettää sähköpostia minulle edelleen noin kerran kuukaudessa, haukkuu minua ja syyttää että aiheutin meidän eron kun en vaimona täyttänyt hänen fantasioitaan. En tietenkään vastaa näihin viesteihin.
Joku saattaisi sanoa että ex on narsisti, ehkä psykoaattikin mutta olkoon mikä on. Mulle se on ääliö, joka ei koskaan tule muuttumaan.
Mulla oli tällainen isä ja on ihan perusoppikirjaesimerkki narsistista, tosin epäilen nyt näin aikuisena, että siellä on mukana autismiakin. Youtubesta suosittelen sinulle lämmöllä kanavaa Narsisti vs Minä ja tohtori Ramaninin videoita (englanniksi). Ne ovat auttaneet ainakin minua, kun olen käynyt läpi 22 vuoden helvettiä narsisti-isän alaisuudessa.
Myös kirja Why Does He Do That? Inside the Minds of Angry and Controlling Men on todella silmiä avaavaa. Jokaisen naisen ja homomiehen pitäisi lukea se. Löytyy ilmaisena PDF:nä helposti koneelle tai luuriin ladattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex aviomies oli yksi Janne. Ja tuon artikkelin Janne voisi olla hän sillä erotuksella että exäni jäi kiinni ja erosimme.
Exäni on äärimmäisen itsekäs ja kaikki hänen päässään pyöri hänen oman napansa ympärillä. Hänen halunsa olivat numero 1, minä ja lapset olimme statuselementtejä. Tajusin sen vasta kun exän kaksoiselämä paljastui. Hän pystyi näyttelemään täydellisesti ihanteellista perheenisää, että vieläkin nyt eron jälkeen mietin mikä liitossa oli totta ja mikä tarua.
Hänellä ei ollut mitään katumusta teoistaan, hän ei koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Päinvastoin , syytti minua pettämisistään koska olinhan vaimo joka ei täyttänyt hänen fantasiatoiveitaan, joista hän ei edes kertonut minulle. Hänen mukaansa hänellä on oikeus onnelliseen elämään ja jos vieraat naiset tuovat onnen niin silloinhan hän deittailee muita naisia, loogista eikö vain?
En ole nyt eron jälkeen missään tekemisissä hänen kanssaan, joskus kuulen lapsilta jotain exän törppöilyistä ja nehän jatkuvat ja jatkuvat. Lasten mukaan naisralli jatkuu. Ex lähettää sähköpostia minulle edelleen noin kerran kuukaudessa, haukkuu minua ja syyttää että aiheutin meidän eron kun en vaimona täyttänyt hänen fantasioitaan. En tietenkään vastaa näihin viesteihin.
Joku saattaisi sanoa että ex on narsisti, ehkä psykoaattikin mutta olkoon mikä on. Mulle se on ääliö, joka ei koskaan tule muuttumaan.
Mistä tällaisen miehen pystyy tunnistamaan?
Mistä Jannen vaimo voisi tunnistaa miehensä?
Pystyykö joku näyttelemään niin hyvin, mitä keinoja on huomata tuollaiset pettäjät?
Heitän sinullekin tähän, että yksi, mikä auttaa on kirja Why Does He Do That? Inside the Minds of Angry and Controlling Men. Menee nimittäin tosi monet punaiset liput naisilta ohi ja itsekin olen tähän syyllistynyt. Löytyy ilmaisena PDF:nä ja kirjan voi ostaa vaikka Adlibrikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittelijalla oli lyhyt matikka.
Tai Janne kertoo kalajuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäis sit vaimonsa kanssa kortsua jos kerta pitää paljaalla vetää vieraissa. Vaimo ei hirveesti arvosta seksitautia, sillähän toi tulee ennen pitkää jäämään myös kiinni.
Jannehan kertoi, ettei vedä paljaalla vieraissa vaan vain vaimonsa kanssa. Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Seksiriippuvuus on sairaus ihan missä muutkin riippuvuudet kuten esim. alkoholismi. Myös tuollainen ongelman kieltäminen on tosi tyypillistä. Harva alkoholisti kokee oman alkoholikulutuksensa ongelmaksi vaan keksivät ihan tosi outoja selityksiä.
Se, että Janne harrastaa kolme kertaa viikossa seksiä vaimonsa kanssa, täyttää kieltämättä seksiriippuvuuden määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäis sit vaimonsa kanssa kortsua jos kerta pitää paljaalla vetää vieraissa. Vaimo ei hirveesti arvosta seksitautia, sillähän toi tulee ennen pitkää jäämään myös kiinni.
Jannehan kertoi, ettei vedä paljaalla vieraissa vaan vain vaimonsa kanssa. Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
Suuseksissä ei käytä kondomia. Sekö on muka vaimolle turvallista?
Vierailija kirjoitti:
Pumpattava Barbara ajaa saman asian, tai oma käsi, joten itsepetosta käyttää eläviä olentoja itsehoitoihin.
Vaikka itselläsi olisikin tuollainen kokemus, sitä ei voi yleistää koskemaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Seksiriippuvaiset saattavat joskus verhota sairautensa kutsuen sitä kosketusriippuvuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut ihan totuutta rahanmenosta kertoa.
Hänhän kertoi, että rahanmeno on vähintään 150 euroa kerralta.
Vierailija kirjoitti:
Todella oksettava mulkero. Tartuttaa vaimoonsa syöpää aiheuttavan HPV:n kun kurkuttaa seksityöläisiä ilman kumia.
Voitte lukea riskitekijöitä ihan Googlen avulla, Google on ilmainen palvelu.
.
Huono argumentti ottaen huomioon, että jokainen villi nainen hyvin todennäköisesti kantaa samaa virusta.
Siinä taas yksi ihana aspekti naisten villeistä vuosista, omalle kultamussulle kurkkusyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Janne harrastaa kolme kertaa viikossa seksiä vaimonsa kanssa, täyttää kieltämättä seksiriippuvuuden määritelmän.
Kertoisitteko, miksei seksiriippuvuutena pidetä koskaan sitä, jos mies harrastaa vaimonsa tai tyttöystävänsä kanssa joka päivä seksiä aamusta iltaan.
Ihmemies jos saa kotona seksiä 3krt viikossa vaimolta joka toteuttaa hänen fantasiaansa isotissisen märästä suikkarista.
Eihän siinä ole mitään syytä käydä vieraissa. Itse olen Jannelle kateellinen kun vaimon kanssa seksiä kerran kuussa eikä häntä kiinnosta seksissä kuin oma nautinto.
Voimaantunutta. Toivottavasti nainen tajuaa pian missä mennään, vaihtaa maisemaa ja on pysynyt terveenä.
Täällähän paljastuu jänniä asioita naisista.
Ei riitä, että voi olla villi nesteytettynä alapäänkontakteja luova nainen, ehkä jopa globaaleja kontakteja luotu.
Voi olla myös entinen seksityöntekijä.
No siinä kai naisten tavoitteet.
Ja täällä itketään jostain Jannesta, vaikka koko juttu on selvä Jonne.
Seksivalistusta annetaan peruskoulussa ja tietoa on nykyään joka paikassa. Ei vain silti pure isoon osaan kansaan. Kysytään vain ehkäisypillereiden ja -kapseleiden perään. Ei ollut pitkä aika kun uutisoitiin hiv:n lisääntymisestä, taisi rajoittua pk-seudulle. Ei tässä voi kehenkään luottaa koska kuka tahansa voi olla hiv-positiivinen. Asun kyllä Savon alueella, mutta kuumottaa kyllä pirusti tuo hiv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiriippuvaiset saattavat joskus verhota sairautensa kutsuen sitä kosketusriippuvuudeksi.
Tuon pohjalla on usein vääristynyt ja epänormaali äitisuhde miehellä. Ehkä äiti oli epävakaa, välillä läsnä mutta välillä täysin poissaoleva. Johdonmukainen turva ja vakaus puuttui. Sen hinta aikuisena kun poika kasvaa mieheksi on kova. Rikottuja perheitä, turvattomuuden kokemuksen siirtämistä lapsiin.
Paino sanalla MIELESTÄÄN.