Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
1901/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pilata sitä, mikä on nyt helppoa ja luontevaa alkamalla jäkittää sun seurassa.

Juuri nyt oot pilaamassa sen sillä, että roikotat antamatta vastauksia tai vastakaikua.

Mitä. Juuei.

Vierailija
1902/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltais kavereita, tehtäis yhdessä juttuja, vietettäis aikaa? Yes? No?

Voidaan olla, mutta mulla voisi olla vaikeuksia pitää näppejä irti sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KA (nainen): nyt kävi näin, mutta jos ollaan joskus tulevaisuudessa molemmat vapaita niin jatketaanko tästä? Hyvää kesää sinulle!

Kuulostaa vähän laimealta - sivusta

Ei mun mielestä, elämässä on erilaisia tilanteita eikä aina saa kaikkea mitä haluaa. Itsellä aika sama tilanne aloittajan kanssa, ainakaan toistaiseksi ei ole tulossa meitä minusta ja kaivatustani, mutta eihän sitä tosiaan tulevasta koskaan tiedä. Never say never.

Eri

Jos jotain oikein kovasti haluaa, asiat saa monesti järjestymään -kommentti sivulta

Vierailija
1904/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕🐛

💗🐣

🦊🐤

Vierailija
1905/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕🐛

💗🐣

🦊💗🐤

Vierailija
1906/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕🐛

💗🐣

🦊💗🐤

Mikäs juttu tää ny on?

t. Toukkis

Vierailija
1907/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕🐛

💗🐣

🦊💗🐤

Mikäs juttu tää ny on?

t. Toukkis

Kettu kanalassa? Sivusta

Vierailija
1908/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕🐛

💗🐣

🦊💗🐤

Mikäs juttu tää ny on?

t. Toukkis

Meidän juttuja 😊

Vierailija
1909/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KA (nainen): nyt kävi näin, mutta jos ollaan joskus tulevaisuudessa molemmat vapaita niin jatketaanko tästä? Hyvää kesää sinulle!

Ei mun mielestä, elämässä on erilaisia tilanteita eikä aina saa kaikkea mitä haluaa. Itsellä aika sama tilanne aloittajan kanssa, ainakaan toistaiseksi ei ole tulossa meitä minusta ja kaivatustani, mutta eihän sitä tosiaan tulevasta koskaan tiedä. Never say never.

Eri

Paitsi silloin sen voi tietää, jos toinen on valinnut jonkun muun sun edelle. Sellaisesta ei ole koskaan paluuta.

Toinen eri

Aina tilanteet ei ole niin yksinkertaisia. Ne voi myös muuttua. Ei voi tosiaan tietää, omastakaan puolesta, mitä elämä ja valinnat on esim kymmenen vuoden päästä. Kaikki ei aina ole tässä nyt.

Sama eri

Vierailija
1910/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuussa nähtiin viimeksi, ajatuksissani olet edelleen. Hyvää yötä, kaunokainen.

Niin nähtiin. En kyllä ole kaunokainen mutta mistä sitä tietää mitä toisen päässä liikkuu😂💚💚💚Voiku mies tietäsit miten aattelen sua vieläkin. Vaikkei edes tunneta.

Vierailija
1911/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Jos jotain oikein kovasti haluaa, asiat saa monesti järjestymään -kommentti sivulta

Asiathan on järjestetty tällä hetkellä oikealla tavalla, siitähän aloituksessa just on kyse. Mitään ei haluta muuttaa, nyt.

Sama eri

Vierailija
1912/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕🐛

💗🐣

🦊💗🐤

Mikäs juttu tää ny on?

t. Toukkis

Ei mikään mun juttu. Vastasin vaan ekan toukan. 🐥

Vierailija
1913/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Paitsi silloin sen voi tietää, jos toinen on valinnut jonkun muun sun edelle. Sellaisesta ei ole koskaan paluuta.

Toinen eri

Aina tilanteet ei ole niin yksinkertaisia. Ne voi myös muuttua. Ei voi tosiaan tietää, omastakaan puolesta, mitä elämä ja valinnat on esim kymmenen vuoden päästä. Kaikki ei aina ole tässä nyt.

Sama eri

Niin tarkoitin vaan niitä yksinkertaisia tilanteita. En ihastuisi varattuun ja alkaisi kuvitella mitään, eli kyse oli tilanteesta jossa vapaa ihminen valitsee jonkun toisen. Ei sellaisesta vaan ole paluuta, vaikka miten aikaa kuluisi ja tilanteet muuttuisi.

Sama toinen eri (lol)

Vierailija
1914/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä haittaa taas palstailua 😄 Päiväterveiset kaivatulle

Vierailija
1915/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta mua ymmärtämään se, mitä haluat et mä ymmärrän.

Vierailija
1916/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💕

🐥

Vierailija
1917/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin avoin erilaisille vaihtoehdoille, mutten koskaan tainnut ymmärtää sua.

Vierailija
1918/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä terveiset kaivatulle.

Päiväuniini otan sut mukaani. Palautan tänne takaisin illalla... Ehkä, jos vaan pystyn..enkä ala omimaan.

Vierailija
1919/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auta mua ymmärtämään se, mitä haluat et mä ymmärrän.

Musta tuntuu, etten mä muuta ole tehnytkään kun yrittänyt. Ei vaan uppoa.

Vierailija
1920/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Toinen eri

Sama eri

Niin tarkoitin vaan niitä yksinkertaisia tilanteita. En ihastuisi varattuun ja alkaisi kuvitella mitään, eli kyse oli tilanteesta jossa vapaa ihminen valitsee jonkun toisen. Ei sellaisesta vaan ole paluuta, vaikka miten aikaa kuluisi ja tilanteet muuttuisi.

Sama toinen eri (lol)

Jaa, no minä taas tilanteista joita aloituksessakin ehkä meinattiin. Että ymmärrän hyvin, eikä ole mun mielestä ollenkaan laimeasti sanottu (kuten joku oli väittänyt). Elämä ja tilanteet on tosiaan monimuotoisia.

Sama eri edelleen 🙃

Niin eihän aloituksesta selvinnyt mitä siinä tarkoitettiin, jokainen lukee varmaan omien lasiensa kautta.

Mulle tuosta tulee ekana mieleen joku sellainen tilanne, että AP ja KA on tyyliin tapailleet ja sitten toinen tai molemmat alkanut jonkun toisen kanssa, eli ei kovin rakastunutta meininkiä mihinkään suuntaan, mutta moni on tosiaan aika laimea kuten joku tuossa kirjottikin.

Eikä tilanne siis ole välttämättä mitään tuollaista, ei tuosta aloituksesta selviä sen tarkemmin.

Ketju on lukittu.