Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kaipaus opetti, ettei intuitio ole aina oikeassa eikä sitä kannata romanttisten tunteiden suhteen välttämättä kuunnella, kun se voi olla vaan rakastuneen harhaa.
Kykyni harhailla on kyllä suorastaan ilmiömäinen!
Joo, mut kyllä se musta tykkää. 😉
Sivuhathsilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas vaan n n juttuja.
Viimeisen tunnin ajan miehelle kirjoittanut
Kaivataan todisteita..
Ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
On kiva olla tykkäämättä kenestäkään. 👍
Omalla kohdallani on tunne, että kaipaus on tullut tiensä päähän. On vähän ristiriitaiset tunteet. Eihän se toisesta tykkääminen lopu kuin seinään. Mutta olen vähitellen päästämässä irti ja tunnen siitä surua. Toisaalta tunnen myös helpotusta, koska järjellä ajateltuna meistä ei voisi tulla mitään. Ja tuo ihminen ei katoa (ainakaan tällä tietoa) elämästäni minnekään.
Jos lupaisit hoitaa tiskit niin se olis jo melkein maistraattiin siitä sitten
Sinun vuoksesi aloin kirjoittaa ajatuksiani muistiin. Samalla huomasin, että elämässäni saattaa olla ulkopuolisen silmin epätavallisia piirteitä. Kirjoittaminen johti syvempään itsetutkiskeluun. En haluaisi kadottaa sinua mihinkään epäselvään sumupilveen, vaan haluaisin tietää millainen olet ja vastaatko mielikuvitustani. Sinulla on kuitenkin vakiopaikka niiden henkilöiden joukossa, joita ajattelen päivittäin.
Onko sinun luoksesi mitään tietä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kaipaus opetti, ettei intuitio ole aina oikeassa eikä sitä kannata romanttisten tunteiden suhteen välttämättä kuunnella, kun se voi olla vaan rakastuneen harhaa.
Kykyni harhailla on kyllä suorastaan ilmiömäinen!
Kyky se on sekin. Ja kertoo meistä hurahtaneista ja harhailijoista, että toivoa on ja halu rakkauteen. Järkevämpää vois varmaan toki olla.
Vierailija kirjoitti:
Teitä on jokaiseen ilmansuuntaan. Valintoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Auringossa on jotain parantavaa, parannuttaisiin yhdessä sen alla.
No heh, mä vaan pisamoidun. Mun käsvarret on jo aivan täynnä kesakkoja. Mutta rusketus? Not happen.
Ja paskat babin biksut bäälle ja istun auringossa. Ihanaa bilveä lykkäävälillä auringon eteen. 🌤
Nainen tuo luomakunnan höperö.
Vierailija kirjoitti:
Mihin vedät rajan?
Feikkinä esiintymiseen. Sitä en siedä.
Täytyy olla satasella oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykyni harhailla on kyllä suorastaan ilmiömäinen!Kyky se on sekin. Ja kertoo meistä hurahtaneista ja harhailijoista, että toivoa on ja halu rakkauteen. Järkevämpää vois varmaan toki olla.
Omalla kohdallani tää taitaa ennemminkin estää rakkauden kokemisen :D
Järkevämmät löytää helpommin jotain oikeaa, kun eivät jää jumimaan vääriin
Vierailija kirjoitti:
Juu sydämen kautta ja vähän ristiriitaisesti hiukan kaksmielisten juttujen kautta mutta sitä en taida myöntää. Myös suoruus ja avoimuus toimivat. Ja jos osaa olla läsnä niin avot.
Otan kohtuullisesti seuraavalla kerralla!!
Ihanaa, olit tänään töissä! Pelastit taas päiväni olemassaolollasi, nähtiin viisi kertaa. Eilen nähtiin vain neljä kertaa. Huomiseen ja muista, olet aina se kaikista paras 😚💗💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kinttupolku
En lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Läpi aurinkokunnan löytyy oikopolku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon ajatuksia naisista.
Totta. Aivan liikaa. Koko ajan pyörivät mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon ajatuksia naisista.
Totta. Aivan liikaa. Koko ajan pyörivät mielessä.
Saatko seisautettua yhtään?
En tiedä näetkö tätä enää mut rakastan sua