Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikäväkin. 🤗😘💕
"Vähän" on ikävä 💕🤗😘
Vähäks on.
Eri.
Haluaisin tehdä sadetanssin pisaroiden alle ja pussata sateessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikäväkin. 🤗😘💕
"Vähän" on ikävä 💕🤗😘
Vähän "ikävä" 😘🤗💕
Lämmin halaus ja suukko 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Taas vaan n n juttuja.
Viimeisen tunnin ajan miehelle kirjoittanut
Minua kannattelee unenomainen kuvitelma meistä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä sadetanssin pisaroiden alle ja pussata sateessa
Kaikkea voi haluta ja toivoa, se ei tee siitä totta
Haluaisin hypätä onnen, ilon ja nautinnon virtaan, sukellella, kellua, olla. Tuutko mukaan mies?
Sinulle sopii tosi hyvin se HH takki, se on todella tyylikäs ja käy myös silmiesi väriin. Itsekin tykkään käyttää samaa merkkiä. M -> N
Järjellä en ymmärrä mitään. Luotan silti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla liian vähän järkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas vaan n n juttuja.
Viimeisen tunnin ajan miehelle kirjoittanut
Kaivataan todisteita..
Olet ihana ja aina niin kohtelias 🥰
Vierailija kirjoitti:
Luotan
En haluaisi kiintyä sinuun, silti niin tapahtuu hiljalleen. Helpointa olisi poistaa numero, viestit ja hiljalleen unohtaa olla tekemisissä, mutta eletty elämä sanoo, etten saa lopettaa. Olen tuntenut samanlaisen yhteyden kerran aiemmin - ehkä se oli koulua sinun kohtaamistasi varten. Koska sinua on mahdotonta tavoittaa. Sinulla on tarttumaton pinnoite.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana ja aina niin kohtelias 🥰
Se tulee ihan luonnostaan itsepuolustusreaktiona, ettei kaikki naiset rakastu ja ala kuvitella jotain isompaa kuin onkaan.
Tiedän sen, enhän koskaan haluaisi sinulle sanoillani pahaa mieltä tuottaa. Vai olenko joskus aiheuttanut? Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen, enhän koskaan haluaisi sinulle sanoillani pahaa mieltä tuottaa. Vai olenko joskus aiheuttanut? Naiselle.
Ei välttämättä sanat vaan energia. Ohis.
Mulle taas kaipaus opetti, ettei intuitio ole aina oikeassa eikä sitä kannata romanttisten tunteiden suhteen välttämättä kuunnella, kun se voi olla vaan rakastuneen harhaa.
Kykyni harhailla on kyllä suorastaan ilmiömäinen!
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kaipaus opetti, ettei intuitio ole aina oikeassa eikä sitä kannata romanttisten tunteiden suhteen välttämättä kuunnella, kun se voi olla vaan rakastuneen harhaa.
Kykyni harhailla on kyllä suorastaan ilmiömäinen!
Olet oikeassa jälleen
Olet liian ihana. En enää kohta jaksa hillitä itseäni vaan möläytän jotakin paljastavaa tai tartun käteesi. Onneksi ei nähdä hetkeen, ehkä taas kokoan itseni sillä välin. m->n