Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hippaleikki
Mä en juokse. Voiko osallistua makuultaan?
Mun puolesta. Voin juosta sun yli. Koitan parhaani mukaan olla osumatta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko, kun taas viime yönä, no tais se jo aamuyötä olla, kun luoksesi kaipuun siivin hiljaa hiivin?
En saanut unta, joten tulin viereesi salaa
Annatko luvan, jos hiipisin tänä yönä uudelleen?
Oisitpa herättäny
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen kutina, että tilanne on jollain tavalla monimutkaisempi kuin mitä tiedän. Eräs läheiseni, joka on todella hyvä ihmistuntija on sitä mieltä, että kaipaat vahvaa, dominoivaa naista. Ensikuulemalta mieleni jotenkin vastusti tätä ajatusta, sillä olet aktiivinen, dynaaminen ja terveellä tahdonvoimalla varustettu, kunnioitusta herättävä mies. Vaikutat siltä, että haluat asioiden olevan siten kun haluat niiden olevan.
Mutta sitten, toisaalta. Ehkä siinä voi jotain ollakin.
Kuvaile vahva dominoiva nainen? Kuka pystyy lisäksi käsittelemään sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä huomasin että sä olit ihan aidosti ihastunut. Silti pelkään, sä tiedät mitä.
Vagina dentata.
Vaginatenttaaja? Uuden ajan psykoanalogynekologi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen herätys. Miksi koskaan edes kuvittelin sunkin tykkäävän, vaikka päinvastaista oot sanonut. Selkärangaton mato sä oot siinä suhteessa, että et sanonut suoraan. Sitä arvostusta olisin odottanut.. No, nyt sun ei tarvi nähdä eikä kuulla musta. Loman aikana yritån painaa tosiasiat kallooni ja päästää sinusta irti.
Vähän ristiriitaista tekstiä. Jos on päinvastaista sanonut niin eikö se periaatteessa ole suoraan sanomista? Sivusta.
Ei, kun ei ole yksiselitteinen. Omasta mielestäänkään.
Hani. Kaikki, mikä ei mieheltä ole KYLLÄ! on ei.
En usko. Monesti myös hiljaisuus on myöntymisen merkki. Emme välttämättä kerro toisillemmekaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen kutina, että tilanne on jollain tavalla monimutkaisempi kuin mitä tiedän. Eräs läheiseni, joka on todella hyvä ihmistuntija on sitä mieltä, että kaipaat vahvaa, dominoivaa naista. Ensikuulemalta mieleni jotenkin vastusti tätä ajatusta, sillä olet aktiivinen, dynaaminen ja terveellä tahdonvoimalla varustettu, kunnioitusta herättävä mies. Vaikutat siltä, että haluat asioiden olevan siten kun haluat niiden olevan.
Mutta sitten, toisaalta. Ehkä siinä voi jotain ollakin.
Hyvällä itsetunnolla varustettu älykäs mies tahtoo yleensä vahvan ja arvonsa tuntevan naisen. Tosin sellainen ei dominoi, koska hänen ei tarvitse.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä dominoi mutta oikealla älykkäällä tavalla ja juuri aina siellä ja niissä kohdin kun kuuluu. Ette ymmärrä mitä on dominoiminen tai oletettavasti miellätte sen eri tavalla, hyvin suppealla tavalla ja teette siitä jotakin pahaa. Vai johtuuko sekin sukupuolesta? Vahvin mies on se joka pystyy antamaan sekä vastaanottamaan. Kuten tietenkin nainenkin. Puhumme hyvän vastaanottamisesta sekä sallimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää yksi hyvä partamies. Semmoinen hellä ja ihana. 🧡🧡
Partamies, vaalea 😍😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hippaleikki
Mä en juokse. Voiko osallistua makuultaan?
Mun puolesta. Voin juosta sun yli. Koitan parhaani mukaan olla osumatta.
Kiva. Ehkä mä kuitenkin kierin katsomon puolelle, niin voitte kirmailla ilman esteitä.
Kaivatun kanssa syömään lähdössä🥰
Tiesimme, että lähtisimme,
Mutta tiesimmekö, että lähtisimme tänään?
Toinen mahdollisuutemme.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa syömään lähdössä🥰
Jätä nyt ne varatut miehet rauhaan. Ette usko itsekään, että muka kaveripohjalta tai työasioissa tapaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko, kun taas viime yönä, no tais se jo aamuyötä olla, kun luoksesi kaipuun siivin hiljaa hiivin?
En saanut unta, joten tulin viereesi salaa
Annatko luvan, jos hiipisin tänä yönä uudelleen?Oisitpa herättäny
En raaskinut. Katselin vain hellästi ja kuiskasin hyvää yötä korvaasi. Oli hyvä olla. Siihen nukahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen herätys. Miksi koskaan edes kuvittelin sunkin tykkäävän, vaikka päinvastaista oot sanonut. Selkärangaton mato sä oot siinä suhteessa, että et sanonut suoraan. Sitä arvostusta olisin odottanut.. No, nyt sun ei tarvi nähdä eikä kuulla musta. Loman aikana yritån painaa tosiasiat kallooni ja päästää sinusta irti.
Vähän ristiriitaista tekstiä. Jos on päinvastaista sanonut niin eikö se periaatteessa ole suoraan sanomista? Sivusta.
En usko. Monesti myös hiljaisuus on myöntymisen merkki. Emme välttämättä kerro toisillemmekaan sitä.
Miksi olet täällä, jos olet mieheltä saanut positiivista signaalia? erisivy
Terveisiä nuorelle Savonlinnalaisnaiselle Espooseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täällä, jos olet mieheltä saanut positiivista signaalia? erisivy
Koska teen mitä haluan enkä valitettavasti pysty sillä tavalla hänen kanssaan signaaleja jakamaan enää. Siksi.
Jätän tän pallon nyt vaan tähän. 🙄
Meinasin laittaa viestiä irl, mutta enpä taida sittenkään.
Kohta varmaan pääsee jo mustikkaan.