Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕🌹
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos ja kiitos myös kauniista ruususta. Taisin nähdäkin ruususen unia, kun näin pitkään nukuin.Taisit olla niissä mukana. 💕
Mukavaa päivää, suukoin ja lämpöisin halauksin.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kannattaisiko keskittyä niihin craftseihin.
-naikkonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois nuolla jotain ihan muuta kun näppejä..
Vaikka jäätelöä.
Iholta..
Mä tykkään syödä vohvelista, ja se on helpompi tilatakin.
Niin ja tietääkseni joutuu maksamaan extraa siitä jos haluaan nauttia jäätelön esim sen kiskanmyyjän käsivarrelta. Tötteröt on kalliita ilman tuotakin.
Nyt on kahvit puhelimen näytöllä, kiitti vaan
Kutti.
Mikä/mitä on kutti?
Ähä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois nuolla jotain ihan muuta kun näppejä..
Vaikka jäätelöä.
Iholta..
Mä tykkään syödä vohvelista, ja se on helpompi tilatakin.
Niin ja tietääkseni joutuu maksamaan extraa siitä jos haluaan nauttia jäätelön esim sen kiskanmyyjän käsivarrelta. Tötteröt on kalliita ilman tuotakin.
Nyt on kahvit puhelimen näytöllä, kiitti vaan
Kutti.
Mikä/mitä on kutti?
Ähä
Aha
Vierailija kirjoitti:
Saispa nuolla tötteröitä
Kahta tiettyä
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi sanoa sille että haluan erota nyt heti???
Mistä tiedät haluaako hän erota?
Sivusta eri
Kuuntelin viime yönä: The Last of Mohicans- I Will find you. Joku oli sen tänne toissa iltana laittanut. Kiitokset.
Ajattelin sinua kaivattuni ja nukuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hippaleikki
Mä en juokse. Voiko osallistua makuultaan?
Mulla on sellainen kutina, että tilanne on jollain tavalla monimutkaisempi kuin mitä tiedän. Eräs läheiseni, joka on todella hyvä ihmistuntija on sitä mieltä, että kaipaat vahvaa, dominoivaa naista. Ensikuulemalta mieleni jotenkin vastusti tätä ajatusta, sillä olet aktiivinen, dynaaminen ja terveellä tahdonvoimalla varustettu, kunnioitusta herättävä mies. Vaikutat siltä, että haluat asioiden olevan siten kun haluat niiden olevan.
Mutta sitten, toisaalta. Ehkä siinä voi jotain ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä huomasin että sä olit ihan aidosti ihastunut. Silti pelkään, sä tiedät mitä.
Vagina dentata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕🌹
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos ja kiitos myös kauniista ruususta. Taisin nähdäkin ruususen unia, kun näin pitkään nukuin.Taisit olla niissä mukana. 💕
Mukavaa päivää, suukoin ja lämpöisin halauksin.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Oot ajatuksissani 🤗😘💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen herätys. Miksi koskaan edes kuvittelin sunkin tykkäävän, vaikka päinvastaista oot sanonut. Selkärangaton mato sä oot siinä suhteessa, että et sanonut suoraan. Sitä arvostusta olisin odottanut.. No, nyt sun ei tarvi nähdä eikä kuulla musta. Loman aikana yritån painaa tosiasiat kallooni ja päästää sinusta irti.
Vähän ristiriitaista tekstiä. Jos on päinvastaista sanonut niin eikö se periaatteessa ole suoraan sanomista? Sivusta.
Ei, kun ei ole yksiselitteinen. Omasta mielestäänkään.
Hani. Kaikki, mikä ei mieheltä ole KYLLÄ! on ei.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen kutina, että tilanne on jollain tavalla monimutkaisempi kuin mitä tiedän. Eräs läheiseni, joka on todella hyvä ihmistuntija on sitä mieltä, että kaipaat vahvaa, dominoivaa naista. Ensikuulemalta mieleni jotenkin vastusti tätä ajatusta, sillä olet aktiivinen, dynaaminen ja terveellä tahdonvoimalla varustettu, kunnioitusta herättävä mies. Vaikutat siltä, että haluat asioiden olevan siten kun haluat niiden olevan.
Hyvällä itsetunnolla varustettu älykäs mies tahtoo yleensä vahvan ja arvonsa tuntevan naisen. Tosin sellainen ei dominoi, koska hänen ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen herätys. Miksi koskaan edes kuvittelin sunkin tykkäävän, vaikka päinvastaista oot sanonut. Selkärangaton mato sä oot siinä suhteessa, että et sanonut suoraan. Sitä arvostusta olisin odottanut.. No, nyt sun ei tarvi nähdä eikä kuulla musta. Loman aikana yritån painaa tosiasiat kallooni ja päästää sinusta irti.
Vähän ristiriitaista tekstiä. Jos on päinvastaista sanonut niin eikö se periaatteessa ole suoraan sanomista? Sivusta.
Ei, kun ei ole yksiselitteinen. Omasta mielestäänkään.
Sä olet vaihtopenkillä. Itsekunnioitusta kehiin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, tunnen vetoa vahvoihin naisiin, jotka antavat minulle piiskaa. Eri mies sivusta.
Huomasiko, kun taas viime yönä, no tais se jo aamuyötä olla, kun luoksesi kaipuun siivin hiljaa hiivin?
En saanut unta, joten tulin viereesi salaa
Annatko luvan, jos hiipisin tänä yönä uudelleen?
Onneksi on riisit