Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö yhdessä merelle?
Si 🥰
"Kaipuun siivin taas hiljaa hiivin..."
Ajatukseni lentävät taas luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kesä tuo sinulle jonkun, joka vastaa tarpeisiisi paremmin.
Kesä toi hänet joka rakastaa valokuvaamista ja luontoa yhtä paljon kuin minäkin.
Okei. Onnea teille siis. Olen vähän pahoillani, ettet tuonut tilannetta aiemmin minulle suoraan esiin irl. T
Onneksi saat tukea kaikilta niiltä muilta naisilta joita tapaat irl.
Olen nainen.
Hämmentää varmaan monia, että joku kertoo jotain hyvää ja ilmeisesti ihanaa täällä palstalla. Että on tavannut jonkun. Toivottavasti totta eikä trollin mielenoikku perjantai-illan vitsaukseksi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kulki raja.
Mitä ja mistä oivalsit?
Sen, että jos toinen ei koskaan mitenkään ole valmis tykkäämistään sanallistamaan, sitä ei vaan ole.
Puhumaan kykenemättömät eivät sovi kaikille, täytyy olla älykäs ihminen ja tiedostaa mihin ryhtyy. Muuten on vaarallisempaa. Terkkuja erityisesti naisille. Nykyisin heitä on enemmän myös naisissa joten miehet, varokaa. En ole vahingoniloinen, yksi tuli koulutettua oikein hyvin. Helppoa se ei ole!
Meni koulutus täysin hukkaan.
Ai miten niin? Täytyy vähän kyllä loukkaantua. Perustele huolella sitten.
Ei tuo opettanut mitään muuta, kuin sen, että olet ylimielinen, itsekäs, ajattelematon ja vajavainen ihmisenä.
Ohhoh. Pistitkö parastasi? Olen täydellinen. Haittaako?
Vierailija kirjoitti:
Toivotan rauhaa ja rakkautta kaikille levottomille sieluille ja sydämille.
Kiitos, otan vastaan kaiken hyvän.
-Rusinasydän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kulki raja.
Mitä ja mistä oivalsit?
Sen, että jos toinen ei koskaan mitenkään ole valmis tykkäämistään sanallistamaan, sitä ei vaan ole.
Puhumaan kykenemättömät eivät sovi kaikille, täytyy olla älykäs ihminen ja tiedostaa mihin ryhtyy. Muuten on vaarallisempaa. Terkkuja erityisesti naisille. Nykyisin heitä on enemmän myös naisissa joten miehet, varokaa. En ole vahingoniloinen, yksi tuli koulutettua oikein hyvin. Helppoa se ei ole!
Meni koulutus täysin hukkaan.
Ai miten niin? Täytyy vähän kyllä loukkaantua. Perustele huolella sitten.
Ei tuo opettanut mitään muuta, kuin sen, että olet ylimielinen, itsekäs, ajattelematon ja vajavainen ihmisenä.
Ohhoh. Pistitkö parastasi? Olen täydellinen. Haittaako?
En pistänyt parastani.
Kyllä taas tsirpuset oli halukkaita tutustumaan voimamieheen. Näin se nyt vaan menee, että voima kerää huomiota.
Olis tarjolla paistettuja perunoita, pihvimakkaraa ja paistettua kananmunaa. tervetuloa..
En edes uskalla ajatella sitä että tulisit sinne takaisin loppuvuodesta🤎🥺🥺🥺🥰Mutta jotenkin en siihen usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon turhaa haaveilua täällä. Mies ja nainen harvoin haluavat samoja asioita, eikä suhde tekisi kumpaakaan aiempaa onnellisemmaksi. Pikemminkin onnettomammaksi. Ihmiset ovat niin itsekkäitä ja keskittyvät elämässä omiin tarpeisiinsa ja suunnitelmiinsa, eivätkä edes ymmärrä sitä. Täälläkin mietitään aina sitä, mitä itse haluaisi tehdä kaivatun kanssa ja on pitkät listat toiveista yhteiselle tekemiselle, mutta kukaan ei mieti yhtään sitä, mitä kaivattu mahtaisi haluta tehdä tai mistä kaivattu pitäisi.
Kukaan ei mieti? Kyllä minä mietin nimenomaan siltä kannalta tätä, ettemme sopisi mitenkään yhteen emmekä tekisi toisiamme suhteessa onnellisiksi, koska haluamme täysin eri asioita elämältä ja elämästä. Siksihän vain täällä kirjoittelenkin enkä tee mitään liikkuja tosielämässä.
Minulla on ihan sama tilanne! Haluan kuumaa intohimoista seksiä kaivattuni kanssa, hän taas ei. Ihan eri asioita halutaan!
Ei kuulosta ollenkaan samalta tilanteelta, sori. Meillä vähän kokonaisvaltaisemmista elämänsuunnitelmista kyse.
Millaisia ovat "täysin eri asiat elämässä", joita haluatte? Yleensä ihmiset haluavat elämältä keskimäärin melko samoja juttuja. Eihän esim. erilaisten harrastusten tarvitse nousta kynnyskysymyksiksi tai yhdessä oloa estää. Särähti vaan korvaan tuo ehdottomuutesi.
En mitään neuvoja kysellytkään, kiitos vain. Totta kai olen ehdoton, koska asiat ovat minulle kynnyskysymyksiä. Muuhan olisi molempien ajan tuhlaamista.
Hän haluaa perustaa perheen maalle, minä en ikinä halua lapsia enkä muuta Helsingin keskustasta minnekään. Onko tarpeeksi hyvät syyt nyt sulle vai haluatko vielä vääntää? 🙃
Ok, ymmärrän. Onhan se iso asia, jos on ehdottoman tärkeää, että haluaa asua jossain tietyssä paikassa. Itse en puolestani ikinä muuttaisi Helsinkiin tai edes pääkaupunkiseudulle. Pitäisi olla melkoinen megabeibe, että saisi pääni kääntymään tässä asiassa. *miettii, tunteeko ketään sellaista Helsingistä*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.
Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.
Tuskin edes tunnette toisianne sen kummemmin, vai tunnetteko? Harvempi täällä taitaa kirjoittaa tuntemastaan ihmisestä? En tiedä, useilla lienee paljon aukkkoja tietämyksessä kaivatun suhteen?
Itse kaipasin ihmistä joka sanoi minua Cruella de Viliksi (vaikka ei tunne minua yhtään) ja ei siinä, huomasin itsekin ettei minulla kovin hyviä käsityksiä hänestä ole, kun on tullut mieleen että onkohan hän se ketjun p3dofiiiiili tai mitä jos hän oli se postinjakayan surmaaaasja jne. Vaikka en siis tunne häntä mitenkään.
Eri
Lisään: ja tietty tullut mieleen, että hän kirjoittaa ketjuun ilkeitä viestejä, mutta en sitä nyt maininnut kun se ei ole tuollainen next levelin juttu kuin pedariuz tai murhaajius.
Toki tiedostan ettei hän luultavasti edes käy täällä tai mitään enkä tosiaan tunne häntä, mutta kaikenlaista on tullut mieleen. Ja hän tosiaan ihan kasvotusten sanoi minua kuten sanoi, vaikka ei tunne ollenkaan.
Oot aika rasittava, tiesitkö?
Tunnistin heti sen erään viestin henkilön. Hän ei ole täällä, mutta kerron terveiset eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.
Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.
Tuskin edes tunnette toisianne sen kummemmin, vai tunnetteko? Harvempi täällä taitaa kirjoittaa tuntemastaan ihmisestä? En tiedä, useilla lienee paljon aukkkoja tietämyksessä kaivatun suhteen?
Itse kaipasin ihmistä joka sanoi minua Cruella de Viliksi (vaikka ei tunne minua yhtään) ja ei siinä, huomasin itsekin ettei minulla kovin hyviä käsityksiä hänestä ole, kun on tullut mieleen että onkohan hän se ketjun p3dofiiiiili tai mitä jos hän oli se postinjakayan surmaaaasja jne. Vaikka en siis tunne häntä mitenkään.
Eri
Lisään: ja tietty tullut mieleen, että hän kirjoittaa ketjuun ilkeitä viestejä, mutta en sitä nyt maininnut kun se ei ole tuollainen next levelin juttu kuin pedariuz tai murhaajius.
Toki tiedostan ettei hän luultavasti edes käy täällä tai mitään enkä tosiaan tunne häntä, mutta kaikenlaista on tullut mieleen. Ja hän tosiaan ihan kasvotusten sanoi minua kuten sanoi, vaikka ei tunne ollenkaan.Oot aika rasittava, tiesitkö?
Lol, todellakin tiesin. Tunnen itseni, ja tiedän myös mitkä puolet kompensoivat rasittavuuttani.
Ei se ulkonäkö pelasta. Eikä todellakaan huonot ja keltaiset hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Toki tiedostan ettei hän luultavasti edes käy täällä tai mitään enkä tosiaan tunne häntä, mutta kaikenlaista on tullut mieleen. Ja hän tosiaan ihan kasvotusten sanoi minua kuten sanoi, vaikka ei tunne ollenkaan.Oot aika rasittava, tiesitkö?
Lol, todellakin tiesin. Tunnen itseni, ja tiedän myös mitkä puolet kompensoivat rasittavuuttani.
En tarkoittanut ulkonäköä, en ole mitenkään ihmeellisen näköinen. Ihan muut jutut niitä hyviä puolia minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Mun luusto on kokonaisuudessaan kellertävää ja sitä myöten hampaatkin. Ei niitä voi valkaista. Lisänä multa on jouduttu poistamaan useampi hammas. Onneksi ei vielä edestä. Ihan sivusta.
Olisi tarpeeksi välimatkaa heti kun pistät laitteesi pimeäksi ja pidä se niin. Helpottaa suakin kummasti.
Oon ajatellut sinua jatkuvasti sen jälkeen, kun viimeksi nähtiin.
Tosi tyhjää, kun sua ei ole missään, tosi tyhjää. Ja se väsyttää.
Pave ei ole tuttu? Itselleni tämä on syöpynyt mieliin jo kauan sitten.