Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosis, haepa itsellesi ammattiapua. Olet sekaisin.
Muista säkin diagnosoida ihmisiä internetissä, tervettä touhua.
Katso itse tämän touhuja. Vastailee joka viestiin ja luulee, että hänen rakastettunsa on ketjussa.
Mistä tiedät, että juuri hän vastaa joka viestiin?
Iho muistaa, muistaa, muistaa..............
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen olemassa.
Kaikki saavat olla olla olemassa, mutta harva saa olla mun elämässä😉
Vierailija kirjoitti:
Oletko masentunut? 🥺
En. Piristyksen tarpeessa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita vauhtia! Pystyt siihen! 👍👍
Ei huvita tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen olemassa.
Kaikki saavat olla olla olemassa, mutta harva saa olla mun elämässä😉
Onko sijaa minulle? 😇
Mun lippiksen alle ei kyllä mahdu, kun omaan niin ison pään. Jos siis joku kaipaa isopäistä, niin täällä olen hetken.
Minulla alkaa meno olla aika masentunutta, olen alkanut ymmärtää, että kaikki onkin ollut vain oman pääni sisäistä haaveilua. Typerä olo. Ja hävettää. Onneksi on loma niin voin yrittää nollata tilanteen ja syksyllä jatkaa puhtaalta pöydältä. Kunnes taas törmään sinuun ja kaikki haaveilu alkaa taas uudestaan. Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon, ennen kuin olen täysi ihmisraunio.
Minä hullu oikeasti kuvittelin keskustelevani kaivattuni kanssa täällä. Kuinka surkeaa ja epätoivoista. Enkä ole edes Tosis. Kaikki sympatiani hänelle. Samassa veneessä ollaan. Yritä pitää nainen joku tolkku päässä!
Erikoiset lintujen äänet taustalla, tämäkin olisi kiva jakaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vauhtia! Pystyt siihen! 👍👍
Ei huvita tänään
Ota pian puheeksi 👍 Kerro mistä on kiinni, että ymmärtäisin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korjaan tilanteen?
Kaikki ei ole korjattavissa, jos pahasti ryssii.
Vai niin ... 💗💔
Ei kannata pahoittaa mieltään tuntemattoman viestistä. Jos sinusta tuntuu että asioita pitäis korjata hänen kanssaan, ota häneen yhteyttä. Ei varmasti pahastuisi siitä. Sivusta nainen
Vierailija kirjoitti:
En mä osaa jutella, osaisin vaan olla sun seurassa.. sivusta
Mä en osais sitäkään ja mun yhteydenotot on vääränlaisia ja ei toivottuja. eriste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia myös sulle. 💕
Lämpöisiä halauksia ja paljon lentosuukkoja yöhön, luoksesi. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos 🤗😘
Ajatuksissani ja sydämessä oot koko ajan 💕💕Vähän sama. 🤗😘
🤗🤗😘😘💕
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa meno olla aika masentunutta, olen alkanut ymmärtää, että kaikki onkin ollut vain oman pääni sisäistä haaveilua. Typerä olo. Ja hävettää. Onneksi on loma niin voin yrittää nollata tilanteen ja syksyllä jatkaa puhtaalta pöydältä. Kunnes taas törmään sinuun ja kaikki haaveilu alkaa taas uudestaan. Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon, ennen kuin olen täysi ihmisraunio.
Minä hullu oikeasti kuvittelin keskustelevani kaivattuni kanssa täällä. Kuinka surkeaa ja epätoivoista. Enkä ole edes Tosis. Kaikki sympatiani hänelle. Samassa veneessä ollaan. Yritä pitää nainen joku tolkku päässä!
Älä kuvittele täällä keskustelevasi jonku tietyn kanssa. Vain irl!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tähän tottuu.
Kaikkeen tottuu, muttei ei sitä silti ole pakko tottua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä.
Mulla on joo. En ajattele sitä vaan ihastustani, tänäänkin aamu kuudesta alkaen.
Hyvää yötä ja kauniita unia.
Vai mistä kiikastaa?