Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks jos kaivatussa ja kaipaajassa on 22v9kk21pv ikäeroa?
Eiku kaverin puolesta kyselen. 🙈
Ei haittaa muru, tuo on just sopiva ikäero😍
Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!
Kaverin puolesta siis iloitsen.
Kultu, sua kaivataan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys puuttui listalta: Vedetäänkö vessapaperia ylä- vai alapuolelta?
Ylä. Ja hammastahnatuubia saa rutistaa keskeltä,. Mutta en huoli mitä tahansa ketsuppia käyttöömme.
Ketsupiksi vain Heinzia, ja sinapiksi Auran sinapin punainen tuubi. Muuten tulee ero.
Ok. Saat tahtosi läpi. Minä saan sitten ne omani. Vettä ei saa lotrata! Suihkun jälkeen lattia on lastattava huolellisesti. Pyyhkeet kuivumaan nätisti. Petivaatteet on vaihdettava säännöllisesti. Pestään vain täysiä koneellisia. Omat jäljet tulee siivota.
Heh, muuten kuulostaa hyvältä, mutta olen pitkien kuumien suihkujen ystävä. Intin käymisen jälkeen en varmaan ikinä ole ollut suihkussa alle 15 min. Puhtaan veden laskeminenhan ei ole minkään sortin ympäristöongelma. Ongelma on se, että ihmiset käyttävät niin paljon kemikaaleja. Oikeasti, jos viemäriin menee puhdasta vettä, niin se on putkille vain hyväksi - ja helpottaa vedenpuhdistuslaitoksen työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko liian vanha sulle?
Et ole.
Ja mun piti alkaa puumailemaan vasta nelikymppisenä. Lankesin jo.
Iskit silmäs parikymppiseen?
En nyt sentään. Mutta pakko siirtyä nuorempiin papparaisten jälkeen. Ei kyllä pysty enää niihin niin aktiivisesti. Aina on ne mitättömät mahdollisuudet! En ole ehdoton, on olemassa myös valioyksilöitä vanhemmissakin miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan kaljaa eikä mitään caipiroskatöhnää. En haluu känniä vaan sitä kaljapöhnää.
Sitä ihanaa bissee, biree, beer, öllii. Laita sitä ohrapirtelöö siihen tölliin.
Menee alas koska vaan, ei tarvi kyttää säätä. Janonsammuttaja, älä vaan laita jäätä.
Kauniit *m*ät saa mut ostamaan kaljaa.
Rumat *m*ät saa mut juomaan kaljaa.
Joudatko sä töissä käymään lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos molemmat aikuisia kuitenkin. Silloin ikä on vain numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Et! Tykkään vain vanhemmista naisista. Olet juuri oikean ikäinen.
Ja tämä meni m-naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tavallaan jaksaisi pyöritellä sua mielessäni J***. Turhaa ja hölmöäkin. Minkäs teet, kaipa se ohi menee.
Et halua mitään?
Haluaisin, mutta ei ole mahdollista.
Olet myös J?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mielessäni, tiedätköhän sen. Minä kaipaan ja ikävöin, mutta yritän mennä eteenpäin.
Nyt taas tiedän, armaani. En tiedä edes, uskallanko kysyä, mitä se eteenpäin meno sinusta tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Veden suhteen tulee kyllä tuhlailtua, joskus pitkä kuuma suihku vaan rentouttaa täydellisesti.
Minä sain palkinnon kun olin kuluttanut taloyhtiön vähiten vettä vuoden aikana :D En kyllä ees pyrkinyt siihen, elin vaan normaalia elämää enkä mitenkään kitsastele veden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys puuttui listalta: Vedetäänkö vessapaperia ylä- vai alapuolelta?
Ylä. Ja hammastahnatuubia saa rutistaa keskeltä,. Mutta en huoli mitä tahansa ketsuppia käyttöömme.
Ei keskeltä, menee ruttuun ja tahna pursuilee joka puolelta. Siististi taitellaan reunasta sitä myötä kun tahna kuluu. Ketsuppiasia ok!
Näissä asioissa huomaa miten vaikea olisi joustaa kun johonkin on tottunut ja näitä mieltymyksiä on paljon. Siksi toisen on joustettava.
Niinpä, älä muuta sano. Olen täysin samaa mieltä kanssasi omassa mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Ja mun piti alkaa puumailemaan vasta nelikymppisenä. Lankesin jo.
Iskit silmäs parikymppiseen?
En nyt sentään. Mutta pakko siirtyä nuorempiin papparaisten jälkeen. Ei kyllä pysty enää niihin niin aktiivisesti. Aina on ne mitättömät mahdollisuudet! En ole ehdoton, on olemassa myös valioyksilöitä vanhemmissakin miehissä.
Mitä ihmeen puumailua tuo sitten muka on, jos et ole vielä edes nelikymppinen eikä ihastuksesikaan ole parikymppinen? Varmaan ne "papparaisetkin" on sinun tapauksessasi jotain alle viiskymppisiä, kun kuulostat suhtautuvan aika jyrkästi.
Täällä näkee kyllä välillä niin omituisia juttuja, esim. puhutaan ikäerosta ja joku tulee puhumaan jostain samaa ikäluokkaa olevasta ihmisestä xD Eli ei edes ole ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivatun ja sinun nimien (etu ja suku) toka kirjaimet randomjärjestyksessä?
Alotan OAUO
aa & ii Eli hyvinkin yleiset 😄
Ohi aiheen -jutut omaan ketjuunsa!
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mielessäni, tiedätköhän sen. Minä kaipaan ja ikävöin, mutta yritän mennä eteenpäin.
Kyyneleet nousee silmiin kun vain ajattelenkin, että se olisit sinä ja kirjoittaisit mulle noin. Toivoisin niin, että et menisi musta eteen päin, vaan että meille päinvastoin tulisi kuuma rakkauden kesä.
Täällä on kaikki ohi aiheen paitsi kaivatun viestit.😌
Ikä ei muuten minua haittaa kunhan mies on minua vanhempi 😁😁😁