Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Ajatus tuleen. Olit viehättävä silloin kuin olit vielä nainen ja naisennäköinen. Se oli valetta ja vain kuori sinulle. Olen päästänyt irti.
No kappas kunnet osannut vastata mitään nättiä mun edellispäiväiseen heittoon. Oottelen että geemailin roskalaatikko tyhjenee niin se oli sit aika lailla siinä.
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ominaisuksia ja piirteitä, jotka eivät vaan muutu eivätkä katoa aikojenkaan saatossa . Osa mukavia, osa ihan p-stä. eräälle.
Mitä nämä ominaisuudet ja piirteet ovat?
Edelleen unelmien mies oot 💗
Miksi ihmeessä olisin lähtenyt enempää sekoilemaan kanssasi, koska jos sellaiselle olisi tarvetta niin maailma on täynnä vapaita miehiä. Ei jokaisen tunteen tähden tarvitse tehdä mitään. Tämä on vain järkevä päätös pysyä etäällä sinusta ja jopa ainakin itseni takia parempi vähentää yhteydenottoja. Naispuolisia kavereita sulle aina löytyy, jos ne on kerran haussa.
Hyvää yötä & kauniita unia komealle N-miehelle. 🤗😘
Höh, ja mun unelmien mies ei halunnut edes sekoilla, eikä kyllä olla kaverikaan 😒 roikun vielä hetken haaveissa, koska se on hauskempaa, kuin todellisuus 💔
Lähetän terveiseni kännykkään suoraan, koska hän on tärkeä💕 ei tänne kannata mitään kirjoittaa. Rumaa menoa ja sanailua. Kaikki kaunis täällä katoaa. Kyllä se on IRL 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sanoisin, jos sinä olisit tässä?
Ei tarvita sanoja, katse kertoo kaiken.
Taidat rakastaa häntä kuitenkin. Miksi muuten pysyisit yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa suoraan syliin. Tuuli leyhyttelee lehtiä, illan tirppa ääntää. Vielä kun sinä olisit tässä
Kiva viesti
Vierailija kirjoitti:
Lomafiilis. Osan lomasta vietän ilman perhettä. En vielä tiedä, missä
Ajele minun luo.
Ahdistaa se, että rakkaus puuttuu omasta liitosta. Siinäkin voisi olla onnellinen.
Halaus ihanalle L:lle 🤗 Jiiltä
Vierailija kirjoitti:
Lotalle?
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen, hyvää kesää sinulle :) Pysyn kaukana, älä ole siitä huolissasi
Miksi pysyt kaukana? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotalle?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Taidat rakastaa häntä kuitenkin. Miksi muuten pysyisit yhdessä?
Emme ole olleet enää pitkään aikaa yhdessä. Lapsia hän käy luonani katsomassa ja yöpyy samalla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää tartte nähdä.
Niin siinä käy kun valitsee trollin tien
Tuo kasaribiisi tuo mieleen kipeitä muistoja nuoruudesta. Ajalta, jolloin jokainen aamu oli yksinäinen